Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik heb, na lange tijd nog eens speed gekocht. De bron beweerde dat ik er van ging houden. Hij vertelde me wel dat die gewassen zou zijn met Methanol, wat me toch echt zorgen baard. Het spul ruikt helemaal niet zo chmisch en vluchtig, eerder zoetig (wanner die nat is) Het is een dikke halfnatte pasta, geen overtollig vocht ering. Bij het uitsmeren blijft het een dik goedje en droogt snel, het is dan heel goed fijn te koppen tot een echt poeder. Ik moet wel zeggen dat het glasplaatje waar ik hem op uitsmeer en op kap, veel troebel wit risidu op blijft hangen, het slaagt meteen uit op het glas en krijg je er ook niet meer vanaf geschraapt. wanneer ie droog is hangt er eerder de scherpe geur van amph aan dan als hij nat is (maar helemaal niet overdreven). hij verkleurt niet in het daglicht, word niet geel is puur wit ! Hij brand zo goed als niet in de neus, en de bittere smaak valt erg goed mee. Je voelt het ook niet kei hard doorkomen in je keel, alsof het meeste oplost in het slijmvlies van je neus Mijn vraag is dus at jullie denken hiervan ? heb dit nog nooit erder gehad... met methanol gewassen baard me zorgen. Ik heb hem laten drogen en geprobeerd, ik moet zeggen dat ik na 2 kleine lijntjes van ong 3 cm lang ( 6cm in totaal ) ong 0.5 dik al meer dan 12 uur niet kan slapen. Mijn geest is kraak helder... lichamelijk uitwerkingen heb ik niet zo fel ( al speel ik wel de heltijd met mijn tong en crieer ik een sorrt van vacium in mijn mond ) Ik moet wel zeggen dat de damp (wanneer ik aan het zakje ruikt, redlijk op de ogen slaagt) Ook een lichte bibber op mijn handden. voeten en dergelijke. Denken jullie dat methanol er uitdampt als hij droog is, en verder geen kwaad kan? En heeft iemand een idee of dit wel echt amphetamine is, of hoe of wat jullie ervaring is met de gegeven gegevens ? met vriendelijke groeten"
"Nee, tuurlijk niet. het probleem is dat ik van Belgie ben. ik heb helaas de optie niet om hem te laten testen. Wel heb ik op testkitplus: mandalin, marquis, en MECKE vloeistof gekocht. Om toch zelf wat testjes te doen. Mijn grootste angst zat vooral in de methanol, omdat men zegt dat dat nogal giftig is, en heb mij laten zeggen dat het ook pas verdampt op 60° wanneer het verbonden is met een watermoleculen. Ben je zeker dat je over Methanol en niet Ethanol spreekt ? Met vriendelijke groeten"
"Ik heb geen precisie weegschaal, mss wel handig dat ik me er eentje aanschaf. Ik moet wel zeggen dat toch erg goed gegaan ben van die pep hoor. heb nog een 2de keer bijgehaald, en hij was weer goed. 3 nachten niet geslapen, goed helder van geest, en lichamelijk weinig klachten ( op het trillen na ) De dealer heeft me ook nog een andere tester meegegeven, Deze vertrouw ik helemaal niet ! hij is helemaal niet nat, eerder klompachtig: Wat me vooral zo bezorgd maakt is dat hij STINKT, en dan bedoel ik niet die chemische/zure geur. Hij ruikt... rot/zwavel achtig of vis achtig met iets of wat parfum achtige geur op de achtergrond. Droogt niet helemaal en de structuur zit tussen poeder en crystal in ( Zanderig ? ) Heb een beetje getest, brand niet zozeer, voelt en smaakt zeer vluchtig. Ik krijg er hoofdpijn van, en een zeer hete rush: na het snuiven word men lijf echt heet. dit gaat redelijk snel weg, het voelt ook nogal woes aan (draaierig). ( dit deed mij denken aan 4fa/4fma ? ) Ik heb onlangs pas een test kit gekocht: - marquis - mandelin * Mecke http://testkitplus.com/product/complete ... e-mandelin Ik ben echt niet bekend met deze testen, maar de site geeft wel bij elke test goede uitleg. ook is er telkens een filmpje bij en de kleuren kaart met gedetailleerde informatie ( reactie tijd, incubatie enz ) MVG"
"ik Heb de testen gedaan, deze laatste amphetamine was duidelijk vervuild met PMA/pmma. heb deze dan ook meteen weggegooid. Wat ik nog even wou vragen, kan je aan een PH test ook iets afleiden of wat zou de zuurtegraat van ampf moeten zijn ? ik heb er hier getest en deze zit op 5.8 mvg"
"Ik heb de mandaline test. Als ik die doet kleurt het naar groenig/bruin het bruist en er komt doemp uit. Vorige keer werd die echt mooi die oranje/rood volgens mij is dit geen Keta..."
