Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo maar even een berichtje

Zo maar even een berichtje

55 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pupillen gaan langzaamaan ook weer terug naar normaal formaat

20230303_174636.jpg
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
Super genoten van je live report vandaag.
Onverwacht leuk!
Hoop op een mooie avond voor jullie samen 😍😍
Klik om te vergroten...
Heerlijk man met de elektrische deken aan Mmmm
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wollukker zei:
Update: kon om 5.30u pas slapen. Nu weer klaarwakker :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Oef, taaie sessie. Misschien even gezond eten en wat bewegen. Kan je vanmiddag nog even tukken.

Hoe voel je je nu?
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wollukker zei:
Vandaag heb ik een vrije dag. Geen verplichtingen.

Op Masters of Hardcore wil ik speed gaan gebruiken. Tot nu toe alleen ervaring met bommetjes. Dus ik dacht, laat ik eens kijken of snuiven wat is.

Om 8:30u ca. 50mg nakkie gedaan, getest op 72%. Ik merkte wel wat maar niet extreem veel. Na 10 minuutjes kreeg ik het wat warmer en de behoefte werd iets groter om mensen te bellen.

Zojuist om 9:50u nog eens 50mg genakt. Nu zit ik op het niveau waar ik naar op zoek was. Na een paar minuten direct tintelingen. Wil alleen maar dansen en praten met mensen (die er niet zijn, ben alleen thuis). Oppassen dat ik niemand ga bellen. Dat ik nu doordeweeks gebruik is iets eenmaligs, dat hoeft verder niemand te weten. Lekker onderstaand filmpje op gezet.

Ik merk echt wel sterkere euforie dan met bommetjes. Voor de rest is de ervaring ongeveer hetzelfde. De rush en euforie zijn iets intenser. Het is op zich best subtiel allemaal, ook al is de dosis niet kinderachtig. Wellicht heeft het ermee te maken dat de speed zuiver is, zonder ander rotzooi.

Terwijl ik dit typ lijken mijn oren iets dicht te gaan zitten? Alsof ik oordoppen met een goede muziekfilter in heb. Ook koude handjes, maar warm lijf. Maar even de trui uit en iets koelers aangetrokken.

Heerlijk, echt het speedgevoel wat ik me herinner (ik gebruik maar 1x in de twee maanden ongeveer dus het was alweer even geleden).

Voor Masters of Hardcore hou ik het denk ik toch bij een goed bommetje en wellicht nog 1x bijpakken. De meerwaarde van snuiven is voor mij slechts wat meer euforie en de snelle inwerking. In het publiek hoef ik niemand te confronteren met mijn drugsgebruik en om in de rij te wachten voor de wc's vind ik niks. Lekker makkelijk een bommetje erin gooien voordat we naar binnen gaan en GO!

Ik realiseer me dat dit ondertussen een verkapt tripreport is, en ik twijfel aan de meerwaarde van mijn bericht maar misschien leuk voor mensen om te lezen op de vrijdag.

Ik wens jullie allemaal een hartstikke fijn weekend, en laat even weten als je ook naar Masters of Hardcore gaat!

Wellicht maak ik er een live trip reportje van. Ik kijk wel even!

EDIT: kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten qua werkingsduur? Met een bommetje van 100mg 72% ben ik wel 6-8 uur zoet. Met snuiven de helft?

Klik om te vergroten...
Verkapt trip rapport of niet, lekker eruit gooien man,

Aan opkroppen Hebbie niks haha
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Oef, taaie sessie. Misschien even gezond eten en wat bewegen. Kan je vanmiddag nog even tukken.

Hoe voel je je nu?
Klik om te vergroten...

