Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo maar even een berichtje

Zo maar even een berichtje

55 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat dacht ik ook, het ene is vaatvernauwend, en de ander is vaatverwijdend. Lijkt me nogal een belasting voor je hart en niet helemaal een positief signaal naar je lijf te geven.

EDIT: al kan ik me natuurlijk voorstellen dat het wel gewoon werkt, zoals bij Perenijsje en zijn/haar vriend.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Miraculeus zei:
Bedankt voor het verslag, heb met plezier meegelezen (:
Klik om te vergroten...

Nogmaals heel veel plezier dit weekend! :grinning:
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is nu bijna 5 uur geleden dat ik voor het laatst heb bij gepakt. Alles bij elkaar toch een trip van bijna 9 uur, en ik ben absoluut nog onder de invloed. Ik begin nu wel een beetje in te kakken. Heel geleidelijk hoor, niet op een mdma manier.
Merk ook dat ik weinig energie heb dokr het gebrek aan voedsel, maar ik krijg uiteraard niets fatsoenlijks door mijn keel. Zo maar weer eens een banaan en een peer eten als avondeten (EDIT: smaakte prima! Mooi hoe die vitaminen het inkakken enigszins opvangen. Voel me al stukken fitter) en wellicht danoontje van mijn zoontje als toetje (die nu uiteraard niet bij mij is, maar bij zijn moeder). Voor mijn vriendin heb ik gekookt maar dat ging niet zonder kokhalzen haha. Zo smerig dan hè, die eet geuren.
Nu even lekker chillen op de bank totdat mijn vriendin thuis komt en dan haar in de watten leggen. Ze heeft immers hard gewerkt terwijl ik stond te stuiteren. Ik weet niet of ik (lees: de jongeheer) nog kan presteren vanavond nu ik aan het inkakken ben, maar anders heb ik nog wel wat tricks up my sleeve gelukkig.

Denk dat dit een beetje het einde van het tripreportje is. Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend, doe voorzichtig, en geniet maar gebruik met mate! Peace!!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor het verslag, heb met plezier meegelezen (:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wollukker zei:
Dat dacht ik ook, het ene is vaatvernauwend, en de ander is vaatverwijdend. Lijkt me nogal een belasting voor je hart en niet helemaal een positief signaal naar je lijf te geven.

EDIT: al kan ik me natuurlijk voorstellen dat het wel gewoon werkt, zoals bij Perenijsje en zijn/haar vriend.
Klik om te vergroten...

Ik ben een vrouw🙋‍♀️
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
Ik ben een vrouw🙋‍♀️
Klik om te vergroten...
Haha dacht ik al maar je weet maar nooit. In deze tijd zijn mensen snel beledigd. Nu ben ik echt blij dat op dit forum over het algemeen mensen zitten met een iets openere blik op het leven en dat niemand snel beledigd is.

PS: ik voel me na die banaan en peer echt kiplekker! Straks nog maar een paar. Fruit wordt onderschat! Ik laat de paracetemol nog even liggen.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wollukker zei:
Pupillen gaan langzaamaan ook weer terug naar normaal formaat

Bekijk bijlage 49675
Klik om te vergroten...
Nu de veldmuis nog
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk topic! Één van de betere live tripverslagen van de laatste tijd.
Ben benieuwd of je vannacht nog gaat slapen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Super genoten van je live report vandaag.
Onverwacht leuk!
Hoop op een mooie avond voor jullie samen 😍😍
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyMind zei:
Nu de veldmuis nog
Klik om te vergroten...

Ik durf niet meer te kijken!
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt allemaal! Echt fijn dat jullie ervan genoten hebben. Een live trip report was niet de insteek en ik vind mezelf nou niet echt een schrijver, maargoed door speed ga je nu eenmaal veel ouwehoeren :tearsofjoy: dat in combinatie met iemand die iets zegt voordat hij denkt en dan kunnen er wellicht wel wat vermakelijke uitspraken uit komen ja :sweatsmile:
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Even iets minder leuks trouwens. Het viel me op dat tijdens de trip (en nu nog steeds) mijn ademhaling niet helemaal lekker loopt icm een lichte maar aanwezige druk op de borst. Alsof ik aan de start van hyperventilatie sta maar het niet door zet. Niet echt een fijn gevoel en het enige smetje op de trip.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wollukker zei:
Haha dacht ik al maar je weet maar nooit. In deze tijd zijn mensen snel beledigd. Nu ben ik echt blij dat op dit forum over het algemeen mensen zitten met een iets openere blik op het leven en dat niemand snel beledigd is.

PS: ik voel me na die banaan en peer echt kiplekker! Straks nog maar een paar. Fruit wordt onderschat! Ik laat de paracetemol nog even liggen.
Klik om te vergroten...

Volgende keer alleen geen peer, maar een perenijsje 😉
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Perenijsje zei:
Volgende keer alleen geen peer, maar een perenijsje 😉
Klik om te vergroten...
Loop je nou jezelf aan te bieden aan meneer veldmuis? 😱🤣
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Even een update, speciaal voor @Zeehond

Come down gaat oké. Zo lang ik he-le-maal niets hoef te doen. Al mijn energie voor de dag was al opgemaakt. In plaats van de wilde plannen hebben vriendin en ik lekker tegen elkaar aan gelegen op de bank en gemberthee gedronken. Op de bank ben ik zowaar even weg gedoezeld. Net even lekker gedoucht (terwijl vriendin smakelijk stond te lachen om veldmuis) en ik hoop binnen nu en een paar uurtjes te kunnen slapen.
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeehond zei:
Super genoten van je live report vandaag.
Onverwacht leuk!
Hoop op een mooie avond voor jullie samen 😍😍
Klik om te vergroten...
Heerlijk man met de elektrische deken aan Mmmm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."