Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel speed heb jij op voorraad?

Hoeveel speed heb jij op voorraad?

143 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
L
LejiraxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik echt nog maar minimaal. Maar ik ken meerdere dealers van mijn vroegere gebruik.

ik haal er altijd 1 nieuw en meestal droog ik het zelf.
Ik heb het nog nooit laten testen dus ik weet niet hoe sterk het is.
ik gebruik op zon avond ook nooit een hele gram.. niet eens de helft denk ik 🙈 de rest gooi ik meestal weg de volgende dag of ik geef het weg. Ik wil niet dat mijn dochter van 10 het ergens tegenkomt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Perenijsje zei:
Ik koop het altijd van een vriend van me, heb nog nooit drugs bij een standaard dealer gekocht zeg maar. Ik zie die vriend gemiddeld zo'n 1 keer per 4-6 weken. In het begin kocht ik gewoon een kleine hoeveelheid en deed ik daar lang mee omdat ik het alleen recreatief gebruikte met uitgaan. Maar dat is veranderd naar ook regelmatig thuisgebruik en omdat ik in de tussentijd een keer door omstandigheden wel helemaal zonder ben komen te zitten neem ik nu toch maar wat meer mee als ik bij hem ben zodat dat niet zo snel weer gebeurt. Ik zou het nu ook wel via via op andere manieren kunnen regelen hier in de buurt als het echt nodig is, maar ik heb het het liefst toch gewoon van hem omdat dat goed is en een stuk goedkoper vanwege de vriendenprijs die ik betaal.

En ook al raadt iedereen me juist vanwege mn huidige gebruik aan om het dus niet zoveel in huis te halen en een drempel voor mezelf op te werpen om het eerst te moeten kopen ipv dat ik het uit de vriezer kan halen wanneer ik het wil, dat is toch nog een stap te ver voor me. Dus ik heb toch weer een flinke voorraad in de vriezer liggen nu omdat ik nog iets over had van de vorige keer, een nieuwe hoeveelheid had gekocht en hij me zelf nog wat extra had gegeven.
Klik om te vergroten...
Die vriend van je is dan toch eigenlijk je dealer?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik haal alleen (natte) als ik naar een hardcore feestje ga. Vind er niet veel aan om speed recreatief te gebruiken... Normaal ging ik wel om de 2 maanden naar een feestje maar aangezien de Corona zal het nog wel even duren voordat ik het weer in huis heb. Speed is ook echt wel een drugs die ik makkelijker kan laten liggen dan andere drugs. Die kater is bij mij echt vreselijk en het ook niet waard... Ik hou het meestal bij 2 gram met halen en dat is ruim voldoende. Jaren terug kocht ik groter in, denk aan +50 gram, soms meer) maar heb daar nu geen reden meer toe.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik haalde vroeger altijd 5 gr nat. Dat was het minimum bij mijn dealer. Soms verkocht ik wat door aan bekenden maar meestal ging er een gedeelte de vriezer of kast in.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Vandaag na 3 weken niks gedaan te hebben terug speed gehaald en dit is wel beter zo even wel en dan weer even niet.
Beter om onder controle te houden vind ik voor mezelf toch. En ik haal het bij een vaste persoon kort bij Nederland.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Die vriend van je is dan toch eigenlijk je dealer?
Klik om te vergroten...

Ja klopt. Maar bedoel dat ik nooit zo'n straatdealer ofzo heb gebeld/geappt. Heb geen nummers van andere dealers ofzo zeg maar die het komen brengen.
S
SteroccoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo,

Ikzelf als Belg koop vast bij iemand in NL. Omdat het nogal ver is, haal ik wel n iets grotere hoeveelheid. Soms neem ik puur, zonder caf. Als ik mix wil, neem ik 10% caf.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aniet_Speed zei:
Ik wou dat ik het per pakje kon halen, maar dat gaat bij "de dealers van tegenwoordig" niet meer, in deze buurt in ieder geval.. Dus als ik haal moet ik minstens 4 gram halen vind ik best kut, want als ik het eenmaal heb dan ben ik me daar ook erg van bewust zegmaar... Verleiding is erg groot dan🙄. Ik kan bij verschillende halen, maar bij de andere is het minstens 10 gram, wel twee x goedkoper, maar dat is voor mij helemaal niet handig qua gebruik... Dat doe ik dus ook niet meer (plus persoonlijke issues met die gozer waar ik geen zin in heb..).

Ik krijg trouwens waar ik haal gewoon poeder (korrels), geen natte... Bij die andere is het wel nat, maarja, ik heb gewoon echt geen zin in die gozer🤪of om zóveel in huis te hebben, dus dan kies ik maar om iets meer te betalen, voor m'n eigen bestwil denk ik zo😜
Klik om te vergroten...
Korrels?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Korrels?
Klik om te vergroten...