"Hallo, Beste mensen. Sinds een tijdje heb ik een liefde voor ketamine. Heb al staafjes gehad en bolletje. Het probleem dat ik nu heb is dat deze niet op staafjes noch bolletjes lijken. ( toen ik bolletjes had waren het ook echt allemaal mooie gelijke korreltjes nu zie ik verschillende grote en structuren dooreen ) Heb er ook erg wat van nodig om het te voelen. Het heeft thans de typische ket smaak. Ik voel weinig bij dit spul, eerste 10 a 15 minuten voel ik me wel erg mellow. Zou dit door tolerantie komen ? Mijn hoofdvraag is eigenlijk of ik moet opletten op methoxamine, of ziet dar er niet kristalachtig uit? Of Een rasmische mix mss? Door de onzekerheid durf ik niet tot een punt te gaan dat ik hem echt voel dus kan daar heel weinig over mededelen. Sorry. Graag jullie mening.... Een foto kan ook als dat toegelaten is natuurlijk. Alvast bedankt !"
"Helemaal niet die reactie zoals ik al vreesde. Het word eerst bruinig en veranderd erna naar een licht groen-blauwige kleur. ( bij nader inzicht denk ik dat men test gewoon verlopen is... De vloeistof van de mandoline is groen, hoort deze niet licht oranje of kleurloos te zijn ) ? Ps:heb wat opzoek werk gedaan, normaal is de vloeistof van de mandaline lichtjes oranje, mijn is vervallen en eerder groen, ket moet oranje kleur reactie geven. Als je oranje (wat het eind resultaat van ket zou moeten zijn ) combineert met mijn groene vloeistof. Dan krijg je die kleur die ik in het begin groen-blauwig beschreef. Cyaan. Zit hier een logica in of ben ik der helemaal naast ?"
"Heb voor de zekerheid ook de mecke gedaan. Deze geeft geen kleur reactie Ook heb ik de marquis test gedaan, degene ook totaal geen reactie geeft De enige die een reactie geeft is de mandelin test. Zoals ik hierboven uit heb gelegd Mvg"
"Ja dat snap ik. Maar ik woon in België en heb hier niet de mogelijkheid zo een test te laten doen. tegenwoordig is jet moeilijk zuiver te vinden. Ik ben gewoon helemaal niet voor dat disigner drug gedoe. Ik denk dat ik gewoon een paar maandjes moet stoppen, en mijn tolerantie te hoog is geworden. De persoon die het mij verkoopt is een goeie kennis en gebruikt hem zelf ook. Krijg in ieder geval pijn in men onderrug (wat ik altijd heb bij Keta gebruik ) Mvg"
"Die mogelijkheid heb ik ook niet. Ik ben van Limburg. Brussel is lang rijden en heb geen rijbewijs. En van de nieren klopt deels. De nieren liggen ter hoogte van het midden aan de zijkant van de rug ( onder of achter de zwevende ribben die je daar voelt) Klopt wel dat die onderrugpijn uitstralingspijn kan zijn van de nieren want die stoppen ergens daar beneden Mvg"