Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed nat

Speed nat

48 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nat snuiven is echt nergens voor nodig en niet slim. De pep is niet nat omdat iemand het nat maakt, maar puur omdat er nog oplosmiddelen enzo inzitten van de productie. Er zit bijvoorbeeld vaak Methanol in, dit is giftig en erg slecht voor je gezondheid. Als je pep droogt gaat er niets verloren, alleen rommel.

Gewoon NIET nat gebruiken dus...
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fabrication zei:
Drogen vind ik zonde! Als je speed droogt gaat er altijd wat verloren. Natte speed snuiven is misschien irritant, maar dan is het wel veel sterker, brandt het lekker en heb je ook echt de hoeveelheid die je koopt.
Klik om te vergroten...

I LOL'd

daarbij:
Ook echt de hoeveelheid die je koopt ? Stel er zit voor 20% vocht bij, dan betaal je 20% teveel dus.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Er zit bijvoorbeeld vaak Methanol in, dit is giftig en erg slecht voor je gezondheid.
Klik om te vergroten...

Methanol, mooi goedje. Ooit eens een raceauto gebouwd die op die rommel liep. Vlampunt ligt rond de 10 a 11 graden. Ik raad je dus niet aan een sigaret aan te steken vlak nadat je je natte speed hebt gesnoven.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SchilDpadDo zei:
Methanol, mooi goedje. Ooit eens een raceauto gebouwd die op die rommel liep. Vlampunt ligt rond de 10 a 11 graden. Ik raad je dus niet aan een sigaret aan te steken vlak nadat je je natte speed hebt gesnoven.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Hahaha 't zal je gebeuren, is gelijk je neus schoongebrand en alle adertjes dichtgebrand :grin:

Gelukkig is het een heel vluchtige stof, maar dus nog een reden om geen natte speed te snuiven
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe droog is droog genoeg? Ik strijk het meestal uit met een pasje, en na een kwartiertje is het droog genoeg om om te snuiven.

Wel is het dan niet zo poederig en droog als bijvoorbeeld bloem (om maar iets te noemen) maar is het nog wel zacht achtig.

Is het beter om te wachten tot het knijters droog is, om maakt het niet uit dat het nog zacht is. Het snuift in ieder geval wel fijner
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
:tearsofjoy: Hahaha 't zal je gebeuren, is gelijk je neus schoongebrand en alle adertjes dichtgebrand :grin:

Gelukkig is het een heel vluchtige stof, maar dus nog een reden om geen natte speed te snuiven
Klik om te vergroten...

Het zit ook in alcoholhoudende dranken, alleen dan in zulke kleine maten dat het niet meer gifig is. Maar lijkt me dat je speed-dealer er geen fok om geeft.

Blaas je trouwens wel een mooie volle blauwe vlam uit je neus :openmouth:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Lees effe mijn joke opnieuw. 😅
Klik om te vergroten...
Iets met de Audi? Sorry ik heb -1 verstand van auto’s
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Idd speed in de magnetron zorgt dat alle werkzame stoffen verdampen. Goede speed die nat is droogt als je het uitstrijkt binnen een paar minuten. Als het te lang nat blijft is dat in voor zover ik weet geen goed teken. Dus gewoon drogen op het moment dat je gaat snuiven dan is het effect ook nog optimaal.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik smeer het uit op een bordje, en die laat ik een nachtje staan in een half open keukenkastje. Tussendoor haksel ik het een paar keer en verspreid ik het weer in een dun laagje over het bord.

Ik denk dat het wel sneller klaar is, maar ik heb nooit haast wanneer ik speed ga gebruiken :tongueout:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stap 7. Ik ben achterlijk want het is een topic uit 2013. Mijn excuses.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Ik gebruik ook gewoon A4'en hoor.
Wel Audi's. Ik ben een baller. (S)
Klik om te vergroten...
Wat doet het papier dan? Vocht opnemen?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#12
skunkopaat zei:
Hoe droog is droog genoeg? Ik strijk het meestal uit met een pasje, en na een kwartiertje is het droog genoeg om om te snuiven.

Wel is het dan niet zo poederig en droog als bijvoorbeeld bloem (om maar iets te noemen) maar is het nog wel zacht achtig.

Is het beter om te wachten tot het knijters droog is, om maakt het niet uit dat het nog zacht is. Het snuift in ieder geval wel fijner
Klik om te vergroten...

Vaak is de reden van drogen van pep het laten ontvluchten van aceton. Als je pep dus knetter hard stinkt dan stop je het niet in je neus. Dan wacht je nog even. Oh en dit is een thread uit 2013, lol.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blaatschaap zei:
Ik smeer het uit op een bordje, en die laat ik een nachtje staan in een half open keukenkastje. Tussendoor haksel ik het een paar keer en verspreid ik het weer in een dun laagje over het bord.

Ik denk dat het wel sneller klaar is, maar ik heb nooit haast wanneer ik speed ga gebruiken :tongueout:
Klik om te vergroten...
Dit ja maar dan vaak een middag i.p.v. nacht haha. Steeds als ik drinken pak even weer beetje hakken en verspreiden over het bordje haha.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Simpel.

Stap 1. Je hebt natte speed.
Stap 2. Je verwarmt een bord in de oven.
Stap 3. Je smeert alsof je aan het metselen bent je hele bord, egaal vol met pep.
Stap 4. Laat het even liggen.
Stap 5. Begin als een bezetene je speed te hakken, vegen, hakken als een malle.
Stap 6. Herhaal indien nodig.

Daar is uw gedroogde pep.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
skunkopaat zei:
Wat doet het papier dan? Vocht opnemen?
Klik om te vergroten...
Lees effe mijn joke opnieuw. 😅
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuffelaar zei:
Ik gebruik gewoon vellen A4 en dip het droog.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik ook gewoon A4'en hoor.
Wel Audi's. Ik ben een baller. (S)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
skunkopaat zei:
Wat doet het papier dan? Vocht opnemen?
Klik om te vergroten...
A4 op het speed leggen, drukken en herhalen met een droog stukje papier tot het geen vocht meer afgeeft. Mss 5m werk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
skunkopaat zei:
Iets met de Audi? Sorry ik heb -1 verstand van auto’s
Klik om te vergroten...
Ik mag moppen niet uitleggen, maar voor ene keer dan.


Jordy gebruikt A4 papier, ik een audi A4.
Was gewoon een woordspeling. 😁
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
A4 op het speed leggen, drukken en herhalen met een droog stukje papier tot het geen vocht meer afgeeft. Mss 5m werk.
Klik om te vergroten...
Laatste keer de manier geprobeerd van een bord in de magnetron, en daar op uitsmeren. Duurde een kwartier. zal de volgende keer eens met een A4 proberen
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
A4 op het speed leggen, drukken en herhalen met een droog stukje papier tot het geen vocht meer afgeeft. Mss 5m werk.
Klik om te vergroten...
Oké ik heb dit geprobeerd, en het werkt wel maar het A4 werd vochtig en ging stuk toen ik het er af wou schrapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."