Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaaptekort hallucineren huisarts

Slaaptekort hallucineren huisarts

60 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopemonster zei:
Ik wou net die reactie plaatsen, hij is wel heel trots op ze voorraad.. Nu al in 3 topics!🤣
Klik om te vergroten...
Er zijn betere manieren om als nieuw lid binnen te komen! @TONY YAYO probeer het voorsteltopic eens! Om je voor te stellen dus, niet om ook daar je foto neer te zetten :wink:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Er zijn betere manieren om als nieuw lid binnen te komen! @TONY YAYO probeer het voorsteltopic eens! Om je voor te stellen dus, niet om ook daar je foto neer te zetten :wink:
Klik om te vergroten...
Hij heeft hem daar ook al in gepost🤣 en in het wat zie je voor je topic🤣
T
TONY YAYOLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Er zijn betere manieren om als nieuw lid binnen te komen! @TONY YAYO probeer het voorsteltopic eens! Om je voor te stellen dus, niet om ook daar je foto neer te zetten :wink:
Klik om te vergroten...
Super, maar ik val altijd met de deur in huis, karaktertrek waar niets aan te doen is, stiekem jaloers 😜
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
TONY YAYO zei:
Super, maar ik val altijd met de deur in huis, karaktertrek waar niets aan te doen is, stiekem jaloers 😜
Klik om te vergroten...
Nu nog als profielfoto en het circus is compleet😏
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
TONY YAYO zei:
Super, maar ik val altijd met de deur in huis, karaktertrek waar niets aan te doen is, stiekem jaloers 😜
Klik om te vergroten...
Is prima wat aan te doen, zelfbeheersing kun je leren! En nee, er is niks om jaloers op te zijn geloof ik. Of dacht je dat ik jaloers ben op je stash? Die zou bij mij de container in gaan, dus ook dat niet :wink:

Veel plezier hier op het forum, lees de regels even goed
T
TONY YAYOLid
01-01-2024, 00:00
#6
De moderator heeft mij ook datgene jij zei, dus nogmaals dank voor de juiste info. 👌
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooi dat je je zo open gooit voor iedereen om te zien. Ik leef met je mee vriend.

Ben blij dat je Seroquel hebt gekregen, het is heel goed in wat het doet. Beter dan nare benzos gebruiken en nog dieper vallen.

Veel liefde 💜
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
TONY YAYO zei:
Vertel wat u bedoelt beste heer.
Klik om te vergroten...
Die reactie gaat over topicstarter Dirkjan, die zich in dit topic kwetsbaar opstelt. Niet over u
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zolpidem schrijven ze best makkelijk als je meldt dat je moeilijk kan inslapen.
Beste inslaper imo
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Ik heb nog niet geslapen maar ze zijn wel heel erg afgenomen, denk vooral door gezond eten, een douche en vanochtend even mijn hart kunnen luchten. Super huisarts die mijn moeder ook goed kende en mij heeft gekend als klein Dirk (in dit geval bedoel ik niet mijn penis).

Ik heb 25 mg quatepine gekregen die ik om 18 uur moet nemen, en s'nachts om 12 uur als ik dn nog wakker ben nog een nemen.

Het is raar hoe je lichaam werkt. Je merkt hoe het dingen nodig heeft zoals slapen, eten, afleiding, etc. en als het dat niet krijgt begint het met langzaam afstrepen van manschappen. Honger begint begint met een knorrend gevoel, wordt steeds erger en je kunt echt spierpijn en hoofdpijn krijgen en zelf in je longen en je mond. Langste ooit geen eten is 4 volle dagen en een hele zure woensdag morgen in een vakantie (verhaal voor een andere keer), Het was een hele fascinerende ervaring maar ik doe het niet nog eens. Het is eng hoe snel het soms kan gaan.

Ik zat daar bij de huisarts ook met hele rare symptomen. Blijkbaar doet je lichaam daar iets mee. Zat naar adem te happen bijvoorbeeld. Rode nek en armen. Onrustig. Ik zat ook die wachtkamer als een halve heroine junk het was echt niet meer normaal. En ook hele vage dingen.

Mijn nagelbedden beginnen langzaam los te laten en te bloeden aan de zijkant.

Dat je denkt wat krijgen we nou? Maar ook heel fascinerend hoe het lichaam zo fucking slim is en altijd wel een truukje heeft. En het enige wat het doet is gewoon een signaal sturen naar het lichaam. Niet eens een zin, gewoon een signaal.

Maar goed, ik zie jullie wel in mijn dromen. En dan ga ik hele vieze dingen met jullie doen.

Truste :chickenhead:🍗
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Ik heb nog niet geslapen maar ze zijn wel heel erg afgenomen, denk vooral door gezond eten, een douche en vanochtend even mijn hart kunnen luchten. Super huisarts die mijn moeder ook goed kende en mij heeft gekend als klein Dirk (in dit geval bedoel ik niet mijn penis).

Ik heb 25 mg quatepine gekregen die ik om 18 uur moet nemen, en s'nachts om 12 uur als ik dn nog wakker ben nog een nemen.

Het is raar hoe je lichaam werkt. Je merkt hoe het dingen nodig heeft zoals slapen, eten, afleiding, etc. en als het dat niet krijgt begint het met langzaam afstrepen van manschappen. Honger begint begint met een knorrend gevoel, wordt steeds erger en je kunt echt spierpijn en hoofdpijn krijgen en zelf in je longen en je mond. Langste ooit geen eten is 4 volle dagen en een hele zure woensdag morgen in een vakantie (verhaal voor een andere keer), Het was een hele fascinerende ervaring maar ik doe het niet nog eens. Het is eng hoe snel het soms kan gaan.

