#1
Bedankt allemaal! Echt fijn dat jullie ervan genoten hebben. Een live trip report was niet de insteek en ik vind mezelf nou niet echt een schrijver, maargoed door speed ga je nu eenmaal veel ouwehoeren
dat in combinatie met iemand die iets zegt voordat hij denkt en dan kunnen er wellicht wel wat vermakelijke uitspraken uit komen ja ![:sweatsmile:]()
