H
Als de De apotheek met ervaring spreekt luister je gewoon zonder tegenspraak !
hoe gaat het nu met je ?
je post minder gebruik , maar gebruik je ook minder (pm maar hoor).
et zou wel kunnen. Wellicht hebben je receptoren hun potentieel verloren om zelf nog stofjes aan te maken of te reguleren?
Weet niet of zo iets mogelijk is :/
ik heb de laatste week heel erg veel slaapaanvallen net na het innemen van mijn Dex. Ik snap er niks van. De eerste week kon ik er nauwelijks van slapen en nu 1 maand verder, wekt het net slaap op. Is toch niet logisch? Zit wel nog let cvs, weet niet of dat de oorzaak kan zijn?
zeg apotheek met ervaring. Mijn arts wou laatst bovenop mijn opiaat(verlengde en directe afgiften), lage dosis clonazepam, Dex 2x/d 5mg nog iets toevoegen. Een poging tegen de aangezichtspijn die kan komen door overactieve spieren van het gelaat: (ja duh, heb ook Fibromyalgie, alle spieren in heel mijn lijf zijn overactief).
Magistrale bereiding met:
- passiflora 200mg
- Fluanxol 0,5mg
Ik durf het niet nemen! Het is een anti-psychoticum dat dopamine gaat verlagen en de Dex gaat dat net verhogen?
Dan nog mijn andere medicijnen die op het centraal zenuwstelsel werken, wat bij Fluanxol niet mag. Wat denk jij hier van?
Groetjes!