#1
Ben je al bij de huisarts geweest?
En heb je vannacht nog wat kunnen slapen?
En heb je vannacht nog wat kunnen slapen?
pep als je je niet zo lekker voelt voorafaan is een no go, echter dan is de trek het grootste vaak.Thanks.
Ik heb ook door verdriet van verlies en stress voor een toets woensdag veel te weinig gegeten en gedronken, dat speelt ook mee. Maar verder geen drugs. Ik voel da de balans in mijn hersenen uit balans is.
Ik ben dirkjammer.
Thanks voor je bericht, lief dat je meedenkt.Ha lieve Dirkie,
Ten eerste ben je niet Dirkjammer maar Dirktastisch.
Sowoeso goed dat je naar de huisarts gaat, doe kan je veel beter helpen dan wij op het forum. Wil je alsjeblieft ook open tegen hem zijn hoeveel verdriet je de laatste tijd voelt en dat je dan af en toe een benzo neemt?
Ik heb de ervaring van 5 nachten niet slapen door extreme stress en accuut verdriet. Ik sliep dan in en schrok meteen wakker. Koorts, angst, huilen, dromen terwijl ik nog niet sliep. Na 5 nachten voelde ik me erg slecht en toen ik eenmaal in bed lag zag ik spinnen. Spinnen uit de lamp, uit het stopcontact, als ik BIJNA wegzakte enorme spinnen op m'n bed. Ik heb die nacht volledig in paniek op m'n bed m'n dekbed uit staan schudden. Had overigens die dagen ook vrijwel niet gegeten.
Volgende ochtend bij de huisarts gemeld wat er aan de hand was en dat het me niet kon schelen hoe of wat, maar dat ik MOEST slapen. Op dat moment mat de huisarts mijn bloeddruk op 80/42 en geloofde hij niet helemaal dat ik nog op eigen gelegenheid was gekomen. Ik heb toen voor een aantal nachten oxazepam meegekregen.
Acht jaar later zie ik nog steeds spinnen als ik echt heel heel heel moe ben, alleen weet ik nu dat ik dan niet de spin moet gaan zoeken naar echt keihard moet gaan slapen.
Voor nu sluit ik me aan bij blue eyes. Eet wat, maakt niet uit wat. Drink wat en neem rust. Gewoon liggen met een muziekje op is ook rust. Zet even uit je hoofd dat je moet slapen, dat is van later zorg.
Een hele dikke virtuele knuffel, ik zou willen dat ik mee voor je kon doen 😘
Alles is hierboven wel een beetje gezegd. Kan hier ook wel weer mn eigen persoonlijke zooi gaan neerspammen, maar denk niet dat nog toevoeging geeft aan de essentie. Ik ben iig blij dat je, ondanks dat je je duidelijk niet goed voelt, wel nog het soort van grapje "dirkjammer" kunt maken. Neem bovenstaande adviezen ter harte en het komt denk ik een heel eind goed.Thanks.
Ik heb ook door verdriet van verlies en stress voor een toets woensdag veel te weinig gegeten en gedronken, dat speelt ook mee. Maar verder geen drugs. Ik voel da de balans in mijn hersenen uit balans is.
Ik ben dirkjammer.
Nouja je mag delen. Dat is altijd ☝️ Maar het hoeft niet.Alles is hierboven wel een beetje gezegd. Kan hier ook wel weer mn eigen persoonlijke zooi gaan neerspammen, maar denk niet dat nog toevoeging geeft aan de essentie. Ik ben iig blij dat je, ondanks dat je je duidelijk niet goed voelt, wel nog het soort van grapje "dirkjammer" kunt maken. Neem bovenstaande adviezen ter harte en het komt denk ik een heel eind goed.
Get better soon!
Dan zou het vooral om 'mij' draaien en da's nu helemaal niet nodig. Vandaar dat ik zo neerzette. Komt wel goed met je, dirkjammer.Nouja je mag delen. Dat is altijd ☝️ Maar het hoeft niet.
Herkenbaar wat je zegt. Hopelijk vallen jou de gaten niet in je lippen 😬Ik heb nog niet geslapen maar ze zijn wel heel erg afgenomen, denk vooral door gezond eten, een douche en vanochtend even mijn hart kunnen luchten. Super huisarts die mijn moeder ook goed kende en mij heeft gekend als klein Dirk (in dit geval bedoel ik niet mijn penis).
Ik heb 25 mg quatepine gekregen die ik om 18 uur moet nemen, en s'nachts om 12 uur als ik dn nog wakker ben nog een nemen.
Het is raar hoe je lichaam werkt. Je merkt hoe het dingen nodig heeft zoals slapen, eten, afleiding, etc. en als het dat niet krijgt begint het met langzaam afstrepen van manschappen. Honger begint begint met een knorrend gevoel, wordt steeds erger en je kunt echt spierpijn en hoofdpijn krijgen en zelf in je longen en je mond. Langste ooit geen eten is 4 volle dagen en een hele zure woensdag morgen in een vakantie (verhaal voor een andere keer), Het was een hele fascinerende ervaring maar ik doe het niet nog eens. Het is eng hoe snel het soms kan gaan.
Ik zat daar bij de huisarts ook met hele rare symptomen. Blijkbaar doet je lichaam daar iets mee. Zat naar adem te happen bijvoorbeeld. Rode nek en armen. Onrustig. Ik zat ook die wachtkamer als een halve heroine junk het was echt niet meer normaal. En ook hele vage dingen.
Mijn nagelbedden beginnen langzaam los te laten en te bloeden aan de zijkant.
Dat je denkt wat krijgen we nou? Maar ook heel fascinerend hoe het lichaam zo fucking slim is en altijd wel een truukje heeft. En het enige wat het doet is gewoon een signaal sturen naar het lichaam. Niet eens een zin, gewoon een signaal.
Maar goed, ik zie jullie wel in mijn dromen. En dan ga ik hele vieze dingen met jullie doen.
Truste🍗
klein Dirk (in dit geval bedoel ik niet mijn penis).
afstrepen van manschappen
Kan niet wachtenverhaal voor een andere keer
. Ik zat ook die wachtkamer als een halve heroine junk het was echt niet meer normaal. En ook hele vage dingen.
Maar goed, ik zie jullie wel in mijn dromen. En dan ga ik hele vieze dingen met jullie doen.
Dirkjan will be Dirkjan...Kan niet wachten
Haha wat een omschrijvingen weer allemaal zeg
(verhaal voor een andere keer),
Dat zei die lul van neverendingstory altijd op fox kids. Zei die aan het einde iets heel spannend, sloeg die het boek dicht en zei die: “maar dat is een verhaal voor een andere keer”.Kan niet wachten
Word je alleen maar meer manisch van!Hiervan slaap je als een blok
Bekijk bijlage 32103
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."