Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumselke dag maar niet werkend

elke dag maar niet werkend

79 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#1
klxaasx zei:
'gap je plaatst het eerst normaal en daarna een citaat, vgm ga je super hard xD
Klik om te vergroten...
zo beter
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
:boxright2: :boxleft1:
Klik om te vergroten...
zo beter?
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Beter, maar nog steeds is het alsof je met je slappe piemel op je toetsenbord hebt geslagen en op enter hebt gedrukt.
Klik om te vergroten...
AHHAHAAHHAAHHAAHAHAHAHAH
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Troll
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
passie zei:
in typ wel weer even overnieuw want zo ver ben ik ook weer niet
Klik om te vergroten...
Lekker gaan, gozer!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
He's flying
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
passie zei:
wtf??
Klik om te vergroten...
Waar zijn je grappen bassie? Dat zou ik wel eens willen weten.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
passie zei:
hoi ik ben vanaf vorige week donderdag tot aan afgelopen woensdag elke dag aan de speed geweest. ik heb er een dag tussen gelaten en daarna opnieuw aan de speed. nu is het zo dat de speed niet werkt ik voel niks alleen een druk drang
Klik om te vergroten...

Als je last hebt van druk drang zou ik als een speer naar het kleinste kamertje gaan.
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardcore_frk zei:
Lekker gaan, gozer!
Klik om te vergroten...
gozer? ben een vrouw hoor
wapboy zei:
Als je last hebt van druk drang zou ik als een speer naar het kleinste kamertje gaan.
Klik om te vergroten...
omdat?
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#10
nee
De Dunne zei:
Is dit een retorische vraag
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Waar zijn je grappen bassie? Dat zou ik wel eens willen weten.
Klik om te vergroten...
grappen sorry hoor maar ik snap je niet waarom van die haat berichtjes
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
He's flying
Klik om te vergroten...

De Dunne zei:
Is dit een retorische vraag?
Klik om te vergroten...
hoi weet ik niet dit is wat ik ervaar ik weet het klinkt ranzig maar ik wil gewoon meer weten van pep
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
passie zei:
ik wil gewoon meer weten van pep
Klik om te vergroten...
m.psychonautwiki.org

Amphetamine

Amphetamine (also known as alpha-methylphenethylamine, amfetamine, speed, or by brand names including Adderall, Dexedrine and Tentin) is a classical stimulant substance of the phenethylamine class. It is the parent compound of the substituted amphetamines, a diverse group that includes...
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
m.psychonautwiki.org

Amphetamine

Amphetamine (also known as alpha-methylphenethylamine, amfetamine, speed, or by brand names including Adderall, Dexedrine and Tentin) is a classical stimulant substance of the phenethylamine class. It is the parent compound of the substituted amphetamines, a diverse group that includes...
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
Klik om te vergroten...
thanx
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
m.psychonautwiki.org

Amphetamine

Amphetamine (also known as alpha-methylphenethylamine, amfetamine, speed, or by brand names including Adderall, Dexedrine and Tentin) is a classical stimulant substance of the phenethylamine class. It is the parent compound of the substituted amphetamines, a diverse group that includes...
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
Klik om te vergroten...
Ik kan OP niet serieus nemen als zelfs dit voorgekauwd moet worden. ( erg van mij ....)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dankjewel man ik heb me net zo hard gefacepalmt dat mijn onderkaak is gebroken.

ik houd jou verantwoordelijk, binnenkort komt de factuur
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon :wink:.

maar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.

toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.

heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
Klik om te vergroten...
nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. en als je elke dag gebruikt op een gegeven moment niks meer van de pep voelt daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Ik kan OP niet serieus nemen als zelfs dit voorgekauwd moet worden. ( erg van mij ....)
Klik om te vergroten...
Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon :wink:.

maar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.

toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.

heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon :wink:.
Klik om te vergroten...
Topper .
inner_search zei:
maar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.

toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.

heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
Klik om te vergroten...
Again, respect dat je inhoudelijker reageert dan mij :tonguewink:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
passie zei:
nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
Klik om te vergroten...
Ligt niet aan jou hoor. Maar er passeren soms wat rare posts.
Tuurlijk kun je hier met alle vragen terecht.
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#20
inner_search zei:
Omdat je heel verwarrend typt en de. Meesten denken dat je niet serieus bent.
Klik om te vergroten...
okee ik hoop dat ik nu wat duidelijker ben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."