Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoe amfetamine

Moe amfetamine

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
Ik word tegenwoordig altijd moe van speed,
150 mg bommen van 67% laat mij liggen en meth roken heeft mij al een keer laten slapen een aantal uur πŸ˜… tolerantie is een bitch
Klik om te vergroten...
Wow, inslaap vallen na meth roken? Is dat mogelijk? Dan moet je toch serieus op je reserve staan?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Extraminimal zei:
Wow, inslaap vallen na meth roken? Is dat mogelijk? Dan moet je toch serieus op je reserve staan?
Klik om te vergroten...
Nou dat viel toen wel echt mee.... En ik heb dat ook met meerdere stims hoor. Ik denk dat 15 jaar aan dagelijks stim medicatie en 7 jaar aan recreatief stim gebruik uiteraard meespelen maar het blijft bijzonder want ik gebruikte toen en nu ook niet meer dagelijks en at en sliep gewoon goed door de weeks dus zo erg was het ook weer niet.

Denk dat mijn brein na al die stims en verschillende soorten (35/40+) ofzo is gedereguleerd..
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Apotheker zei:
Nou dat viel toen wel echt mee.... En ik heb dat ook met meerdere stims hoor. Ik denk dat 15 jaar aan dagelijks stim medicatie en 7 jaar aan recreatief stim gebruik uiteraard meespelen maar het blijft bijzonder want ik gebruikte toen en nu ook niet meer dagelijks en at en sliep gewoon goed door de weeks dus zo erg was het ook weer niet.

Denk dat mijn brein na al die stims en verschillende soorten (35/40+) ofzo is gedereguleerd..
Klik om te vergroten...
Als de De apotheek met ervaring spreekt luister je gewoon zonder tegenspraak !

hoe gaat het nu met je ?
je post minder gebruik , maar gebruik je ook minder (pm maar hoor).
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Will do
inner_search zei:
Als de De apotheek met ervaring spreekt luister je gewoon zonder tegenspraak !

hoe gaat het nu met je ?
je post minder gebruik , maar gebruik je ook minder (pm maar hoor).
Klik om te vergroten...
W
Whatever246Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Normaal word druk en energiek door speed. Nou heb ik zo net wat genomen (een lijn) en blijf ik down en moe. Hoe kan dit? Het is trouwens dezelfde speed waar ik normaal opgewekt van word.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Whatever246 zei:
Normaal word druk en energiek door speed. Nou heb ik zo net wat genomen (een lijn) en blijf ik down en moe. Hoe kan dit? Het is trouwens dezelfde speed waar ik normaal opgewekt van word.
Klik om te vergroten...
Je reserves zijn mogelijk op. Vermoeidheid kan een rol spelen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe vaak gebruik je?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Setting en humeur zijn ook van belang. Ook kan een drug altijd een x anders β€œvallen”.
Ik ben bv een keer enkele uren na inname van xtc in slaap gevallen. Terwijl ik er normaal actief van word.
W
Whatever246Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruik het een keer in de paar weken, tevens heb ik goed geslapen vannacht dus vermoeidheid kan het niet zijn
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Ik word tegenwoordig altijd moe van speed,
150 mg bommen van 67% laat mij liggen en meth roken heeft mij al een keer laten slapen een aantal uur πŸ˜… tolerantie is een bitch
Klik om te vergroten...
Als ik me in die sferen begeef.
Heb ik meestal flink wat weken behoorlijk mijn best gedaan πŸ˜‹
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#11
H
inner_search zei:
Als de De apotheek met ervaring spreekt luister je gewoon zonder tegenspraak !

hoe gaat het nu met je ?
je post minder gebruik , maar gebruik je ook minder (pm maar hoor).
Klik om te vergroten...
et zou wel kunnen. Wellicht hebben je receptoren hun potentieel verloren om zelf nog stofjes aan te maken of te reguleren?
Weet niet of zo iets mogelijk is :/

ik heb de laatste week heel erg veel slaapaanvallen net na het innemen van mijn Dex. Ik snap er niks van. De eerste week kon ik er nauwelijks van slapen en nu 1 maand verder, wekt het net slaap op. Is toch niet logisch? Zit wel nog let cvs, weet niet of dat de oorzaak kan zijn?

zeg apotheek met ervaring. Mijn arts wou laatst bovenop mijn opiaat(verlengde en directe afgiften), lage dosis clonazepam, Dex 2x/d 5mg nog iets toevoegen. Een poging tegen de aangezichtspijn die kan komen door overactieve spieren van het gelaat: (ja duh, heb ook Fibromyalgie, alle spieren in heel mijn lijf zijn overactief).

Magistrale bereiding met:
- passiflora 200mg
- Fluanxol 0,5mg

Ik durf het niet nemen! Het is een anti-psychoticum dat dopamine gaat verlagen en de Dex gaat dat net verhogen?

Dan nog mijn andere medicijnen die op het centraal zenuwstelsel werken, wat bij Fluanxol niet mag. Wat denk jij hier van?
Groetjes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."