Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaaptekort hallucineren huisarts

Slaaptekort hallucineren huisarts

60 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ik ben dirkjammer.
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat het inmiddels weer beter gaat. Dirktastisch vond ik ook wel een mooie en past volgens mij veel meer bij je...

Seroquel werkt inderdaad erg goed, ze noemen het ook wel ''the anti-drug.'' Krijg je de meest waanzinnige trips of pepavonturen nog mee platgeslagen. Tegelijkertijd helpt het versneld mee aan het herstellen van de dopamine balans. Moet je uiteraard ook weer geen gewoonte van maken anders zal de magie ook wel weer verloren gaan. Maar het kan nooit kwaad er een paar in huis te hebben.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Ik ben dirkjammer
Klik om te vergroten...
n8wachT zei:
Dirktastisch vond in ook wel een mooie
Klik om te vergroten...
Vandaag Dirktreurig want begrafenis maar voor de rest wel oké.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Vandaag Dirktreurig want begrafenis maar voor de rest wel oké.
Klik om te vergroten...

Dirktriest om begrijpelijke redenen... Ik zal een kaarsje voor je branden.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
n8wachT zei:
Dirktriest om begrijpelijke redenen... Ik zal een kaarsje voor je branden.
Klik om te vergroten...
Het is wel grappig dat je meegaat in de woord grappen omdat je begrijpt dat ik door de begrafenis in Dirkmineur ben, maar ik voel door het beeldscherm dat je me Dirkdood wilt schieten.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
maar ik voel door het beeldscherm dat je me Dirkdood wilt schieten.
Klik om te vergroten...

Arrrghhh NEE. Dat wil ik zeker niet. Maar ik probeer je inderdaad enigzins op te vrolijken met woordgrappen, dat stukje heb je wel goed gezien..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
n8wachT zei:
Arrrghhh NEE. Dat wil ik zeker niet. Maar ik probeer je inderdaad enigzins op te vrolijken met woordgrappen, dat stukje heb je wel goed gezien..
Klik om te vergroten...
Het wordt op een begrafenis niet gewaardeerd.

“Niet zo treurig, mensen. Laten we gaan zuipen! Ik trek wel een kistje open”.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Het wordt op een begrafenis niet gewaardeerd.

“Niet zo treurig, mensen. Laten we gaan zuipen! Ik trek wel een kistje open”.
Klik om te vergroten...

Daarom ben ik ook nog nooit naar een begrafenis geweest. En tegenwoordig kan je meekijken via livestream.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
n8wachT zei:
Daarom ben ik ook nog nooit naar een begrafenis geweest. En tegenwoordig kan je meekijken via livestream.
Klik om te vergroten...
Ja sorry maar dan ben je echt een pikken trekker als je gaat kijken op een livestream. Wat krijgen we nou, verdomme.

Als dat op mijn begrafenis gebeurt stop er ook een paar onverwachte jump scares in.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perfect geslapen nu weer wakker, precies wat de dokter zei. Uitsmijter je dan weer om 00:00 eentje nemen en naar school om 11:30.

dit gaan gewoon helemaal goed komen. Ik heb morgen dan nog 3 “zeer raketjes”, bewaren als dopamine antagonist?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb nog niet geslapen maar ze zijn wel heel erg afgenomen, denk vooral door gezond eten, een douche en vanochtend even mijn hart kunnen luchten. Super huisarts die mijn moeder ook goed kende en mij heeft gekend als klein Dirk (in dit geval bedoel ik niet mijn penis).

Ik heb 25 mg quatepine gekregen die ik om 18 uur moet nemen, en s'nachts om 12 uur als ik dn nog wakker ben nog een nemen.

Het is raar hoe je lichaam werkt. Je merkt hoe het dingen nodig heeft zoals slapen, eten, afleiding, etc. en als het dat niet krijgt begint het met langzaam afstrepen van manschappen. Honger begint begint met een knorrend gevoel, wordt steeds erger en je kunt echt spierpijn en hoofdpijn krijgen en zelf in je longen en je mond. Langste ooit geen eten is 4 volle dagen en een hele zure woensdag morgen in een vakantie (verhaal voor een andere keer), Het was een hele fascinerende ervaring maar ik doe het niet nog eens. Het is eng hoe snel het soms kan gaan.

Ik zat daar bij de huisarts ook met hele rare symptomen. Blijkbaar doet je lichaam daar iets mee. Zat naar adem te happen bijvoorbeeld. Rode nek en armen. Onrustig. Ik zat ook die wachtkamer als een halve heroine junk het was echt niet meer normaal. En ook hele vage dingen.

Mijn nagelbedden beginnen langzaam los te laten en te bloeden aan de zijkant.

Dat je denkt wat krijgen we nou? Maar ook heel fascinerend hoe het lichaam zo fucking slim is en altijd wel een truukje heeft. En het enige wat het doet is gewoon een signaal sturen naar het lichaam. Niet eens een zin, gewoon een signaal.

Maar goed, ik zie jullie wel in mijn dromen. En dan ga ik hele vieze dingen met jullie doen.