Prima hoor! Beetje moe uiteraard maar komt goed!
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, in de loop van de dag last gekregen van misselijkheid. Ondertussen een paar koppen gember thee op (en 's ochtends fruit voor ontbijt) maar lijkt niet echt te helpen. Heb honger nu maar brood oid gaat er niet in. Heb het voor nu dus gehouden bij een paar bananen, peren, fruityoghurt, en fruitontbijt. Aan de vitamientjes zal het dus niet liggen. De vermoeidheid ben ik nu wel overheen. Verwacht dat ik in het begin van de avond nog wel een dipje ga krijgen maar dan is het even doorzetten tot een uurtje of 10 en dan fijn naar bed.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wollukker zei:
Hmm, in de loop van de dag last gekregen van misselijkheid. Ondertussen een paar koppen gember thee op (en 's ochtends fruit voor ontbijt) maar lijkt niet echt te helpen. Heb honger nu maar brood oid gaat er niet in. Heb het voor nu dus gehouden bij een paar bananen, peren, fruityoghurt, en fruitontbijt. Aan de vitamientjes zal het dus niet liggen. De vermoeidheid ben ik nu wel overheen. Verwacht dat ik in het begin van de avond nog wel een dipje ga krijgen maar dan is het even doorzetten tot een uurtje of 10 en dan fijn naar bed.
Klik om te vergroten...
Teveel suikers kunnen je ook misselijk maken ey. Je moet ook wat zout binnen krijgen om je vochtbalans te herstellen.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Teveel suikers kunnen je ook misselijk maken ey. Je moet ook wat zout binnen krijgen om je vochtbalans te herstellen.
Klik om te vergroten...
Thanks! Heb meteen wat gezouten rijstwafels tevoorschijn getoverd en die gaan er, samen met wat water, verbazingwekkend goed in :praying1:

EDIT: Fred for president! Wat een simpele maar gouden tip. De misselijkheid was na het eten van de rijstwafels snel voorbij. Bedankt!!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wollukker zei:
Nou, het duurde even maar daar zijn de pupillen hoor. Niet zo groot als op mdma, maar toch. En nee, ik heb niet alsnog bijgepakt ^_^ is het normaal bij speed dat die pupillen pas later komen?


Bekijk bijlage 49674
Klik om te vergroten...

Ja, dit is normaal. Pupillen worden bij pep vaak pas het grootst in de nawerking, dat is vrij opvallend.

Leuk om eens een live pepreport te zien zeg. 🤩 Ik ben nog even aan het lezen. 😄
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wollukker zei:
En ja, die porno... lijkt een beetje inherent aan speed gebruik haha!
Klik om te vergroten...

Ligt er heel erg aan, is dus persoonlijk. Je hebt een (ik denk grotere) groep mensen die heel geil wordt van pep en - soms dwangmatig - met seks bezig gaat en je hebt een groep mensen die juist niet horny wordt van speed; ik hoor zelf bij de laatste groep.

Het dwangmatige zoeken of kijken naar iets herken ik wel heel erg, maar niet seksgerelateerd. Mijn libido zit op pep echt zelfs nog beneden mijn nuchtere libido, ik vind het wel leuk om over het onderwerp te praten (want praten = favo pepbezigheid) maar het actief in praktijk brengen is er niet bij.

Alright, nu echt de rest van je berichten aflezen voor ik alles spam hiero. 😆

Heb al mega lang geen pep meer gebruikt, zou er wel weer eens zin in hebben.

* Edit: alles gelezen, heerlijk report! 😍 Succes vandaag, zorg goed voor jezelf.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wollukker zei:
Pupillen gaan langzaamaan ook weer terug naar normaal formaat

Bekijk bijlage 49675
Klik om te vergroten...
Dit was overigens een toevalstreffer. De kijkers waren snel weer terug en tot vandaag een uur of 14.00u aangehouden. Hou hier rekening mee als er bijvoorbeeld visite langs komt de volgende dag of je moet ff naar de winkel.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou, het duurde even maar daar zijn de pupillen hoor. Niet zo groot als op mdma, maar toch. En nee, ik heb niet alsnog bijgepakt ^_^ is het normaal bij speed dat die pupillen pas later komen?


20230303_162146_resized.jpg
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Perenijsje zei:
Hahaha ik lig echt dubbel hier om je posts nu🤣
Kamagra en pep kun je best samen gebruiken hoor, doet mn vriend ook als we samen doorhalen.
En bij mij duurt het ook altijd wel even voordat mn pupillen echt groot worden.
Klik om te vergroten...

Haha ik ben blij dat mijn postst je een vermakelijke vrijdagmiddag geven :relaxed: Nogmaals, ik schrijf gewoon meteen op wat er in mijn hoofd om gaat.
Ja, kan dat echt kamagra en pep? Ik had het idee dat dit iets te belastend voor het hart zou zijn.

Nu was hij al op driekwart en ik heb er vertrouwen in dat mijn vriendin hem zo op oorlogssterkte helpt. Dus komt goed!

