Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaaptekort hallucineren huisarts

Slaaptekort hallucineren huisarts

60 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
Pas wel op want op lange termijn is het niet gezond als je het dagelijks doseert.

Zeker een goed middel waar velen iets aan hebben maar wondermiddelen bestaan helaas niet.
Klik om te vergroten...
Vandaar ook mijn vraag waarom de HA deze beslissing nam. Maar goed, kan het onder de omstandigheden wel enigzins voorstellen
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Dirkjan, wou je ook vanuit hier nog even sterkte wensen, en slaap lekker vannacht! Trusteeee 😘
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Vandaar ook mijn vraag waarom de HA deze beslissing nam. Maar goed, kan het onder de omstandigheden wel enigzins voorstellen
Klik om te vergroten...
Geen echte afkick. Benzo afkick is de hel en makkelijker te misbruiken.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Benzo afkick is de hel en makkelijker te misbruiken.
Klik om te vergroten...
Geen woord van gelogen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Perfect geslapen nu weer wakker, precies wat de dokter zei. Uitsmijter je dan weer om 00:00 eentje nemen en naar school om 11:30.

dit gaan gewoon helemaal goed komen. Ik heb morgen dan nog 3 “zeer raketjes”, bewaren als dopamine antagonist?
Klik om te vergroten...
Heel goed, straks weer lekker verder slapen! Ben benieuwd of je vanaf morgen gewoon weer lekker zelf kunt slapen!
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Super fijn joh! Back on track. Ik ken het medicijn niet. Maar ik zou inderdaad even aankijken hoe het de komende periode is. Kan je zelf weer prima ontspannen en lekker slapen enzo en je herstelt goed, dan kan het denk ik geen kwaad om het nog eens te gebruiken als je het nodig denkt te hebben.
Heb zelf ooit zolpidem gekregen van de huisarts omdat ik nachten lang mezelf aan het wakker hoesten was (lichaam was ziek door stress en wilde door gebrek aan slaap maar niet herstellen). Zolpidem werkte idd als een tierelier. Maar nadeel is dat ik er een beetje in ben blijven hangen. Af en toe grijp ik dan toch weer naar de slaapmiddelen. Het is té lekker zeg maar.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gemberthee zei:
Super fijn joh! Back on track. Ik ken het medicijn niet. Maar ik zou inderdaad even aankijken hoe het de komende periode is. Kan je zelf weer prima ontspannen en lekker slapen enzo en je herstelt goed, dan kan het denk ik geen kwaad om het nog eens te gebruiken als je het nodig denkt te hebben.
Heb zelf ooit zolpidem gekregen van de huisarts omdat ik nachten lang mezelf aan het wakker hoesten was (lichaam was ziek door stress en wilde door gebrek aan slaap maar niet herstellen). Zolpidem werkte idd als een tierelier. Maar nadeel is dat ik er een beetje in ben blijven hangen. Af en toe grijp ik dan toch weer naar de slaapmiddelen. Het is té lekker zeg maar.
Klik om te vergroten...
Schrijft je huisarts het dan nog steeds voor? Nu dat je niet meer ziek bent.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Schrijft je huisarts het dan nog steeds voor? Nu dat je niet meer ziek bent.
Klik om te vergroten...
Ik kon steeds om herhaling vragen inderdaad. De huisarts vond het allemaal okey, omdat ik het maar af en toe nam. Heb gevraagd om het toch stop te zetten, omdat ik mezelf kennelijk niet goed kon reguleren hierin.. Nu heb ik een tijdje terug, na een hopeloze nacht, Etizolam online besteld. Vond het de eerste keer super naar, maar nu heb ik het toch weer 3 nachten geslikt. Ik ben nog op zoek naar manieren om uit dit patroon te komen. Wanneer onderliggende probleem weg is of wanneer ik het heb geaccepteerd, heb ik er geen last meer van slaapproblemen, dat weet ik zeker. Still in progess dus.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Zolpidem schrijven ze best makkelijk als je meldt dat je moeilijk kan inslapen.
Beste inslaper imo
Klik om te vergroten...
Ja in sommige situaties is dat inderdaad een goede oplossing. Het is wel goed om bewust te zijn van het verraderlijke van het medicijn. Het is té lekker en daarom te makkelijk om naar te grijpen. En ik vond het niet tof dat het mijn droomslaap onderdrukte. Dat voelde niet gezond. Je hebt toch je dromen nodig om te kunnen verwerken.

