#1
Oei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus?
Sterkte.
Maar heb en gebruikte spuit gebruikt van ne vriend wa nu.?Oei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus?Sterkte.
Ja af en toe gebruik ik nog..grtzOei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus?Sterkte.
Afgekickt met wat?
Ik was afgekickt van de cafeine en de nicotine, heb zelfs opnieuw tientallen pogingen gedaan, maar de gedachte van dat je écht wilt stoppen is nu minder aanwezig. Verder ben ik nooit verslaafd geweest aan pep of andere drugs, ik ben het tot heden nog niet en ben momenteel nog niet bang dat ik verslaafd wordt o.i.d. Maar eens per week gebruiken vind ik al lange tijd zorgelijk en hier ga ik aan werken. Ik heb gelukkig genoeg mensen die me hierin steunen, dus dit gaat zeker goed komen! (:
Achja, boeie. :P@Bas Ik denk dat ze de TS bedoelt, maar kan t mis hebben.![]()
Ja af en toe gebruik ik nog..grtz
Gebeurt wel vaker dat ik reageer op iets, dat niet eens op mij gericht was, maar het boeit me ook niks. Ik ben altijd eerlijk en vind het ook prettig om mijn situatie e.d. te vertellen. :PFijn dat jij in ieder geval genoeg steun hebt uit je omgeving, dat is cruciaal bij het (willen) minderen van gebruik van welk middel dan ook, of er nu sprake is van verslaving of niet.
Ja maar ga het proberen nimmer te doen..maar was goed zat..dan maakte stomme beslissingen he..Ik hoop wel dat je beseft dat wanneer je begint met speed spuiten dit gegarandeerd het einde is van het tijdperk ‘af en toe’.
Je bedoelt 'minder'? Ik hoop voor je dat je dit lukt, maar dat je zegt dat je het gaat proberen geeft bij mij al tegenstellende gedachtes. Nadat ik gestopt was met roken en toen weer terugviel, zei ik ook altijd dat ik weer ging proberen te stoppen. Maar zonder succes, omdat als je iets 'probeert' je er gewoon niet 100% achter staat.Ja maar ga het proberen nimmer te doen..
Ik vrees dat je jezelf wat wijsmaakt.Ja af en toe gebruik ik nog..grtz
Ak nog veel spuit wel ja..Ik vrees dat je jezelf wat wijsmaakt.
Zelf geb ik geen ervaring met verslaving, maar doordat een goede vriend van me momenteel in rehab is, ben ik me nu aan het verdiepen in het begrip ‘verslaving’
Na jouw eigen rehab zou je toch moeten weten dat je verslaafd blijft en dat ‘af en toe gebruiken’ dan gewoonweg nooit mee zal lukken. Verslaving = moeten gebruiken, daar komt je eigen wil niet meer aan te pas. Het is slechts een kwestie van tijd eer je weer in hetzelfde doodlopende straatje zit.
Wees je ervan bewust dat elk gebruik, of het nu snuiven, slikken of spuiten is, een stap dichter bij ‘terug naar af’ is.Ak nog veel spuit wel ja..
True, als je iets lekker vind, wil je dit vaker doen.Wees je ervan bewust dat elk gebruik, of het nu snuiven, slikken of spuiten is, een stap dichter bij ‘terug naar af’ is.
Dan is dat afkicken dus gewoon niet helemaal gelukt omdat zoals je zei: ''Ik vrees dat je jezelf wat wijsmaakt.'' TS is afgekickt, maar nog niet helemaal. En ja, dan val je langzaam terug in je oude periode. Dat zie ik zelf wel bij TS gebeuren.Na jouw eigen rehab zou je toch moeten weten dat je verslaafd blijft
Eigenlijk wil ik je iets aanraden, maar eigenlijk is dat te simpel gezegd: Ga per direct (wat je nu moet doen) hulp zoeken dat je écht gaat helpen.Ja af en toe gebruik ik nog..grtz
Je bedoelt 'minder'? Ik hoop voor je dat je dit lukt, maar dat je zegt dat je het gaat proberen geeft bij mij al tegenstellende gedachtes. Nadat ik gestopt was met roken en toen weer terugviel, zei ik ook altijd dat ik weer ging proberen te stoppen. Maar zonder succes, omdat als je iets 'probeert' je er gewoon niet 100% achter staat.
Yes, vrij zeker dat ze bedoelt dat ze gaat proberen het niet meer (niemeer) gaat doen (gekke Belgen wijNimmer is oud Nederlands voor 'nooit meer' hoop dat ze dat bedoeld en volhoud
Ik shot speed, en ik zou het anderen (uiteraard) niet aanraden. Zodra je "jouw ideale" dosis gevonden hebt en je weet hoe die rush voelt (van een paar minuten!), wil je er niet meer mee stoppen.
Met ieder shot neem je een risico dat mogelijk levensgevaarlijk kan zijn, je shot word niet gefilterd door organen zoals neus of maag, dus zaken zoals testen, wassen en hygiëne worden enorm belangrijk.
@Koffieboon, Ondanks dat het erg persoonlijk/verschillend zal zijn per persoon, hier mijn ervaring:
-langere werkingsduur --> Nee, de rush/flash is enorm heftig en kort (paar minuten), de high erna is korter. Dit betekend niet dat het ook uit je lichaam is, dus kans op OD is groter.
-meer euforie ---> Heftiger maar korter.
-strakker staan ---> Heftiger maar korter.
-grotere kater ---> Geen kater, maar die had ik voor het shotten ook niet.
-meer bijwerkingen ---> Minder bijwerkingen, wel meer gevaar aangezien ieder keer je een shot zet een bepaald risico neemt die behoorlijke gevolgen kan hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."