Truste :chickenhead:🍗
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Slaap lekker :)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Ik heb nog niet geslapen maar ze zijn wel heel erg afgenomen, denk vooral door gezond eten, een douche en vanochtend even mijn hart kunnen luchten. Super huisarts die mijn moeder ook goed kende en mij heeft gekend als klein Dirk (in dit geval bedoel ik niet mijn penis).

Ik heb 25 mg quatepine gekregen die ik om 18 uur moet nemen, en s'nachts om 12 uur als ik dn nog wakker ben nog een nemen.

Het is raar hoe je lichaam werkt. Je merkt hoe het dingen nodig heeft zoals slapen, eten, afleiding, etc. en als het dat niet krijgt begint het met langzaam afstrepen van manschappen. Honger begint begint met een knorrend gevoel, wordt steeds erger en je kunt echt spierpijn en hoofdpijn krijgen en zelf in je longen en je mond. Langste ooit geen eten is 4 volle dagen en een hele zure woensdag morgen in een vakantie (verhaal voor een andere keer), Het was een hele fascinerende ervaring maar ik doe het niet nog eens. Het is eng hoe snel het soms kan gaan.

Ik zat daar bij de huisarts ook met hele rare symptomen. Blijkbaar doet je lichaam daar iets mee. Zat naar adem te happen bijvoorbeeld. Rode nek en armen. Onrustig. Ik zat ook die wachtkamer als een halve heroine junk het was echt niet meer normaal. En ook hele vage dingen.

Mijn nagelbedden beginnen langzaam los te laten en te bloeden aan de zijkant.

Dat je denkt wat krijgen we nou? Maar ook heel fascinerend hoe het lichaam zo fucking slim is en altijd wel een truukje heeft. En het enige wat het doet is gewoon een signaal sturen naar het lichaam. Niet eens een zin, gewoon een signaal.

Maar goed, ik zie jullie wel in mijn dromen. En dan ga ik hele vieze dingen met jullie doen.

Truste :chickenhead:🍗
Klik om te vergroten...
Herkenbaar wat je zegt. Hopelijk vallen jou de gaten niet in je lippen 😬

Fijn dat je een huisarts hebt waarbij je je hart kunt luchten en die ook je moeder heeft gekend. Slaap lekker vanavond en pas op, want ook in je dromen tikken we je op de vingers als je te ver gaat!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
klein Dirk (in dit geval bedoel ik niet mijn penis).
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
afstrepen van manschappen
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
verhaal voor een andere keer
Klik om te vergroten...
Kan niet wachten :handpointup1:
Dirkjan zei:
. Ik zat ook die wachtkamer als een halve heroine junk het was echt niet meer normaal. En ook hele vage dingen.
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Maar goed, ik zie jullie wel in mijn dromen. En dan ga ik hele vieze dingen met jullie doen.
Klik om te vergroten...


Haha wat een omschrijvingen weer allemaal zeg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Kan niet wachten :handpointup1:





Haha wat een omschrijvingen weer allemaal zeg
Klik om te vergroten...
Dirkjan will be Dirkjan...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
(verhaal voor een andere keer),
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
Kan niet wachten
Klik om te vergroten...
Dat zei die lul van neverendingstory altijd op fox kids. Zei die aan het einde iets heel spannend, sloeg die het boek dicht en zei die: “maar dat is een verhaal voor een andere keer”.

:rage:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
TONY YAYO zei:
Hiervan slaap je als een blok
Bekijk bijlage 32103
Klik om te vergroten...
Word je alleen maar meer manisch van!
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Dat zei die lul van neverendingstory altijd op fox kids. Zei die aan het einde iets heel spannend, sloeg die het boek dicht en zei die: “maar dat is een verhaal voor een andere keer”.

:rage:
Klik om te vergroten...
vertel jij me nu dat er een serie of animatieserie bestaat van de neverending story ?

ik begreep nooit mensen die woorden als flabbergasted gebruiken, maar nu is het het enige woord die ik erbij kan bedenken.

help, flappergasted en uberhaupt waren de twee nachtmerriewoorden die ik nooit wou gebruiken, wat ben ik geworden?

een schim van mezelf, ik ga braken in mijn prullenmand
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Ik heb 25 mg quatepine gekregen
Klik om te vergroten...
Trouwens vroeg me toch nog wel af waarom jouw HA antipsychotica boven een kortwerkende benzo heeft verkozen. Of heb je zelf hier op aangedrongen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
blue eyes zei:
vertel jij me nu dat er een serie of animatieserie bestaat van de neverending story ?

ik begreep nooit mensen die woorden als flabbergasted gebruiken, maar nu is het het enige woord die ik erbij kan bedenken.

help, flappergasted en uberhaupt waren de twee nachtmerriewoorden die ik nooit wou gebruiken, wat ben ik geworden?

een schim van mezelf, ik ga braken in mijn prullenmand
Klik om te vergroten...
Ja zeker weten
Was er wel lache
Die echte film was heel slecht
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ja zeker weten
Was er wel lache
Die echte film was heel slecht
Klik om te vergroten...
mja gruwelijk verouderd nu

maar als 80s kind wast wel betoverend hoor, zag er eentje met de jeugdbeweging in de bioscoop
denk neverending story 2
er is zelfs een derde maar die was alsket me goed herinner echt slecht

ook die andere poppenfilms hebben nu een serie van dark crystal op netflix

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."