Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoe amfetamine

Moe amfetamine

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik word tegenwoordig altijd moe van speed,
150 mg bommen van 67% laat mij liggen en meth roken heeft mij al een keer laten slapen een aantal uur 😅 tolerantie is een bitch
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Extraminimal zei:
Om nog even toe te voegen. Ik gebruik ook nog eens clonazepam, elke dag 0,5mg voor het slapengaan. Om chronische hoge spierspanning te doorbreken wanneer ik slaap. Normaal gezien heeft de benzo’s de dag erna nog weinig invloed, amf overheerst.

het hangt van je venal af natuurlijk: lang- midden- of kortwerkend. Om Hoe laat je die inneemt en op welk uur je de dag erna weer gaat gebruiken.

vb

- amf om 23 uur
- benzo om 3-4uur
- slapen tot 12 uur
- 8(uur slaap dus)

bij een kortwerkende benzo’s is dan de werking over, bij middellang ook en bij de meeste lang werkende ook. Clonazepam werkt een 8-12 uur. Reken er ook bij dat de amf je metabolisme op een hoger vuur zet. Dus als het bij mij zo’n 10 uur zou werken kan het zijn dat door de dex, de benzo al na 8 uur of eerder uitwerkt.

valium werkt wel een stuk langer 12-24 uur
Flurazepam nog langer, of zelfs langst. Weet niet of er eentje is die nog langer werkt?

groetjes!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het ook wel eens met je cvs te maken kan hebben. Ik heb ook fibromyalgie met cvs en krijg modafinil voorgeschreven. Heb soms dagen erbij vooral als.de moeheid zeer extreem is, dat de modafinil echt helemaal niks meer doet. Heb het ook ervaren met de rc 4f-ritalin ( 4f-mph) dat het gewoon niks doet op bepaalde dagen. Terwijl andere dagen als ik weliswaar moe ben, maar niet zo heel extreem het zeer potente middelen zijn.
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoraa zei:
Ik denk dat het ook wel eens met je cvs te maken kan hebben. Ik heb ook fibromyalgie met cvs en krijg modafinil voorgeschreven. Heb soms dagen erbij vooral als.de moeheid zeer extreem is, dat de modafinil echt helemaal niks meer doet. Heb het ook ervaren met de rc 4f-ritalin ( 4f-mph) dat het gewoon niks doet op bepaalde dagen. Terwijl andere dagen als ik weliswaar moe ben, maar niet zo heel extreem het zeer potente middelen zijn.
Klik om te vergroten...
Dat kan heel goed zijn! Vandaag werkt die wel gewoon weer, terwijl ik niet meer slaap heb gehad. Het kan dus wat je zegt. Mss had ik gisteren een cvs gerelateerde slaapaanval?
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Apotheker zei:
Ik word tegenwoordig altijd moe van speed,
150 mg bommen van 67% laat mij liggen en meth roken heeft mij al een keer laten slapen een aantal uur 😅 tolerantie is een bitch
Klik om te vergroten...
Wow, inslaap vallen na meth roken? Is dat mogelijk? Dan moet je toch serieus op je reserve staan?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Extraminimal zei:
Wow, inslaap vallen na meth roken? Is dat mogelijk? Dan moet je toch serieus op je reserve staan?
Klik om te vergroten...
Nou dat viel toen wel echt mee.... En ik heb dat ook met meerdere stims hoor. Ik denk dat 15 jaar aan dagelijks stim medicatie en 7 jaar aan recreatief stim gebruik uiteraard meespelen maar het blijft bijzonder want ik gebruikte toen en nu ook niet meer dagelijks en at en sliep gewoon goed door de weeks dus zo erg was het ook weer niet.

Denk dat mijn brein na al die stims en verschillende soorten (35/40+) ofzo is gedereguleerd..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
Nou dat viel toen wel echt mee.... En ik heb dat ook met meerdere stims hoor. Ik denk dat 15 jaar aan dagelijks stim medicatie en 7 jaar aan recreatief stim gebruik uiteraard meespelen maar het blijft bijzonder want ik gebruikte toen en nu ook niet meer dagelijks en at en sliep gewoon goed door de weeks dus zo erg was het ook weer niet.