Overigens ben ook ik ten prooi gevallen aan de Pornhub rabbit hole. Wat een vunzige praktijken heb ik voorbij zien komen. En ik schaam me er niet voor.
Ik ben biseksueel, dus dan heb je sowieso twee keer zoveel keuze als de rest. Een luxeprobleem zeg ik je. Mijn vriendin stelde me net de vraag via de app of ze vanavond het vrouwtje is of het mannetje. Mislukt plan A, dan kunnen we dus altijd nog overstappen naar plan B. :tearsofjoy: Sorry iets teveel info wellicht, en het is hier niet het Liefde, relaties, seks subforum.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wollukker zei:
Haha ik ben blij dat mijn postst je een vermakelijke vrijdagmiddag geven :relaxed: Nogmaals, ik schrijf gewoon meteen op wat er in mijn hoofd om gaat.
Ja, kan dat echt kamagra en pep? Ik had het idee dat dit iets te belastend voor het hart zou zijn.

Nu was hij al op driekwart en ik heb er vertrouwen in dat mijn vriendin hem zo op oorlogssterkte helpt. Dus komt goed!

Overigens ben ook ik ten prooi gevallen aan de Pornhub rabbit hole. Wat een vunzige praktijken heb ik voorbij zien komen. En ik schaam me er niet voor.
Ik ben biseksueel, dus dan heb je sowieso twee keer zoveel keuze als de rest. Een luxeprobleem zeg ik je. Mijn vriendin stelde me net de vraag via de app of ze vanavond het vrouwtje is of het mannetje. Mislukt plan A, dan kunnen we dus altijd nog overstappen naar plan B. :tearsofjoy: Sorry iets teveel info wellicht, en het is hier niet het Liefde, relaties, seks subforum.
Klik om te vergroten...
Ik zou het afraden, kamagra en pep samen. Zijn los van elkaar al een grote belasting op je lijf.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat dacht ik ook, het ene is vaatvernauwend, en de ander is vaatverwijdend. Lijkt me nogal een belasting voor je hart en niet helemaal een positief signaal naar je lijf te geven.

EDIT: al kan ik me natuurlijk voorstellen dat het wel gewoon werkt, zoals bij Perenijsje en zijn/haar vriend.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Miraculeus zei:
Bedankt voor het verslag, heb met plezier meegelezen (:
Klik om te vergroten...

Nogmaals heel veel plezier dit weekend! :grinning:
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is nu bijna 5 uur geleden dat ik voor het laatst heb bij gepakt. Alles bij elkaar toch een trip van bijna 9 uur, en ik ben absoluut nog onder de invloed. Ik begin nu wel een beetje in te kakken. Heel geleidelijk hoor, niet op een mdma manier.
Merk ook dat ik weinig energie heb dokr het gebrek aan voedsel, maar ik krijg uiteraard niets fatsoenlijks door mijn keel. Zo maar weer eens een banaan en een peer eten als avondeten (EDIT: smaakte prima! Mooi hoe die vitaminen het inkakken enigszins opvangen. Voel me al stukken fitter) en wellicht danoontje van mijn zoontje als toetje (die nu uiteraard niet bij mij is, maar bij zijn moeder). Voor mijn vriendin heb ik gekookt maar dat ging niet zonder kokhalzen haha. Zo smerig dan hè, die eet geuren.
Nu even lekker chillen op de bank totdat mijn vriendin thuis komt en dan haar in de watten leggen. Ze heeft immers hard gewerkt terwijl ik stond te stuiteren. Ik weet niet of ik (lees: de jongeheer) nog kan presteren vanavond nu ik aan het inkakken ben, maar anders heb ik nog wel wat tricks up my sleeve gelukkig.

Denk dat dit een beetje het einde van het tripreportje is. Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend, doe voorzichtig, en geniet maar gebruik met mate! Peace!!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bedankt voor het verslag, heb met plezier meegelezen (:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wollukker zei:
Dat dacht ik ook, het ene is vaatvernauwend, en de ander is vaatverwijdend. Lijkt me nogal een belasting voor je hart en niet helemaal een positief signaal naar je lijf te geven.

EDIT: al kan ik me natuurlijk voorstellen dat het wel gewoon werkt, zoals bij Perenijsje en zijn/haar vriend.
Klik om te vergroten...

Ik ben een vrouw🙋‍♀️
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perenijsje zei:
Ik ben een vrouw🙋‍♀️
Klik om te vergroten...
Haha dacht ik al maar je weet maar nooit. In deze tijd zijn mensen snel beledigd. Nu ben ik echt blij dat op dit forum over het algemeen mensen zitten met een iets openere blik op het leven en dat niemand snel beledigd is.

PS: ik voel me na die banaan en peer echt kiplekker! Straks nog maar een paar. Fruit wordt onderschat! Ik laat de paracetemol nog even liggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."