Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als speed net geklopt is, moet ie nog eerst nacht rusten in diepvries. Wat klopt hiervan?"
"sos maakt mensen vals"
"Heb een LED lamp 3 x 100 watt sinds kort en nu 2x al gedraaid met redelijk sucses, meer mensen met ervaring met kweken met LED?"
"Echte appeltjes? Nog te krijgen denk je?"
"Heb zojuist onsje licht grijze speed binnen gekregen. Kwaliteit is wel prima zoals ik nu kan merken voor zo ver. Maar heb hem liever wit, wie weet een manier deze wit te krijgen weer. (Met aceton al gedaan, en dat ging idd, werd wit maar ga geen hele ons natte verse speed met acwton wassen dat lijkt me logisch.. Hoor graag andere ervaringen met "grijze amfetamine".. Grtzz"
"Hardcore_frk zei: Kan je eens een foto plaatsen? Ik heb het in alle kleuren van de regenboog gehad, dus wellicht herken ik de kleur/textuur. Klik om te vergroten... Hey Heb foto gemaakt. Op glasplaat uitgestreken, en ter vergelijking een normaal blanco a4 blad eronder gelegd. Hardcore_frk zei: Ik vind dit persoonlijk niet heel shocking. In mijn ogen is dit meer geel (cafeïne) dan grijs. En het is ook nog best nat, of niet? Deze zou ik zonder te laten testen, zonder zorgen mijn neusje in laten verdwijnen! Klik om te vergroten... Ja is uiteraard pasta idd, nee gele pep ken ik wel, en donkergeel zelfs heel lang geleden ook, roze ook tijden geleden, maar dit was zelfs voor mij nieuw. Heb dit in 20 jaar gebruik en ... . Nog nooit gezien eigenlijk haha.. Btw: Werken doet ie wel , na wassen blijft er ook 80 % over, smaak ook niet verkeerd of vreemd. Alleen dat iets langer duurt voordat ie droog is.. En dan die licht grijze kleur.. vreemde gewaarwording mja, 😏🤔😎"
"Hardcore_frk zei: Kan je eens een foto plaatsen? Ik heb het in alle kleuren van de regenboog gehad, dus wellicht herken ik de kleur/textuur. Klik om te vergroten... Hey Heb foto gemaakt. Op glasplaat uitgestreken, en ter vergelijking een normaal blanco a4 blad eronder gelegd."
"Gewenning"