Denk dat mijn brein na al die stims en verschillende soorten (35/40+) ofzo is gedereguleerd..
Klik om te vergroten...
Als de De apotheek met ervaring spreekt luister je gewoon zonder tegenspraak !

hoe gaat het nu met je ?
je post minder gebruik , maar gebruik je ook minder (pm maar hoor).
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Will do
inner_search zei:
Als de De apotheek met ervaring spreekt luister je gewoon zonder tegenspraak !

hoe gaat het nu met je ?
je post minder gebruik , maar gebruik je ook minder (pm maar hoor).
Klik om te vergroten...
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De Apotheker zei:
Ik word tegenwoordig altijd moe van speed,
150 mg bommen van 67% laat mij liggen en meth roken heeft mij al een keer laten slapen een aantal uur 😅 tolerantie is een bitch
Klik om te vergroten...
Als ik me in die sferen begeef.
Heb ik meestal flink wat weken behoorlijk mijn best gedaan 😋
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#9
H
inner_search zei:
Als de De apotheek met ervaring spreekt luister je gewoon zonder tegenspraak !

hoe gaat het nu met je ?
je post minder gebruik , maar gebruik je ook minder (pm maar hoor).
Klik om te vergroten...
et zou wel kunnen. Wellicht hebben je receptoren hun potentieel verloren om zelf nog stofjes aan te maken of te reguleren?
Weet niet of zo iets mogelijk is :/

ik heb de laatste week heel erg veel slaapaanvallen net na het innemen van mijn Dex. Ik snap er niks van. De eerste week kon ik er nauwelijks van slapen en nu 1 maand verder, wekt het net slaap op. Is toch niet logisch? Zit wel nog let cvs, weet niet of dat de oorzaak kan zijn?

zeg apotheek met ervaring. Mijn arts wou laatst bovenop mijn opiaat(verlengde en directe afgiften), lage dosis clonazepam, Dex 2x/d 5mg nog iets toevoegen. Een poging tegen de aangezichtspijn die kan komen door overactieve spieren van het gelaat: (ja duh, heb ook Fibromyalgie, alle spieren in heel mijn lijf zijn overactief).

Magistrale bereiding met:
- passiflora 200mg
- Fluanxol 0,5mg

Ik durf het niet nemen! Het is een anti-psychoticum dat dopamine gaat verlagen en de Dex gaat dat net verhogen?

Dan nog mijn andere medicijnen die op het centraal zenuwstelsel werken, wat bij Fluanxol niet mag. Wat denk jij hier van?
Groetjes!
W
Whatever246Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik het een keer in de paar weken, tevens heb ik goed geslapen vannacht dus vermoeidheid kan het niet zijn
W
Whatever246Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Normaal word druk en energiek door speed. Nou heb ik zo net wat genomen (een lijn) en blijf ik down en moe. Hoe kan dit? Het is trouwens dezelfde speed waar ik normaal opgewekt van word.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Whatever246 zei:
Normaal word druk en energiek door speed. Nou heb ik zo net wat genomen (een lijn) en blijf ik down en moe. Hoe kan dit? Het is trouwens dezelfde speed waar ik normaal opgewekt van word.
Klik om te vergroten...
Je reserves zijn mogelijk op. Vermoeidheid kan een rol spelen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe vaak gebruik je?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Setting en humeur zijn ook van belang. Ook kan een drug altijd een x anders “vallen”.
Ik ben bv een keer enkele uren na inname van xtc in slaap gevallen. Terwijl ik er normaal actief van word.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als Speed niet meer werkt, en je zweert bij de kwaliteit is het uw lichaam die teken geeft dat je best een drugspauze inlast.

Is het lang geleden dat je speed nam ( ettelijke weken ), dan is het gewoon uw dagje niet
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gebruik je medicatie? (Maakt niet uit wat).
W
Whatever246Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ganggang💯 zei:
Gebruik je medicatie? (Maakt niet uit wat).
Klik om te vergroten...
Benzo's
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Whatever246 zei:
Benzo's
Klik om te vergroten...

Benzo's maken je wel 'chill' soms beetje slaperig. Sommige benzo's worden ook als slaap- of rustmiddel ingezet... Zal er wel mee te maken hebben denk ik.
Heb nog geen ervaring met speed - binnenkort wel eens proberen - maar bv met coke heb ik ook wel het volgende:
Je voelt je moe, neemt een lijn, voelt je daardoor 3min wakker en daarna weer vermoeitjes.

Volgens mij, als je hoofd vermoeit is, kan geen enkele drug je een echt wakker gevoel geven zoals je dat ervaart na eens 8u goed uitslapen. Je zal altijd een dwaas/vermoeid/koppijn-achtig gevoel in je hoofd houden ookal begint je hart etc sneller te kloppen v/d drugs... Of is dit bij speed anders?

Moet binnenkort echt is speed proberen hahaha.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tja, als je dagelijks een benzo gebruikt is het denk logisch dat je niet actief wordt van speed toch? Zonde van je speed ervaring dan ook..
Welke benzo en welke hoeveelheid gebruik je dagelijks? En is het op doktersvoorschrift of zelfmedicatie?
Upper en downer tegelijk is ook niet heel goed voor je lijf.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Whatever246 zei:
Benzo's
Klik om te vergroten...
Dat is het antwoord op je vraag denk ik. Hoe vaak gebruik je speed en hoeveel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."