#1
zo beter'gap je plaatst het eerst normaal en daarna een citaat, vgm ga je super hard xD
zo beter'gap je plaatst het eerst normaal en daarna een citaat, vgm ga je super hard xD
zo beter?
AHHAHAAHHAAHHAAHAHAHAHAHBeter, maar nog steeds is het alsof je met je slappe piemel op je toetsenbord hebt geslagen en op enter hebt gedrukt.
Lekker gaan, gozer!in typ wel weer even overnieuw want zo ver ben ik ook weer niet
Waar zijn je grappen bassie? Dat zou ik wel eens willen weten.wtf??
hoi ik ben vanaf vorige week donderdag tot aan afgelopen woensdag elke dag aan de speed geweest. ik heb er een dag tussen gelaten en daarna opnieuw aan de speed. nu is het zo dat de speed niet werkt ik voel niks alleen een druk drang
gozer? ben een vrouw hoorLekker gaan, gozer!
omdat?Als je last hebt van druk drang zou ik als een speer naar het kleinste kamertje gaan.
Is dit een retorische vraag
grappen sorry hoor maar ik snap je niet waarom van die haat berichtjesWaar zijn je grappen bassie? Dat zou ik wel eens willen weten.
He's flying
hoi weet ik niet dit is wat ik ervaar ik weet het klinkt ranzig maar ik wil gewoon meer weten van pepIs dit een retorische vraag?
ik wil gewoon meer weten van pep
thanx![]()
Amphetamine
Amphetamine (also known as alpha-methylphenethylamine, amfetamine, speed, or by brand names including Adderall, Dexedrine and Tentin) is a classical stimulant substance of the phenethylamine class. It is the parent compound of the substituted amphetamines, a diverse group that includes...m.psychonautwiki.org
Ik kan OP niet serieus nemen als zelfs dit voorgekauwd moet worden. ( erg van mij ....)![]()
Amphetamine
Amphetamine (also known as alpha-methylphenethylamine, amfetamine, speed, or by brand names including Adderall, Dexedrine and Tentin) is a classical stimulant substance of the phenethylamine class. It is the parent compound of the substituted amphetamines, a diverse group that includes...m.psychonautwiki.org
nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. en als je elke dag gebruikt op een gegeven moment niks meer van de pep voelt daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon.
maar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.
toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.
heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.Ik kan OP niet serieus nemen als zelfs dit voorgekauwd moet worden. ( erg van mij ....)
Topper .Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon.
Again, respect dat je inhoudelijker reageert dan mijmaar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.
toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.
heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
Ligt niet aan jou hoor. Maar er passeren soms wat rare posts.nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
okee ik hoop dat ik nu wat duidelijker benOmdat je heel verwarrend typt en de. Meesten denken dat je niet serieus bent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."