#1
Mijn ex viel altijd in slaap van pep en pillen… Zelfs midden op een feest. Terwijl ik van hetzelfde spul kneiter hard ging.
Dus waar het aan ligt? Geen idee.
Dus waar het aan ligt? Geen idee.
Ik heb weleens gehoord dat ADHD'ers zich beter konden concentreren, maar in slaap vallen?Ik heb ooit hetzelfde verhaal gehoord van iemand de ADHD had. Blijkbaar heeft het op sommige mensen een omgekeerde werking dan.
En dat tijdens de piek?Ik heb adhd maar val echt niet in slaap.
Wel ben ik ene keer een paar uur na xtc in slaap gevallen.
Nee net er na denk. Weet de tijd niet meer maar ik gok zo 3 a 4 uur na inname.En dat tijdens de piek?
Dat kan natuurlijk maar ik heb het ook wel eens gehoord hoor.Is t niet gewoon moeilijk slechte pep?
Soms is je lichaam ook zo op dat pep niet meer werkt. Best vaak dat ik na een dikke lijn gewoon in slaap val.
Kan ik beamen ja. Na 2 nnachten doortrekken that isSoms is je lichaam ook zo op dat pep niet meer werkt. Best vaak dat ik na een dikke lijn gewoon in slaap val.
Na een tijd vervangt pep je normale energiepijl.Dat zal dan wrs niet na 1 standaard nachtje wakker zijn.
Oh wat ben ik nu jaloers......Ik heb ADD en als ik (zuivere)pep gebruikt hebt kan ik heerlijk slapen, ga dan gewoon liggen genieten van de body high en de heerlijke rust in mijn hoofd.. val dan vanzelf snel in slaap..
Ik ben al in slaap gevallen met xtc gewoon. Heb zelfs door de piek geslapen maar wel gek gedroomd maar eenmaal wakker wel een lichte high.
Je kan ook in slaap vallen ondanks de speed in plaats van dankzijVanmorgen onderweg naar het werk met een aantal collega's, kregen we het over drugs...
Een van hen beweerde ooit pep gehad te hebben en hier in slaap door te zijn gevallen. Ik hem dus vragen of hij wel heel zeker wist of dat pep was.
''Heel zeker'' antwoordde hij.
Maar dan denk ik bij mezelf: hoe is dat überhaupt mogelijk?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."