Maar goed. Dit gaat nu niet meer om Dirk Jan (sorry). Hoop dat je er wat aan hebt. Je hebt goede stappen genomen iig!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gemberthee zei:
Ja in sommige situaties is dat inderdaad een goede oplossing. Het is wel goed om bewust te zijn van het verraderlijke van het medicijn. Het is té lekker en daarom te makkelijk om naar te grijpen. En ik vond het niet tof dat het mijn droomslaap onderdrukte. Dat voelde niet gezond. Je hebt toch je dromen nodig om te kunnen verwerken.

Maar goed. Dit gaat nu niet meer om Dirk Jan (sorry). Hoop dat je er wat aan hebt. Je hebt goede stappen genomen iig!
Klik om te vergroten...
Elke benzo vergt karakter om mee om te gaan he.
Maar ik snap je goede insteek !
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Ik ben dirkjammer.
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat het inmiddels weer beter gaat. Dirktastisch vond ik ook wel een mooie en past volgens mij veel meer bij je...

Seroquel werkt inderdaad erg goed, ze noemen het ook wel ''the anti-drug.'' Krijg je de meest waanzinnige trips of pepavonturen nog mee platgeslagen. Tegelijkertijd helpt het versneld mee aan het herstellen van de dopamine balans. Moet je uiteraard ook weer geen gewoonte van maken anders zal de magie ook wel weer verloren gaan. Maar het kan nooit kwaad er een paar in huis te hebben.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Ik ben dirkjammer
Klik om te vergroten...
n8wachT zei:
Dirktastisch vond in ook wel een mooie
Klik om te vergroten...
Vandaag Dirktreurig want begrafenis maar voor de rest wel oké.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Vandaag Dirktreurig want begrafenis maar voor de rest wel oké.
Klik om te vergroten...

Dirktriest om begrijpelijke redenen... Ik zal een kaarsje voor je branden.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
n8wachT zei:
Dirktriest om begrijpelijke redenen... Ik zal een kaarsje voor je branden.
Klik om te vergroten...
Het is wel grappig dat je meegaat in de woord grappen omdat je begrijpt dat ik door de begrafenis in Dirkmineur ben, maar ik voel door het beeldscherm dat je me Dirkdood wilt schieten.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
maar ik voel door het beeldscherm dat je me Dirkdood wilt schieten.
Klik om te vergroten...

Arrrghhh NEE. Dat wil ik zeker niet. Maar ik probeer je inderdaad enigzins op te vrolijken met woordgrappen, dat stukje heb je wel goed gezien..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
n8wachT zei:
Arrrghhh NEE. Dat wil ik zeker niet. Maar ik probeer je inderdaad enigzins op te vrolijken met woordgrappen, dat stukje heb je wel goed gezien..
Klik om te vergroten...
Het wordt op een begrafenis niet gewaardeerd.

“Niet zo treurig, mensen. Laten we gaan zuipen! Ik trek wel een kistje open”.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Het wordt op een begrafenis niet gewaardeerd.

“Niet zo treurig, mensen. Laten we gaan zuipen! Ik trek wel een kistje open”.
Klik om te vergroten...

Daarom ben ik ook nog nooit naar een begrafenis geweest. En tegenwoordig kan je meekijken via livestream.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
n8wachT zei:
Daarom ben ik ook nog nooit naar een begrafenis geweest. En tegenwoordig kan je meekijken via livestream.
Klik om te vergroten...
Ja sorry maar dan ben je echt een pikken trekker als je gaat kijken op een livestream. Wat krijgen we nou, verdomme.

Als dat op mijn begrafenis gebeurt stop er ook een paar onverwachte jump scares in.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik reageer even uitgebreid als ik thuis ben
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zit een beetje met een dilemma. Ik heb 3 dagen geleden wat speed genomen, verwaarloosbaar, 200 mg ongeveer, dus nu allang uitwerkt. Maar ik heb het slapen steeds een stukje uitgesteld tot ik gewoon niet in slaap kom en morgen moet ik om 9 uur naar school . Ik ben aan het hallucineren en voel me steeds actiever in min hoofd, morgen die 4 dagen wakker.

morgen bel ik om 8 de huisarts. Is het dan gewoon mogelijkheid dat ik een stripje net slaappillen meekrijg? Ik ken dat soort gevallen niet van mezelf.

dank 👌

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."