Ik zat daar bij de huisarts ook met hele rare symptomen. Blijkbaar doet je lichaam daar iets mee. Zat naar adem te happen bijvoorbeeld. Rode nek en armen. Onrustig. Ik zat ook die wachtkamer als een halve heroine junk het was echt niet meer normaal. En ook hele vage dingen.

Mijn nagelbedden beginnen langzaam los te laten en te bloeden aan de zijkant.

Dat je denkt wat krijgen we nou? Maar ook heel fascinerend hoe het lichaam zo fucking slim is en altijd wel een truukje heeft. En het enige wat het doet is gewoon een signaal sturen naar het lichaam. Niet eens een zin, gewoon een signaal.

Maar goed, ik zie jullie wel in mijn dromen. En dan ga ik hele vieze dingen met jullie doen.

Truste :chickenhead:🍗
Klik om te vergroten...
Zo! Dat is niet mis wat je schrijft zeg! Je lichaam is slim inderdaad. Het heeft wel even flink moeten schreeuwen, maar je hebt ernaar geluisterd. Heel goed!
Blij om te horen dat je zo je hart hebt kunnen luchten bij de huisarts. Misschien heb je die ooit weer nog nodig. Het is gewoon fijn om iemand te hebben die voor je kan zorgen als het echt nodig is.
En nu lekker verder herstellen! Truste!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Seroquel is super fijn in lage dosis om te slapen. Ik snap wel dat ze dat voorschrijven in plaats van benzo’s.

Hoop dat je snel kunt slapen, Dirkie! 💜
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Seroquel is super fijn in lage dosis om te slapen. Ik snap wel dat ze dat voorschrijven in plaats van benzo’s.

Hoop dat je snel kunt slapen, Dirkie! 💜
Klik om te vergroten...
Pas wel op want op lange termijn is het niet gezond als je het dagelijks doseert.

Zeker een goed middel waar velen iets aan hebben maar wondermiddelen bestaan helaas niet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Pas wel op want op lange termijn is het niet gezond als je het dagelijks doseert.

Zeker een goed middel waar velen iets aan hebben maar wondermiddelen bestaan helaas niet.
Klik om te vergroten...
Precies. Zeker goed om erbij te vermelden! Maar hoop dat het in noodsituaties Dirk Jan wat kan helpen. Voor mij werkt 25 mg perfect om te slapen. Gebruik het ook sporadisch!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Pas wel op want op lange termijn is het niet gezond als je het dagelijks doseert.

Zeker een goed middel waar velen iets aan hebben maar wondermiddelen bestaan helaas niet.
Klik om te vergroten...
Vandaar ook mijn vraag waarom de HA deze beslissing nam. Maar goed, kan het onder de omstandigheden wel enigzins voorstellen
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi Dirkjan, wou je ook vanuit hier nog even sterkte wensen, en slaap lekker vannacht! Trusteeee 😘
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Vandaar ook mijn vraag waarom de HA deze beslissing nam. Maar goed, kan het onder de omstandigheden wel enigzins voorstellen
Klik om te vergroten...
Geen echte afkick. Benzo afkick is de hel en makkelijker te misbruiken.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
Benzo afkick is de hel en makkelijker te misbruiken.
Klik om te vergroten...
Geen woord van gelogen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Perfect geslapen nu weer wakker, precies wat de dokter zei. Uitsmijter je dan weer om 00:00 eentje nemen en naar school om 11:30.

dit gaan gewoon helemaal goed komen. Ik heb morgen dan nog 3 “zeer raketjes”, bewaren als dopamine antagonist?
Klik om te vergroten...
Heel goed, straks weer lekker verder slapen! Ben benieuwd of je vanaf morgen gewoon weer lekker zelf kunt slapen!
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Super fijn joh! Back on track. Ik ken het medicijn niet. Maar ik zou inderdaad even aankijken hoe het de komende periode is. Kan je zelf weer prima ontspannen en lekker slapen enzo en je herstelt goed, dan kan het denk ik geen kwaad om het nog eens te gebruiken als je het nodig denkt te hebben.
Heb zelf ooit zolpidem gekregen van de huisarts omdat ik nachten lang mezelf aan het wakker hoesten was (lichaam was ziek door stress en wilde door gebrek aan slaap maar niet herstellen). Zolpidem werkte idd als een tierelier. Maar nadeel is dat ik er een beetje in ben blijven hangen. Af en toe grijp ik dan toch weer naar de slaapmiddelen. Het is té lekker zeg maar.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Gemberthee zei:
Super fijn joh! Back on track. Ik ken het medicijn niet. Maar ik zou inderdaad even aankijken hoe het de komende periode is. Kan je zelf weer prima ontspannen en lekker slapen enzo en je herstelt goed, dan kan het denk ik geen kwaad om het nog eens te gebruiken als je het nodig denkt te hebben.
Heb zelf ooit zolpidem gekregen van de huisarts omdat ik nachten lang mezelf aan het wakker hoesten was (lichaam was ziek door stress en wilde door gebrek aan slaap maar niet herstellen). Zolpidem werkte idd als een tierelier. Maar nadeel is dat ik er een beetje in ben blijven hangen. Af en toe grijp ik dan toch weer naar de slaapmiddelen. Het is té lekker zeg maar.
Klik om te vergroten...
Schrijft je huisarts het dan nog steeds voor? Nu dat je niet meer ziek bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."