Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed injecteren

Speed injecteren

39 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus? :( Sterkte.
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Bas Ik denk dat ze de TS bedoelt, maar kan t mis hebben. :tongueout:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze olifant zei:
Oei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus? :( Sterkte.
Klik om te vergroten...
Maar heb en gebruikte spuit gebruikt van ne vriend wa nu.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze olifant zei:
Oei, ik dacht dat jij afgekickt was. Maar gaat niet zo goed dus? :( Sterkte.
Klik om te vergroten...
Ja af en toe gebruik ik nog..grtz
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas zei:
Afgekickt met wat?

Ik was afgekickt van de cafeine en de nicotine, heb zelfs opnieuw tientallen pogingen gedaan, maar de gedachte van dat je écht wilt stoppen is nu minder aanwezig. Verder ben ik nooit verslaafd geweest aan pep of andere drugs, ik ben het tot heden nog niet en ben momenteel nog niet bang dat ik verslaafd wordt o.i.d. Maar eens per week gebruiken vind ik al lange tijd zorgelijk en hier ga ik aan werken. Ik heb gelukkig genoeg mensen die me hierin steunen, dus dit gaat zeker goed komen! (:
Klik om te vergroten...

Ah nee, sorry, ik had het tegen Lotske. :) Is iemand van de ‘oudere garde’ hier en ik ging er vanuit dat ze van het forum verdwenen was om niet terug te vallen, maar dat lijkt helaas kennelijk wel gebeurd te zijn.

Fijn dat jij in ieder geval genoeg steun hebt uit je omgeving, dat is cruciaal bij het (willen) minderen van gebruik van welk middel dan ook, of er nu sprake is van verslaving of niet.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey Lotske! Balen dat het zo gegaan is. Is het niet handiger die spuit gewoon weg te gooien? Dan weet je in ieder geval dat de verleiding daartoe minder groot zal zijn.. En opnieuw hulp te zoeken om afgekickt te blijven?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
OverdriveO zei:
@Bas Ik denk dat ze de TS bedoelt, maar kan t mis hebben. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Achja, boeie. :P
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
lotske1984- zei:
Ja af en toe gebruik ik nog..grtz
Klik om te vergroten...

Ik hoop wel dat je beseft dat wanneer je begint met speed spuiten dit gegarandeerd het einde is van het tijdperk ‘af en toe’.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze olifant zei:
Fijn dat jij in ieder geval genoeg steun hebt uit je omgeving, dat is cruciaal bij het (willen) minderen van gebruik van welk middel dan ook, of er nu sprake is van verslaving of niet.
Klik om te vergroten...
Gebeurt wel vaker dat ik reageer op iets, dat niet eens op mij gericht was, maar het boeit me ook niks. Ik ben altijd eerlijk en vind het ook prettig om mijn situatie e.d. te vertellen. :P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze olifant zei:
Ik hoop wel dat je beseft dat wanneer je begint met speed spuiten dit gegarandeerd het einde is van het tijdperk ‘af en toe’.
Klik om te vergroten...
Ja maar ga het proberen nimmer te doen..maar was goed zat..dan maakte stomme beslissingen he..
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#11
lotske1984- zei:
Ja maar ga het proberen nimmer te doen..
Klik om te vergroten...
Je bedoelt 'minder'? Ik hoop voor je dat je dit lukt, maar dat je zegt dat je het gaat proberen geeft bij mij al tegenstellende gedachtes. Nadat ik gestopt was met roken en toen weer terugviel, zei ik ook altijd dat ik weer ging proberen te stoppen. Maar zonder succes, omdat als je iets 'probeert' je er gewoon niet 100% achter staat.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#12
lotske1984- zei:
Ja af en toe gebruik ik nog..grtz
Klik om te vergroten...
Ik vrees dat je jezelf wat wijsmaakt.
Zelf heb ik geen ervaring met verslaving, maar doordat een goede vriend van me momenteel in rehab is, ben ik me nu aan het verdiepen in het begrip ‘verslaving’
Na jouw eigen rehab zou je toch moeten weten dat je verslaafd blijft en dat ‘af en toe gebruiken’ dan gewoonweg nooit meer zal lukken. Verslaving = moeten gebruiken, daar komt je eigen wil niet meer aan te pas. Het is slechts een kwestie van tijd eer je weer in hetzelfde doodlopende straatje zit.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
AphexTwin zei:
Ik vrees dat je jezelf wat wijsmaakt.
Zelf geb ik geen ervaring met verslaving, maar doordat een goede vriend van me momenteel in rehab is, ben ik me nu aan het verdiepen in het begrip ‘verslaving’
Na jouw eigen rehab zou je toch moeten weten dat je verslaafd blijft en dat ‘af en toe gebruiken’ dan gewoonweg nooit mee zal lukken. Verslaving = moeten gebruiken, daar komt je eigen wil niet meer aan te pas. Het is slechts een kwestie van tijd eer je weer in hetzelfde doodlopende straatje zit.
Klik om te vergroten...
Ak nog veel spuit wel ja..
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#14
lotske1984- zei:
Ak nog veel spuit wel ja..
Klik om te vergroten...
Wees je ervan bewust dat elk gebruik, of het nu snuiven, slikken of spuiten is, een stap dichter bij ‘terug naar af’ is.
Met spuiten gaat dat gewoon nog iets sneller.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#15
AphexTwin zei:
Wees je ervan bewust dat elk gebruik, of het nu snuiven, slikken of spuiten is, een stap dichter bij ‘terug naar af’ is.
Klik om te vergroten...
True, als je iets lekker vind, wil je dit vaker doen.
AphexTwin zei:
Na jouw eigen rehab zou je toch moeten weten dat je verslaafd blijft
Klik om te vergroten...
Dan is dat afkicken dus gewoon niet helemaal gelukt omdat zoals je zei: ''Ik vrees dat je jezelf wat wijsmaakt.'' TS is afgekickt, maar nog niet helemaal. En ja, dan val je langzaam terug in je oude periode. Dat zie ik zelf wel bij TS gebeuren.
lotske1984- zei:
Ja af en toe gebruik ik nog..grtz
Klik om te vergroten...
Eigenlijk wil ik je iets aanraden, maar eigenlijk is dat te simpel gezegd: Ga per direct (wat je nu moet doen) hulp zoeken dat je écht gaat helpen.
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bas zei:
Je bedoelt 'minder'? Ik hoop voor je dat je dit lukt, maar dat je zegt dat je het gaat proberen geeft bij mij al tegenstellende gedachtes. Nadat ik gestopt was met roken en toen weer terugviel, zei ik ook altijd dat ik weer ging proberen te stoppen. Maar zonder succes, omdat als je iets 'probeert' je er gewoon niet 100% achter staat.
Klik om te vergroten...

