Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlles kunnen met speed op

Alles kunnen met speed op

55 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#1
AcidWarrior zei:
Behalve de ghb en benzo’s vind ik dit zó herkenbaar.

Om ‘s avonds niet totaal leeggewerkt te zijn op de hyperfocus vd. dex zet ik enkele wekkers om (drink- en eet)pauzes in te lassen.
Klik om te vergroten...
slim om wekkers te zetten inderdaad. Ik heb ook standaard een 1,5L fles water staan bij me bureau. Ook neem ik trouwens dagelijks 3x 500mg L-Tyrosine capsules om de receptoren een beetje te voeden. Geen idee of het ook daadwerkelijk werkt maar doe het wel.

"L-tyrosine is een aminozuur dat voorloper is van stimulerende neurotransmitters als norepinefrine en dopamine. Het wordt vaak gebruikt om te herstellen van drugs als cocaïne en amfetamines(speed)"
Klik om te vergroten...
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chr0nic zei:
slim om wekkers te zetten inderdaad. Ik heb ook standaard een 1,5L fles water staan bij me bureau. Ook neem ik trouwens dagelijks 3x 500mg L-Tyrosine capsules om de receptoren een beetje te voeden. Geen idee of het ook daadwerkelijk werkt maar doe het wel.
Klik om te vergroten...
Genoeg water drinken is idd super belangrijk.

Ik had al gehoord v. L-Tyrosine, ga er eens wat verder opzoekingswerk over doen. Thx voor de tip. 😊
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan echt niet slapen na dat spul... nu ook weer wachten tot het uitgewerkt is. Heb zelf met pep ook het gevoel dat ik alles aankan. Plus praatkick en ik voel me gewoon goed!
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
whitesugar zei:
Ik kan echt niet slapen na dat spul... nu ook weer wachten tot het uitgewerkt is. Heb zelf met pep ook het gevoel dat ik alles aankan. Plus praatkick en ik voel me gewoon goed!
Klik om te vergroten...
Lekker je laatste energie aan iets uitbesteden.... Zet een relaxte muziekje op en ga lekker wat tekenen of ga in bed liggen met een lekkere thee en flauwe serie.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
Lekker je laatste energie aan iets uitbesteden.... Zet een relaxte muziekje op en ga lekker wat tekenen of ga in bed liggen met een lekkere thee en flauwe serie.
Klik om te vergroten...
bedankt voor de tip! ik lig nu op de bank een beetje muziek te luisteren.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
whitesugar zei:
bedankt voor de tip! ik lig nu op de bank een beetje muziek te luisteren.
Klik om te vergroten...
1619929219313188978894244504522.jpg
Same here maar dan tot de benzo werkt !
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
whitesugar zei:
bedankt voor de tip! ik lig nu op de bank een beetje muziek te luisteren.
Klik om te vergroten...

Ik vind podcasts luisteren ook heel fijn als ik nog niet kan slapen door de pep maar ook niet echt veel zin meer heb om echt wat actiefs te doen. Dan kan ik toch gewoon lekker met mn ogen dicht vast een beetje in bed chillen en uitrusten, maar verveel ik me ook niet zo. Na een paar dagen wakker zijn heb ik vaak wel last van mn ogen, dus dan is iets kijken niet echt fijn meer.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
Ik vind podcasts luisteren ook heel fijn als ik nog niet kan slapen door de pep maar ook niet echt veel zin meer heb om echt wat actiefs te doen. Dan kan ik toch gewoon lekker met mn ogen dicht vast een beetje in bed chillen en uitrusten, maar verveel ik me ook niet zo. Na een paar dagen wakker zijn heb ik vaak wel last van mn ogen, dus dan is iets kijken niet echt fijn meer.
Klik om te vergroten...
ook een goede tip! heb ondertussen nog niet geslapen dus..
T
Terror 84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik heb ook ADHD ik word van speed niet druk maar hangerig beetje gewoon beter voel ik me ik gebuikt geen amamfetamine maar altijd methamfetmine amfetamine voel ik niks van slaat niet aan ik krijg de.speed of pep gewoon van de huisarts vroeger dat ik er net me begon gooide me ouders het door me drinken per 24Uur 3,5 gram afgewogen toen ik haar 13 jaar ben ik tijdens uitgaan gaan snuiven naar feesten toe Ja doe ik nu nog ben nu 37 jaar heb tegen woordig gewoon Ritalin aan de kant geschoven en,over op de Concerta gegaan krijg 12 tabletten per dag hele maag voelse verrot suur smorgens Concerta hoeft niet hele dag ingenomen te worden das stuk beter 2×56 per dag
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Nee, je put uw lichaam constant uit. Vroeg of laat zal speed niet meer werken zoals je wilt
Klik om te vergroten...
Ik bedoel te zeggen als ik voor het eerst na lange tijd weer wat pak en vantevoren ook goed uitgerust ben
CuriousExplorer zei:
Waarom neem je dan niet 's morgens 1 klein puntje als deze theorie zou kloppen?
Klik om te vergroten...
Omdat de uitwerking dan vervelender is en ik dan nog maar eens moet zien of ik dan ook wel op tijd op ben. En zelf met een puntje op heb ik nog altijd een wekker nodig om me te wekken, ik slaap niet kort als ik ga slapen met speed op

(Ps ff tussendoor: Sinds ik weer begonnen ben, ben ik trouwens ook nog eens 1,5kg aangekomen ipv afgevallen, wat ik een beetje apart vond, want ik vond mezelf dunner, maar ik was zwaarder)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Ik en @Spyro hebben dit ook gehad zodra wij over stapte van troep naar zuiver - cafeïne vrij spul.
wij kregen gewoon vreetbuien tijdens, konden prima slapen achteraf en geen kater zoals met vol gestampte cafeïne troep.
Gewoon goed spul dus, geen zevende wereld wonder 😆
Klik om te vergroten...

