#1
Waarschijnlijk verslaving en drang om te nemen denk ik dan...Jij snapt het.
Waarschijnlijk verslaving en drang om te nemen denk ik dan...Jij snapt het.
Dat denk ik dus ook... Als je er voor het slapen gaan nog eerst 2 lijnen in propt heb je echt wel een probleem denk ik...Waarschijnlijk verslaving en drang om te nemen denk ik dan...
Precies. Snuiven voor het snuiven...Dat denk ik dus ook... Als je er voor het slapen gaan nog eerst 2 lijnen in propt heb je echt wel een probleem denk ik...
De titel van deze thread is 'alles kunnen op speed', maar ik twijfel wie hier de controle heeft: hij of de speed...
Misschien drommt hij 's nachts over seks met 3 vrouwen en wil hij voorbereid zijn...?Precies. Snuiven voor het snuiven...
Zou hij in zijn dromen dan wel een stijve kunnen krijgen?Misschien drommt hij 's nachts over seks met 3 vrouwen en wil hij voorbereid zijn...?
Natte droomZou hij in zijn dromen dan wel een stijve kunnen krijgen?
Ook als ik helemaal uitgerust zou zijn kan ik toch nog slapen met speed op en lig ik diezelfde paar minuutjes als op 1 oor te ronken.Als je direct kan slapen na Speed
( is er toch een teken van vermoeidheid ? )
Waarom zou je dan überhaupt blijven gebruiken tot net voor je gaat slapen?
- Smaak?
- Verslaving?
-...
Ben benieuwd naar de reactie's.
Zoals ik eerder al in het bericht had geplaatst staat er tussen haakjes: ff overdreven.Dat denk ik dus ook... Als je er voor het slapen gaan nog eerst 2 lijnen in propt heb je echt wel een probleem denk ik...
De titel van deze thread is 'alles kunnen op speed', maar ik twijfel wie hier de controle heeft: hij of de speed...
Nee, je put uw lichaam constant uit. Vroeg of laat zal speed niet meer werken zoals je wilt.Ook als ik helemaal uitgerust zou zijn kan ik toch nog slapen met speed op en lig ik diezelfde paar minuutjes als op 1 oor te ronken.
Voor de smaak doe ik het zeker niet, want ook al ken ik de smaak, ik ga nog steeds altijd bijna over mijn nek alleen al als ik het ruik. Als ik een top 3 zou moeten maken van meest smerige drugs krijg je deze
1.mdma
2.speed
3.coke (vanwege dat smerige langs je keel afglijden en niet weg kunnen slikken)
Verslaving lijkt me stug, als ik echt zoveel zou gebruiken, dan is een kater en vreselijke slaperigheid onvermijdelijk als je niet direct na het opstaan bij zou pakken
Waarom neem je dan niet 's morgens 1 klein puntje als deze theorie zou kloppen?Zoals ik eerder al in het bericht had geplaatst staat er tussen haakjes: ff overdreven.
Tuurlijk neem ik geen 2 dikke lijnen vóór het slapen. Soms doe ik 1 klein puntje zodat ik er makkelijker uit kan de volgende ochtend en daarna pak ik niks meer
Ik bedoel te zeggen als ik voor het eerst na lange tijd weer wat pak en vantevoren ook goed uitgerust benNee, je put uw lichaam constant uit. Vroeg of laat zal speed niet meer werken zoals je wilt
Omdat de uitwerking dan vervelender is en ik dan nog maar eens moet zien of ik dan ook wel op tijd op ben. En zelf met een puntje op heb ik nog altijd een wekker nodig om me te wekken, ik slaap niet kort als ik ga slapen met speed opWaarom neem je dan niet 's morgens 1 klein puntje als deze theorie zou kloppen?
Ik en @Spyro hebben dit ook gehad zodra wij over stapte van troep naar zuiver - cafeïne vrij spul.
wij kregen gewoon vreetbuien tijdens, konden prima slapen achteraf en geen kater zoals met vol gestampte cafeïne troep.
Gewoon goed spul dus, geen zevende wereld wonder 😆
Zal wel een flinke kater geregeld hebben na te veel gezopen te hebbenMij lukt slapen ook! Vaak wel met cbd capsule, magnesium citraat en evt melatpnine of valeriaan. Of veel gezopen hebben.
Coke is geen speed.Ik snap het wel. Ik neem soms ook een zeer klein lijntje coke voor ik ga slapen. Juist genoeg om nog met een leuk gevoel een podcastje/serie te kunnen kijken en rustig in slaap te vallen.
Als je direct kan slapen na Speed
( is er toch een teken van vermoeidheid ? )
Waarom zou je dan überhaupt blijven gebruiken tot net voor je gaat slapen?
- Smaak?
- Verslaving?
-...
Ben benieuwd naar de reactie's.
Ligt aan de persoon....Coke is geen speed.
Coke maakt kalm, speed geeft energie.
Coke deed ik dat ook.
Ligt aan de persoon....
Van speed word ik juist rustig, zelfs zo rustig dat ik denk voordat ik praat.
Of aan de speed 😜Ligt aan de persoon....
Van speed word ik juist rustig, zelfs zo rustig dat ik denk voordat ik praat.
Hoi , ik ben nu bijna 61 en gebruik vooral speed sinds mijn 14e , wel periodes van depressies , is zelfmedicatie en eet slaap er prima op tegenwoordig. vroeger met methyl amfetamine niet , echt sterk en ik spoot het ook. Heb er niets aan over gehouden en zoek wel altijd beste spullen . Ik kan het ook een aantal maanden laten en ben er happy mee , gr philhIk hoor vaak dat mensen niet kunnen eten, niet kunnen slapen, strakke kaken hebben en een vette kater hebben tijdens/na gebruik van speed.
Ik zelf heb eigenlijk nooit een kater meer (ook niet als ik een weekje lang had gebruikt), ik kan eten wat ik wil tijdens en na gebruik (en ik heb serieus ook echt honger!), ik heb nooit last van strakke kaken en ik kan slapen als een roosje als ik een minuutje vantevoren nog 2 dikke lijnen (ff overdreven) naar binnen heb gewerkt. Die ochtend erna kan ik gewoon makkelijk uit mijn bed en voel me de hele dag en de rest van de week kiplekker alsof ik helemaal niks op heb gehad de dag vantevoren.
Zijn er nog meer mensen die dit hetzelfde hebben of ben ik een uniek geval? Want dat vraag ik me toch eerlijk gezegd wel af. Normaal gesproken begint de eerste de beste persoon die ook pep doet al te kokhalzen als ik zeg dat ik honger heb en een hele XL zak chips zonder pauzes naar binnen werk (en gaan helemaal over hun nek als ik zeg dat ik dan nog steeds honger heb)
Ps: hoi allemaal, lang al niks meer getypt op drugsforum. Ben benieuwd of mensen me nog kennen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."