#1
Thanks.
Ik heb ook door verdriet van verlies en stress voor een toets woensdag veel te weinig gegeten en gedronken, dat speelt ook mee. Maar verder geen drugs. Ik voel da de balans in mijn hersenen uit balans is.
Ik ben dirkjammer.
Ik heb ook door verdriet van verlies en stress voor een toets woensdag veel te weinig gegeten en gedronken, dat speelt ook mee. Maar verder geen drugs. Ik voel da de balans in mijn hersenen uit balans is.
Ik ben dirkjammer.