Nimmer is oud Nederlands voor 'nooit meer' hoop dat ze dat bedoeld en volhoud
p
pinkieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snelle peppie zei:
Nimmer is oud Nederlands voor 'nooit meer' hoop dat ze dat bedoeld en volhoud
Klik om te vergroten...
Yes, vrij zeker dat ze bedoelt dat ze gaat proberen het niet meer (niemeer) gaat doen (gekke Belgen wij :wink:)
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hebt wel ballen om in herstel van een speedverslaving naar de spuit te grijpen. Voor velen het begin van het einde. Los daarvan, verschilt de high van injecteren veel met dat van slikken of snuiven? Denk hierbij aan:
-langere werkingsduur
-meer euforie
-strakker staan
-grotere kater
-meer bijwerkingen

Ben daar eigenlijk wel benieuwd naar.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik shot speed, en ik zou het anderen (uiteraard) niet aanraden. Zodra je "jouw ideale" dosis gevonden hebt en je weet hoe die rush voelt (van een paar minuten!), wil je er niet meer mee stoppen.
Met ieder shot neem je een risico dat mogelijk levensgevaarlijk kan zijn, je shot word niet gefilterd door organen zoals neus of maag, dus zaken zoals testen, wassen en hygiëne worden enorm belangrijk.

@Koffieboon, Ondanks dat het erg persoonlijk/verschillend zal zijn per persoon, hier mijn ervaring:

-langere werkingsduur --> Nee, de rush/flash is enorm heftig en kort (paar minuten), de high erna is korter. Dit betekend niet dat het ook uit je lichaam is, dus kans op OD is groter.
-meer euforie ---> Heftiger maar korter.
-strakker staan ---> Heftiger maar korter.
-grotere kater ---> Geen kater, maar die had ik voor het shotten ook niet.
-meer bijwerkingen ---> Minder bijwerkingen, wel meer gevaar aangezien ieder keer je een shot zet een bepaald risico neemt die behoorlijke gevolgen kan hebben.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
SanneBanne zei:
Ik shot speed, en ik zou het anderen (uiteraard) niet aanraden. Zodra je "jouw ideale" dosis gevonden hebt en je weet hoe die rush voelt (van een paar minuten!), wil je er niet meer mee stoppen.
Met ieder shot neem je een risico dat mogelijk levensgevaarlijk kan zijn, je shot word niet gefilterd door organen zoals neus of maag, dus zaken zoals testen, wassen en hygiëne worden enorm belangrijk.

@Koffieboon, Ondanks dat het erg persoonlijk/verschillend zal zijn per persoon, hier mijn ervaring:

-langere werkingsduur --> Nee, de rush/flash is enorm heftig en kort (paar minuten), de high erna is korter. Dit betekend niet dat het ook uit je lichaam is, dus kans op OD is groter.
-meer euforie ---> Heftiger maar korter.
-strakker staan ---> Heftiger maar korter.
-grotere kater ---> Geen kater, maar die had ik voor het shotten ook niet.
-meer bijwerkingen ---> Minder bijwerkingen, wel meer gevaar aangezien ieder keer je een shot zet een bepaald risico neemt die behoorlijke gevolgen kan hebben.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat jij vrij a-typisch bent met jouw best wel extreme dagelijks gebruik via injectie.

Over het algemeen zal iemand d.m.v. shotten al snel veel grotere hoeveelheden gaan gebruiken en de bijwerkingen en kater zullen alleen maar toenemen. Dat jij nooit door de kater heengaat - simpelweg omdat je elke dag gebruikt en de kater dus geen kans geeft - betekent niet dat hij er niet is. Probeer maar eens drie dagen nuchter te blijven, dan zul je vermoedelijk wel aardig gaan merken wat een kater is hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."