Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'In slaap vallen door pep' volgens een collega

'In slaap vallen door pep' volgens een collega

62 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn ex viel altijd in slaap van pep en pillen… Zelfs midden op een feest. Terwijl ik van hetzelfde spul kneiter hard ging.

Dus waar het aan ligt? Geen idee.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanmorgen onderweg naar het werk met een aantal collega's, kregen we het over drugs...

Een van hen beweerde ooit pep gehad te hebben en hier in slaap door te zijn gevallen. Ik hem dus vragen of hij wel heel zeker wist of dat pep was.

''Heel zeker'' antwoordde hij.

Maar dan denk ik bij mezelf: hoe is dat überhaupt mogelijk?
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ooit hetzelfde verhaal gehoord van iemand de ADHD had. Blijkbaar heeft het op sommige mensen een omgekeerde werking dan.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
heyol zei:
Ik heb ooit hetzelfde verhaal gehoord van iemand de ADHD had. Blijkbaar heeft het op sommige mensen een omgekeerde werking dan.
Klik om te vergroten...
Ik heb weleens gehoord dat ADHD'ers zich beter konden concentreren, maar in slaap vallen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb adhd maar val echt niet in slaap.
Wel ben ik ene keer een paar uur na xtc in slaap gevallen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ik heb adhd maar val echt niet in slaap.
Wel ben ik ene keer een paar uur na xtc in slaap gevallen.
Klik om te vergroten...
En dat tijdens de piek?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hennepman zei:
En dat tijdens de piek?
Klik om te vergroten...
Nee net er na denk. Weet de tijd niet meer maar ik gok zo 3 a 4 uur na inname.
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is t niet gewoon moeilijk slechte pep?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou, dan zou het kunnen. Thanks voor jullie info @Spyro en @De Dunne :thumbsup2::grinning:

Fijn weekend alvast
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Solotov zei:
Is t niet gewoon moeilijk slechte pep?
Klik om te vergroten...
Dat kan natuurlijk maar ik heb het ook wel eens gehoord hoor.
N
NoordzeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ADD en als ik (zuivere)pep gebruikt hebt kan ik heerlijk slapen, ga dan gewoon liggen genieten van de body high en de heerlijke rust in mijn hoofd.. val dan vanzelf snel in slaap.. Maar ik moet er dan wel echt voor gaan liggen, en daar heb ik meestal geen zin in na een lijn pep..kan er ook nachten op wakker blijven, kan bij mij dus 2 kanten op ! Tegenwoordig als ik gebruik gewoon overdag en dan snachts rond een uurtje of 2 lekker naar bed. Ideaal
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Soms is je lichaam ook zo op dat pep niet meer werkt. Best vaak dat ik na een dikke lijn gewoon in slaap val.
Klik om te vergroten...

Dat zal dan wrs niet na 1 standaard nachtje wakker zijn.
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Soms is je lichaam ook zo op dat pep niet meer werkt. Best vaak dat ik na een dikke lijn gewoon in slaap val.
Klik om te vergroten...
Kan ik beamen ja. Na 2 nnachten doortrekken that is
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
🐺PsyTekz zei:
Dat zal dan wrs niet na 1 standaard nachtje wakker zijn.
Klik om te vergroten...
Na een tijd vervangt pep je normale energiepijl.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
EugeneDe24e zei:
Ik heb ADD en als ik (zuivere)pep gebruikt hebt kan ik heerlijk slapen, ga dan gewoon liggen genieten van de body high en de heerlijke rust in mijn hoofd.. val dan vanzelf snel in slaap..
Klik om te vergroten...
Oh wat ben ik nu jaloers......
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja man, amphetamine is een goede slaapmiddel (voor sommige) ik neem soms een dikke lijn pep en slaap heerlijk.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Interessant om te weten @EugeneDe24e en @Cruelti.

Pep was voor mij een leuk middel. In die zin dat het knallen was toen het kroegleven er nog was. En toen hier de kroegen tot 5 uur, soms later, los waren sliep ik na de laatste dosis ook nooit eerder tot het eind van de ochtend.

Aan de hand van een klein onderzoek, had één van jullie (of jullie allebei) ook levensechte dromen?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben al in slaap gevallen met xtc gewoon. Heb zelfs door de piek geslapen maar wel gek gedroomd maar eenmaal wakker wel een lichte high.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
transformated zei:
Ik ben al in slaap gevallen met xtc gewoon. Heb zelfs door de piek geslapen maar wel gek gedroomd maar eenmaal wakker wel een lichte high.
Klik om te vergroten...

Lijkt me dat dit met xtc wel makkelijker gaat dan met een degelijke stimulant zoals speed. Ikzelf heb ook al door een piek geslapen van xtc en net na de piek met een jointje zou ik ook wel in slaap durven vallen. Met speed zou dat totaal een no-go zijn zelfs met ADHD.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hennepman zei:
Vanmorgen onderweg naar het werk met een aantal collega's, kregen we het over drugs...

Een van hen beweerde ooit pep gehad te hebben en hier in slaap door te zijn gevallen. Ik hem dus vragen of hij wel heel zeker wist of dat pep was.

''Heel zeker'' antwoordde hij.

Maar dan denk ik bij mezelf: hoe is dat überhaupt mogelijk?
Klik om te vergroten...
Je kan ook in slaap vallen ondanks de speed in plaats van dankzij :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."