Ik heb nog niet geslapen maar ze zijn wel heel erg afgenomen, denk vooral door gezond eten, een douche en vanochtend even mijn hart kunnen luchten. Super huisarts die mijn moeder ook goed kende en mij heeft gekend als klein Dirk (in dit geval bedoel ik niet mijn penis).
Ik heb 25 mg quatepine gekregen die ik om 18 uur moet nemen, en s'nachts om 12 uur als ik dn nog wakker ben nog een nemen.
Het is raar hoe je lichaam werkt. Je merkt hoe het dingen nodig heeft zoals slapen, eten, afleiding, etc. en als het dat niet krijgt begint het met langzaam afstrepen van manschappen. Honger begint begint met een knorrend gevoel, wordt steeds erger en je kunt echt spierpijn en hoofdpijn krijgen en zelf in je longen en je mond. Langste ooit geen eten is 4 volle dagen en een hele zure woensdag morgen in een vakantie (verhaal voor een andere keer), Het was een hele fascinerende ervaring maar ik doe het niet nog eens. Het is eng hoe snel het soms kan gaan.
Ik zat daar bij de huisarts ook met hele rare symptomen. Blijkbaar doet je lichaam daar iets mee. Zat naar adem te happen bijvoorbeeld. Rode nek en armen. Onrustig. Ik zat ook die wachtkamer als een halve heroine junk het was echt niet meer normaal. En ook hele vage dingen.
Mijn nagelbedden beginnen langzaam los te laten en te bloeden aan de zijkant.
Dat je denkt wat krijgen we nou? Maar ook heel fascinerend hoe het lichaam zo fucking slim is en altijd wel een truukje heeft. En het enige wat het doet is gewoon een signaal sturen naar het lichaam. Niet eens een zin, gewoon een signaal.
Maar goed, ik zie jullie wel in mijn dromen. En dan ga ik hele vieze dingen met jullie doen.
Truste
![:chickenhead:]()
🍗