#1
Troll
Lekker gaan, gozer!in typ wel weer even overnieuw want zo ver ben ik ook weer niet
hahahaHad je moeten weten aan de manier waarop ze haar berichten vol passie schreef.
(s)
Wacht eerst nou maar tot de drugs is uitgewerkt en je een beetje fatsoenlijk kan typen, niemand begrijpt dit.hoi ik heb vanaf vorige week donderdag tot woensdag elke dag gebruikt een dag tussen gelaten en vanaf donderdag weer nu werkt het totaal niet meer en heb ik een druk drang bultjes op me lichaam beet akward
zo beter?Wacht eerst nou maar tot de drugs is uitgewerkt en je een beetje fatsoenlijk kan typen, niemand begrijpt dit.
Je doet alsof je aan mijn kant staatVergeet je nu niet de (S) dan?
Of heb ik die volledig verkeerd geïnterpreteerd?
Je doet alsof je aan mijn kant staat
Maar dan toch die (s) gebruiken
schandalig
Ik snap er niks meer van..Niks sarcastisch aan. 😂
De (s) betekent sarcasme, maar ik was het niet zo mee eens sinds al mijn waardigheid hier afhangt van droogheid en sarcasme.Ik snap er niks meer van..
Dat hele (S)-ding is ook volledig langs me heengegaan.
Weet wel dat ik desondanks aan jullie kant sta! Die Flower123 vertrouw ik voor geen meter!
Mag ik op je begrafenis komen?Ze zijn wel erg brutaal allemaal. Ik hou de vrouwtjes graag wat korter aangelijnd.
Ah Jüden, nicht wenen.. Es war allein ein zarkastischer Grapfjen, die Zyklon-B Douche!De (s) betekent sarcasme, maar ik was het niet zo mee eens sinds al mijn waardigheid hier afhangt van droogheid en sarcasme.
Waren de SS’ers uit Duitsland niet gewoon verkeerd begrepen comedians?
Alhoewel, zou er dan geen (S)(S) op hun uniformen gestaan moeten hebben?De (s) betekent sarcasme, maar ik was het niet zo mee eens sinds al mijn waardigheid hier afhangt van droogheid en sarcasme.
Waren de SS’ers uit Duitsland niet gewoon verkeerd begrepen comedians?
Ik steun jullie motie oprecht. Dus geen (s) nodig. 🤣Ik snap er niks meer van..
Dat hele (S)-ding is ook volledig langs me heengegaan.
Weet wel dat ik desondanks aan jullie kant sta! Die Flower123 vertrouw ik voor geen meter!
Ja, dat zal best. Maar ik weet het niet met die vrouwen op dit forum hoor.. Ze zijn wel erg brutaal allemaal. Ik hou de vrouwtjes graag wat korter aangelijnd.Ik steun jullie motie oprecht. Dus geen (s) nodig. 🤣
*Nochtans is het wel een lieve meid hoor.
Hij is op dat moment dood. Wat boeit hem dat dan ? 🤔Mag ik op je begrafenis komen?
Leuk dat je mijn grap nog even extra kapotmaakt. Hij was al niet fantastisch maar jij denkt ik pomp em alsnog de grond in.Hij is op dat moment dood. Wat boeit hem dat dan ? 🤔
Dat was ik volgens mij. Mijn dank voor de waarderingik lees deze berichten allemaal. ik zit aan de g en ik lig in een deuk, hoe de mensen hier van de kaart zijn en dan die opmerking van die lul op het toetsenbord geweldig![]()
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."