Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumselke dag maar niet werkend

elke dag maar niet werkend

79 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Troll
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
passie zei:
in typ wel weer even overnieuw want zo ver ben ik ook weer niet
Klik om te vergroten...
Lekker gaan, gozer!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
He's flying
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Had je moeten weten aan de manier waarop ze haar berichten vol passie schreef.



(s)
Klik om te vergroten...
hahaha
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoi ik ben vanaf vorige week donderdag tot aan afgelopen woensdag elke dag aan de speed geweest. ik heb er een dag tussen gelaten en daarna opnieuw aan de speed. nu is het zo dat de speed niet werkt ik voel niks alleen een druk drang
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
passie zei:
hoi ik heb vanaf vorige week donderdag tot woensdag elke dag gebruikt een dag tussen gelaten en vanaf donderdag weer nu werkt het totaal niet meer en heb ik een druk drang bultjes op me lichaam beet akward
Klik om te vergroten...
Wacht eerst nou maar tot de drugs is uitgewerkt en je een beetje fatsoenlijk kan typen, niemand begrijpt dit.
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Wacht eerst nou maar tot de drugs is uitgewerkt en je een beetje fatsoenlijk kan typen, niemand begrijpt dit.
Klik om te vergroten...
zo beter?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hardcore_frk zei:
Vergeet je nu niet de (S) dan?

Of heb ik die volledig verkeerd geïnterpreteerd?
Klik om te vergroten...
Je doet alsof je aan mijn kant staat
Maar dan toch die (s) gebruiken

schandalig
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Je doet alsof je aan mijn kant staat
Maar dan toch die (s) gebruiken

schandalig
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Niks sarcastisch aan. 😂
Klik om te vergroten...
Ik snap er niks meer van..

Dat hele (S)-ding is ook volledig langs me heengegaan.

Weet wel dat ik desondanks aan jullie kant sta! Die Flower123 vertrouw ik voor geen meter!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hardcore_frk zei:
Ik snap er niks meer van..

Dat hele (S)-ding is ook volledig langs me heengegaan.

Weet wel dat ik desondanks aan jullie kant sta! Die Flower123 vertrouw ik voor geen meter!
Klik om te vergroten...
De (s) betekent sarcasme, maar ik was het niet zo mee eens sinds al mijn waardigheid hier afhangt van droogheid en sarcasme.

Waren de SS’ers uit Duitsland niet gewoon verkeerd begrepen comedians?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore_frk zei:
Ze zijn wel erg brutaal allemaal. Ik hou de vrouwtjes graag wat korter aangelijnd.
Klik om te vergroten...
Mag ik op je begrafenis komen?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
De (s) betekent sarcasme, maar ik was het niet zo mee eens sinds al mijn waardigheid hier afhangt van droogheid en sarcasme.

Waren de SS’ers uit Duitsland niet gewoon verkeerd begrepen comedians?
Klik om te vergroten...
Ah Jüden, nicht wenen.. Es war allein ein zarkastischer Grapfjen, die Zyklon-B Douche!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
De (s) betekent sarcasme, maar ik was het niet zo mee eens sinds al mijn waardigheid hier afhangt van droogheid en sarcasme.

Waren de SS’ers uit Duitsland niet gewoon verkeerd begrepen comedians?
Klik om te vergroten...
Alhoewel, zou er dan geen (S)(S) op hun uniformen gestaan moeten hebben?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hardcore_frk zei:
Ik snap er niks meer van..

Dat hele (S)-ding is ook volledig langs me heengegaan.

Weet wel dat ik desondanks aan jullie kant sta! Die Flower123 vertrouw ik voor geen meter!
Klik om te vergroten...
Ik steun jullie motie oprecht. Dus geen (s) nodig. 🤣




*Nochtans is het wel een lieve meid hoor.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Ik steun jullie motie oprecht. Dus geen (s) nodig. 🤣




*Nochtans is het wel een lieve meid hoor.
Klik om te vergroten...
Ja, dat zal best. Maar ik weet het niet met die vrouwen op dit forum hoor.. Ze zijn wel erg brutaal allemaal. Ik hou de vrouwtjes graag wat korter aangelijnd.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Jullie maken het echt verls te ingewikkeld zo whahaha
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Mag ik op je begrafenis komen?
Klik om te vergroten...
Hij is op dat moment dood. Wat boeit hem dat dan ? 🤔
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik pomp niks. Ik was even kritisch.
Ooh, hier heb je je pomp terug (s)
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik lees deze berichten allemaal. ik zit aan de g en ik lig in een deuk, hoe de mensen hier van de kaart zijn en dan die opmerking van die lul op het toetsenbord geweldig :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tilttearlaugh:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Hij is op dat moment dood. Wat boeit hem dat dan ? 🤔
Klik om te vergroten...
Leuk dat je mijn grap nog even extra kapotmaakt. Hij was al niet fantastisch maar jij denkt ik pomp em alsnog de grond in.
whitesugar zei:
ik lees deze berichten allemaal. ik zit aan de g en ik lig in een deuk, hoe de mensen hier van de kaart zijn en dan die opmerking van die lul op het toetsenbord geweldig :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Dat was ik volgens mij. Mijn dank voor de waardering

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."