Dit is onzin hij is alleen maar nat zodat de dealer meer kan verdienen heeft niks met langer houdbaar te maken. Als jij droge speed gewoon in zakje ergens in de la legt blijft het jaren goed en de kwaliteit word ook nie minder
Ik koop t vaak per 10 gram droog in om het vervolgens met aceton te wassen. Resultaat is 6-7 gram droge speed, caffeine vrij
Ik heb het 1x gewassen was dacht ik 5gr... er bleef niets achter 😂🤣 alles weg dusIs dat wassen nou eigenlijk moeilijk om te doen? Ik heb t nog nooit gedaan, filmpje ook weleens bekeken, maar ik zou echt bang zijn om het te verpesten en dan met lege handen staan...😅 Zou wel weer zo'n typische actie zijn...🤣
Neee kind kan de was doen joh! No stress. Aceton koop je bij de betere drogisterijen. Koffiefilters bik de supermarkt. Speed mengen met aceton en over t filter gieten. dat was achter blijft op t filter is gewassen speed. Gaa sws wel altijd wat verloren door knoeien dus ik doe het zelf altijd met minstens 5 gram!Is dat wassen nou eigenlijk moeilijk om te doen? Ik heb t nog nooit gedaan, filmpje ook weleens bekeken, maar ik zou echt bang zijn om het te verpesten en dan met lege handen staan...😅 Zou wel weer zo'n typische actie zijn...🤣
Neee kind kan de was doen joh! No stress. Aceton koop je bij de betere drogisterijen. Koffiefilters bik de supermarkt. Speed mengen met aceton en over t filter gieten. dat was achter blijft op t filter is gewassen speed. Gaa sws wel altijd wat verloren door knoeien dus ik doe het zelf altijd met minstens 5 gram!
Okee en dat kan met zowel natte als droge pep neem ik aan? 😋. Misschien ga ik toch ooit een x de gok wagen als ik lef heb ...😶
@Rivalrie ja dat zou dus ook echt zo'n actie voor mij zijn daarom😂
En waarom dan?😁
Door het drogen lost de methanol op. Met dat er nog bij werkt de aceton niet volgens mij.
Okee, nja wel handig om van tevoren te weten in ieder geval🤪👍
Het kan ook wel met natte pep zelf ook wel is gedaan.
Er kan niks misgaan zolang je ma droge aceton neemt en als je het nu gewoon eerst droogt weetje zeker dat het goed gaat zolang je er ma geen water ingooit ipv acetonJa nu word het een beetje lastig, de ene zegt dit, de ander dat... Ik doe het wel gewoon NIET😂
Je kan aceton hebben waarin bijvoorbeeld zwarte metalen zitten. De producent geeft geen garantie dat zulke stoffen er niet in zitten (ook niet bij 99% aceton). Je kan dan het idee hebben dat de speed zuiverder wordt, wat misschien ook klopt, maar het is dus mogelijk dat je daarnaast ongewenste stoffen toevoegt.Er kan niks misgaan zolang je ma droge aceton neemt en als je het nu gewoon eerst droogt weetje zeker dat het goed gaat zolang je er ma geen water ingooit ipv aceton
Er kan niks misgaan zolang je ma droge aceton neemt en als je het nu gewoon eerst droogt weetje zeker dat het goed gaat zolang je er ma geen water ingooit ipv aceton
drugsforum.nl
Ik weet hoe het werkt gebruikte deze methode al 10 jaarHier wordt alles nog eens goed uitgelegd!Info - Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON
Grote update. Aceton word vanaf nu aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga...drugsforum.nl
Wat raad jij aan als ik vragen mag.. Wel of niet wassen met aceton?Je kan aceton hebben waarin bijvoorbeeld zwarte metalen zitten. De producent geeft geen garantie dat zulke stoffen er niet in zitten (ook niet bij 99% aceton). Je kan dan het idee hebben dat de speed zuiverder wordt, wat misschien ook klopt, maar het is dus mogelijk dat je daarnaast ongewenste stoffen toevoegt.
Dus ja, speed wassen met aceton werkt heel goed om versnijdingsmiddelen zoals cafeïne eruit te halen. Maar er zit ook een onzekere factor bij.
Overigens is de aceton die speedproducenten gebruiken ook niet human grade dus daarbij speelt hetzelfde probleem. En het DIMS test ook niet op zware metalen. Dus sowieso weet je eigenlijk niet of je die binnenkrijgt..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."