Ik heb geen precisie weegschaal, mss wel handig dat ik me er eentje aanschaf.
Ik moet wel zeggen dat toch erg goed gegaan ben van die pep hoor.
heb nog een 2de keer bijgehaald, en hij was weer goed. 3 nachten niet geslapen, goed helder van geest, en lichamelijk weinig klachten ( op het trillen na )
De dealer heeft me ook nog een andere tester meegegeven, Deze vertrouw ik helemaal niet !
hij is helemaal niet nat, eerder klompachtig:
Wat me vooral zo bezorgd maakt is dat hij STINKT, en dan bedoel ik niet die chemische/zure geur.
Hij ruikt... rot/zwavel achtig of vis achtig met iets of wat parfum achtige geur op de achtergrond.
Droogt niet helemaal en de structuur zit tussen poeder en crystal in ( Zanderig ? )
Heb een beetje getest, brand niet zozeer, voelt en smaakt zeer vluchtig.
Ik krijg er hoofdpijn van, en een zeer hete rush: na het snuiven word men lijf echt heet.
dit gaat redelijk snel weg, het voelt ook nogal woes aan (draaierig).
( dit deed mij denken aan 4fa/4fma ? )
Ik heb onlangs pas een test kit gekocht:
- marquis
- mandelin
* Mecke
http://testkitplus.com/product/complete ... e-mandelin
Ik ben echt niet bekend met deze testen, maar de site geeft wel bij elke test goede uitleg.
ook is er telkens een filmpje bij
en de kleuren kaart met gedetailleerde informatie ( reactie tijd, incubatie enz )
MVG