Heerlijk man met de elektrische deken aan MmmmSuper genoten van je live report vandaag.
Onverwacht leuk!
Hoop op een mooie avond voor jullie samen 😍😍
Oef, taaie sessie. Misschien even gezond eten en wat bewegen. Kan je vanmiddag nog even tukken.Update: kon om 5.30u pas slapen. Nu weer klaarwakker![]()
Verkapt trip rapport of niet, lekker eruit gooien man,Vandaag heb ik een vrije dag. Geen verplichtingen.
Op Masters of Hardcore wil ik speed gaan gebruiken. Tot nu toe alleen ervaring met bommetjes. Dus ik dacht, laat ik eens kijken of snuiven wat is.
Om 8:30u ca. 50mg nakkie gedaan, getest op 72%. Ik merkte wel wat maar niet extreem veel. Na 10 minuutjes kreeg ik het wat warmer en de behoefte werd iets groter om mensen te bellen.
Zojuist om 9:50u nog eens 50mg genakt. Nu zit ik op het niveau waar ik naar op zoek was. Na een paar minuten direct tintelingen. Wil alleen maar dansen en praten met mensen (die er niet zijn, ben alleen thuis). Oppassen dat ik niemand ga bellen. Dat ik nu doordeweeks gebruik is iets eenmaligs, dat hoeft verder niemand te weten. Lekker onderstaand filmpje op gezet.
Ik merk echt wel sterkere euforie dan met bommetjes. Voor de rest is de ervaring ongeveer hetzelfde. De rush en euforie zijn iets intenser. Het is op zich best subtiel allemaal, ook al is de dosis niet kinderachtig. Wellicht heeft het ermee te maken dat de speed zuiver is, zonder ander rotzooi.
Terwijl ik dit typ lijken mijn oren iets dicht te gaan zitten? Alsof ik oordoppen met een goede muziekfilter in heb. Ook koude handjes, maar warm lijf. Maar even de trui uit en iets koelers aangetrokken.
Heerlijk, echt het speedgevoel wat ik me herinner (ik gebruik maar 1x in de twee maanden ongeveer dus het was alweer even geleden).
Voor Masters of Hardcore hou ik het denk ik toch bij een goed bommetje en wellicht nog 1x bijpakken. De meerwaarde van snuiven is voor mij slechts wat meer euforie en de snelle inwerking. In het publiek hoef ik niemand te confronteren met mijn drugsgebruik en om in de rij te wachten voor de wc's vind ik niks. Lekker makkelijk een bommetje erin gooien voordat we naar binnen gaan en GO!
Ik realiseer me dat dit ondertussen een verkapt tripreport is, en ik twijfel aan de meerwaarde van mijn bericht maar misschien leuk voor mensen om te lezen op de vrijdag.
Ik wens jullie allemaal een hartstikke fijn weekend, en laat even weten als je ook naar Masters of Hardcore gaat!
Wellicht maak ik er een live trip reportje van. Ik kijk wel even!
EDIT: kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten qua werkingsduur? Met een bommetje van 100mg 72% ben ik wel 6-8 uur zoet. Met snuiven de helft?
Oef, taaie sessie. Misschien even gezond eten en wat bewegen. Kan je vanmiddag nog even tukken.
Hoe voel je je nu?
Teveel suikers kunnen je ook misselijk maken ey. Je moet ook wat zout binnen krijgen om je vochtbalans te herstellen.Hmm, in de loop van de dag last gekregen van misselijkheid. Ondertussen een paar koppen gember thee op (en 's ochtends fruit voor ontbijt) maar lijkt niet echt te helpen. Heb honger nu maar brood oid gaat er niet in. Heb het voor nu dus gehouden bij een paar bananen, peren, fruityoghurt, en fruitontbijt. Aan de vitamientjes zal het dus niet liggen. De vermoeidheid ben ik nu wel overheen. Verwacht dat ik in het begin van de avond nog wel een dipje ga krijgen maar dan is het even doorzetten tot een uurtje of 10 en dan fijn naar bed.
Thanks! Heb meteen wat gezouten rijstwafels tevoorschijn getoverd en die gaan er, samen met wat water, verbazingwekkend goed inTeveel suikers kunnen je ook misselijk maken ey. Je moet ook wat zout binnen krijgen om je vochtbalans te herstellen.
Nou, het duurde even maar daar zijn de pupillen hoor. Niet zo groot als op mdma, maar toch. En nee, ik heb niet alsnog bijgepaktis het normaal bij speed dat die pupillen pas later komen?
Bekijk bijlage 49674
En ja, die porno... lijkt een beetje inherent aan speed gebruik haha!
Dit was overigens een toevalstreffer. De kijkers waren snel weer terug en tot vandaag een uur of 14.00u aangehouden. Hou hier rekening mee als er bijvoorbeeld visite langs komt de volgende dag of je moet ff naar de winkel.
Hahaha ik lig echt dubbel hier om je posts nu🤣
Kamagra en pep kun je best samen gebruiken hoor, doet mn vriend ook als we samen doorhalen.
En bij mij duurt het ook altijd wel even voordat mn pupillen echt groot worden.
Ik zou het afraden, kamagra en pep samen. Zijn los van elkaar al een grote belasting op je lijf.Haha ik ben blij dat mijn postst je een vermakelijke vrijdagmiddag gevenNogmaals, ik schrijf gewoon meteen op wat er in mijn hoofd om gaat.
Ja, kan dat echt kamagra en pep? Ik had het idee dat dit iets te belastend voor het hart zou zijn.
Nu was hij al op driekwart en ik heb er vertrouwen in dat mijn vriendin hem zo op oorlogssterkte helpt. Dus komt goed!
Overigens ben ook ik ten prooi gevallen aan de Pornhub rabbit hole. Wat een vunzige praktijken heb ik voorbij zien komen. En ik schaam me er niet voor.
Ik ben biseksueel, dus dan heb je sowieso twee keer zoveel keuze als de rest. Een luxeprobleem zeg ik je. Mijn vriendin stelde me net de vraag via de app of ze vanavond het vrouwtje is of het mannetje. Mislukt plan A, dan kunnen we dus altijd nog overstappen naar plan B.Sorry iets teveel info wellicht, en het is hier niet het Liefde, relaties, seks subforum.
Bedankt voor het verslag, heb met plezier meegelezen (:
Dat dacht ik ook, het ene is vaatvernauwend, en de ander is vaatverwijdend. Lijkt me nogal een belasting voor je hart en niet helemaal een positief signaal naar je lijf te geven.
EDIT: al kan ik me natuurlijk voorstellen dat het wel gewoon werkt, zoals bij Perenijsje en zijn/haar vriend.
Haha dacht ik al maar je weet maar nooit. In deze tijd zijn mensen snel beledigd. Nu ben ik echt blij dat op dit forum over het algemeen mensen zitten met een iets openere blik op het leven en dat niemand snel beledigd is.Ik ben een vrouw🙋♀️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."