Hoeft echt niet met de kwaliteit te maken te hebben. Amfetamine (dus ook als die maximaal zuiver is) heeft bovengenoemde bijwerkingen. De één is er simpelweg gevoeliger voor dan de ander.

Ik krijg zelf heel snel tolerantie voor stimulanten, maar dan alleen mentaal. Het fysieke, dus moeilijk kunnen eten en slapen, blijft. Dit heb ik tot nu toe met vrijwel alle stimulanten. Ik gebruik regelmatig methylfenidaat (op recept) en zelfs hierbij moet ik zorgen dat ik vantevoren eet, anders val ik met gemak weer kilo’s af, wat in mijn geval niet bepaald de bedoeling is. Ik wen dus niet aan die bijwerking, terwijl dit volgens de bijsluiter normaal wel gebeurt. Het is echt per individu verschillend, ik ken ook mensen die heel makkelijk kunnen slapen en eten na pep. Maar er zijn nog altijd meer mensen die dat niet goed kunnen.

Ik ben ergens wel blij dat ik het niet kan, ik zou nooit stimulanten kunnen misbruiken; want ik zou daar fysiek dus totaal aan onderdoor gaan. :)
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mij lukt slapen ook! Vaak wel met cbd capsule, magnesium citraat en evt melatpnine of valeriaan. Of veel gezopen hebben.
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#13
KetaKech zei:
Mij lukt slapen ook! Vaak wel met cbd capsule, magnesium citraat en evt melatpnine of valeriaan. Of veel gezopen hebben.
Klik om te vergroten...
Zal wel een flinke kater geregeld hebben na te veel gezopen te hebben
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
heyol zei:
Ik snap het wel. Ik neem soms ook een zeer klein lijntje coke voor ik ga slapen. Juist genoeg om nog met een leuk gevoel een podcastje/serie te kunnen kijken en rustig in slaap te vallen.
Klik om te vergroten...
Coke is geen speed.
Coke maakt kalm, speed geeft energie.

Coke deed ik dat ook.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Als je direct kan slapen na Speed
( is er toch een teken van vermoeidheid ? )
Waarom zou je dan überhaupt blijven gebruiken tot net voor je gaat slapen?

- Smaak?
- Verslaving?
-...

Ben benieuwd naar de reactie's.
Klik om te vergroten...

Ik snap het wel. Ik neem soms ook een zeer klein lijntje coke voor ik ga slapen. Juist genoeg om nog met een leuk gevoel een podcastje/serie te kunnen kijken en rustig in slaap te vallen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Coke is geen speed.
Coke maakt kalm, speed geeft energie.

Coke deed ik dat ook.
Klik om te vergroten...
Ligt aan de persoon....
Van speed word ik juist rustig, zelfs zo rustig dat ik denk voordat ik praat.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
Ligt aan de persoon....
Van speed word ik juist rustig, zelfs zo rustig dat ik denk voordat ik praat.
Klik om te vergroten...

Heb je toevallig ADHD? Mensen met ADHD vertellen me dat ze soms zelfs moe worden van speed omdat het bij hun tegenovergesteld werkt op de een of andere manier.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Apotheker zei:
Ligt aan de persoon....
Van speed word ik juist rustig, zelfs zo rustig dat ik denk voordat ik praat.
Klik om te vergroten...
Of aan de speed 😜


Kidding, heb het nog gehoord. Maar ik sprak algemeen...Denk ik...🤪
p
philhyposLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kleine J zei:
Ik hoor vaak dat mensen niet kunnen eten, niet kunnen slapen, strakke kaken hebben en een vette kater hebben tijdens/na gebruik van speed.

Ik zelf heb eigenlijk nooit een kater meer (ook niet als ik een weekje lang had gebruikt), ik kan eten wat ik wil tijdens en na gebruik (en ik heb serieus ook echt honger!), ik heb nooit last van strakke kaken en ik kan slapen als een roosje als ik een minuutje vantevoren nog 2 dikke lijnen (ff overdreven) naar binnen heb gewerkt. Die ochtend erna kan ik gewoon makkelijk uit mijn bed en voel me de hele dag en de rest van de week kiplekker alsof ik helemaal niks op heb gehad de dag vantevoren.

Zijn er nog meer mensen die dit hetzelfde hebben of ben ik een uniek geval? Want dat vraag ik me toch eerlijk gezegd wel af. Normaal gesproken begint de eerste de beste persoon die ook pep doet al te kokhalzen als ik zeg dat ik honger heb en een hele XL zak chips zonder pauzes naar binnen werk (en gaan helemaal over hun nek als ik zeg dat ik dan nog steeds honger heb)

Ps: hoi allemaal, lang al niks meer getypt op drugsforum. Ben benieuwd of mensen me nog kennen.
Klik om te vergroten...
Hoi , ik ben nu bijna 61 en gebruik vooral speed sinds mijn 14e , wel periodes van depressies , is zelfmedicatie en eet slaap er prima op tegenwoordig. vroeger met methyl amfetamine niet , echt sterk en ik spoot het ook. Heb er niets aan over gehouden en zoek wel altijd beste spullen . Ik kan het ook een aantal maanden laten en ben er happy mee , gr philh
p
philhyposLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi , ik ben nu bijna 61 en gebruik vooral speed sinds mijn 14e , wel periodes van depressies , is zelfmedicatie en eet slaap er prima op tegenwoordig. vroeger met methyl amfetamine niet , echt sterk en ik spoot het ook. Heb er niets aan over gehouden en zoek wel altijd beste spullen . Ik kan het ook een aantal maanden laten en ben er happy mee , gr philh

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."