#1
slim om wekkers te zetten inderdaad. Ik heb ook standaard een 1,5L fles water staan bij me bureau. Ook neem ik trouwens dagelijks 3x 500mg L-Tyrosine capsules om de receptoren een beetje te voeden. Geen idee of het ook daadwerkelijk werkt maar doe het wel.Behalve de ghb en benzo’s vind ik dit zó herkenbaar.
Om ‘s avonds niet totaal leeggewerkt te zijn op de hyperfocus vd. dex zet ik enkele wekkers om (drink- en eet)pauzes in te lassen.
"L-tyrosine is een aminozuur dat voorloper is van stimulerende neurotransmitters als norepinefrine en dopamine. Het wordt vaak gebruikt om te herstellen van drugs als cocaïne en amfetamines(speed)"