Ja van die harde brokken, nooit gezien?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aniet_Speed zei:
Ja van die harde brokken, nooit gezien?
Klik om te vergroten...
Nee ik ken alleen speed als erg poederig.... bijna als poedersuiker.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn vriend en ik kopen het altijd bij een vaste dealer en dan een grotere hoeveelheid. Laten het altijd testen en tot nu toe niet onder de 68% getest dus goed spul. Gaat dan ook wel een jaar of twee/drie mee, want zo vaak gebruiken we geen pep meer.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind pep veel te verleidelijk dus heb het bij iemand in beheer gelegd. Want toen ik pep net leerde kennen, gebruikten we steeds vaker, van 1 keer in de maand naar 1 keer in de drie weken enz. En begon ook te experimenteren of ik ''s avonds nog kon slapen als ik ''s morgens voor het werk een paar punten nam. Een stomme fout van m'n vriend was ook om in 1 keer een ons te kopen.. Nou, voordat dat op was.. We deelden ook vaker uit.
Daarna afspraken gemaakt. Niet vaker dan eens in de 1 a 2 maanden. Wat over is, leggen we bij een vriend. Dus nooit meer snuifjes tussendoor om functionele redenen.

Eerst bij een thuisdealer gehaald, daar langs, dat waren echt zelf pepfreaks. Voelde ik me niet zo bij op m'n gemak. De politie zal maar net binnenvallen. Nu bestellen we op het darkweb. Laten testen, en de kwaliteit was ook nog goed!

Ik heb echt een zwak voor stimulanten. Zo houden we het leuk en binnen de perken.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Nee ik ken alleen speed als erg poederig.... bijna als poedersuiker.
Klik om te vergroten...

Screenshot_20200427-235304_Gallery.jpg

Even ingezoomd, dit is mijn pep... zoals je ziet, korrels😜
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aniet_Speed zei:
Bekijk bijlage 6309

Even ingezoomd, dit is mijn pep... zoals je ziet, korrels😜
Klik om te vergroten...
Super raar. Nog nooit gezien.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Super raar. Nog nooit gezien.
Klik om te vergroten...

Okee, nou bij deze dan🤪
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had voorheen ook altijd poeder, vlokkerig zoals sneeuw bijvoorbeeld. Deze die ik nu heb is een beetje gelijk aan die van @Aniet_Speed , harder en korreliger van structuur.... Was eerst huiverig over de kwaliteit, maar merk dat het wel gewoon speed is zoals ik die ken. Had ergens gelezen dat speed als het wat ouder wordt wat korreliger/harder kan worden (of door andere redenen maar weet niet helemaal precies), dus misschien is dat het geval? Die van mij kan je alsnog gewoon helemaal fijn maken en 'uitsmeren' als het ware als het fijngemaakt is, dat zijn wel kenmerken van (goede?) speed als het goed is. Deze pep is ook versneden met iets anders dan ik gewend was, kreeg eerst met cafeïne, nu weet ik het niet helemaal eigenlijk. Het ruikt anders, en het geeft me minder onrustig gevoel etc. Slapen is ook wat beter te doen, weet niet of meerdere mensen zoiets ervaren? Met cafeïne in de pep kan ik van een heel klein beetje gewoon NIET slapen, maar van pure/anders versneden speed lukt dat gelukkig iets beter.

OT: Ik koop meestel 2-5 gram, ligt eraan wat mogelijk is want inderdaad wordt pep vaak in grote hoeveelheden verkocht.... Alleen 'vrienden dealers' verkopen klein aan me (ook 1gram). Aan de ene kant is groot inkopen kut (voor gebruik vooral) maar aan de andere kant ook wel chill, zo hoef je niet steeds weer te bellen :sweatsmile:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar die korrels hak je toch gewoon fijn met een pasje? Dan heb je gewoon poeder hoor. Ook fijner met snuiven als het wat geleidelijker in je neus zit. Die korrels komt omdat het niet goed “gehakt” is met drogen. Die pasta is gewoon gaan klonten.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Aniet_Speed zei:
Okee, nou bij deze dan🤪
Klik om te vergroten...
Ik heb regelmatig zo mijn pep , ik vind voor mezelf dan dat het dan ook wel wat straffer is. En als ik geen zin heb om te kappen dan maak ik van die vlokken gewoon bommetjes. En dan iets later toch pletten met bankkaart ofzo en dan is het ook snuiven en dan merk ik een verschil. Kan ook aan mij liggen maar geen gemekker , pep is lekker :)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Altijd per 25g voor geen drol de gram dan..
Dan is de keuze snel gemaakt.
5g eruit , drogen en wassen.
De rest de viezer in.

Laatst een 3g door de goot gegooid Omdat ik er niet van kan blijven (heb daarnet nog een half uur gezocht naar een stach van 1g die men vrouw ergens verstopt heeft 🙃 )

En ik denk zo het 3 dubbele ligt bij men ouders in de vriezer ter bewaring.
K
KnockedneedlerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben recent gestopt maar ik hield meestal voor 100 a 150,- op en daar deed ik dan ongeveer een week of 3 mee (soms 2 soms 4)
En als het einde in zicht was hield ik weer nieuwe op ..
Dat heb ik een jaar of 8 volgehouden ...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."