Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed gekocht die heel erg stinkt en niet het juiste gevoel geeft

Speed gekocht die heel erg stinkt en niet het juiste gevoel geeft

29 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#1

OctoFerrum zei:
Tenenkaas. Belangrijk ingrediënt. En mn account is weer eens gehackt zie ik aan het bericht hierboven.
Klik om te vergroten...
formamide(methanamide) mierenzuur en caustic soda zijn ook belangrijk :shrugman:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#2
phenylacetone kan het ook geel kleuren maar dat van mij komt er wel beetje op neer wat jij zegt
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#3
OctoFerrum zei:
Methanol is de alcohol waar mensen die verkeerd zelf hebben gestookt dood aan gaan, houtalcohol noemen ze het ook wel. Simpelste kool-waterstof verbinding, moet nog een setje aan vast en dan kun je er domme dingen van doen vrijdags/zaterdags en heet het ethanol Blind kun je er ook van worden, maar dan moet je wel het een en ander gedronken hebben, van methanol dan. En blueszanger, kun je er ook van worden. Maar zoveel snuif je niet zomaar op want anders waren er een heleboel blinde, kale blues gabbers. Fris en gezond is het niet echt nee.

Maar daar gaat een Stanley/afbreek/schilmesje niet van roesten, van een zuur wel want dat oxideert. Of nee tast aan, net als zuurstof want dat is ook zuur? Dus daarom antioxidanten? Ga zo ff mn moeder bellen. Zwavelzuur stinkt stevig, naar rotte eieren dus dat zit er volgens mij niet in, salpeterzuur? In ieder geval iets met een lage ph waarde (niet zo laag als je maagzuur) En dat verdampt wat lastiger dan methanol, dus blijft langer in de spulletje zitten. Bijt vooral, geloof niet dat het in zo'n hoeveelheid giftig is maar een fijn idee is het ook niet.
Echt droge en zuivere ruikt amfetamine inderdaad niet. Caffeine kan bijwerkingen versterken, zijn hardere korrels die krassen onder je pas of wegschieten. Fluffy wolkerig poeder is na goed drogen, zelfs onversneden* nog niet vrij van geur en restanten.

* Bestaat praktisch niet, en toch denk ik dat ik dat nu te drogen heb, verslag volgt maar van eerste lading bijna niets weg gewassen. Van +/- 9gr naar 2,65 uitgedampt en 2,42 na wassen. Ik ga uit van grofweg 1/3, 1/3, 1/3. dan daar nog beetje vanaf dus 2.5 is vrij standaard. Alleen start ik dan meestal met 5,5 ofzo. Nu met 50 gestart, is inmiddels droog. Poeltje maken hoeveel er verdampt is? 1) 3/4 2) 2/3 3) 3/5 4) Lul, je kan niet eens rekenen.

Wat ik heb begrepen van een kok is dat methanol altijd nodig is in het proces, wat de receptuur ook is. Maar die sprak Zweeds en was moeilijk te volgen, rest heb ik niet meegekregen. Beetje minder nat mag het van mij wel, pleuris bende

En zelfs als je zelf gaat lopen pulken en zeven blijft er zut in zitten die je lichaam dan weer moet afbreken en uitscheiden. Tjonge jonge dom volk die gebruikers van levo (links) amfetaminen. Dit in tegenstelling tot gebruikers van de medicinale, (rechtsdraaiende) dex amfetamine. Want dat kun je volgens de fabrikant zonder complicaties heel je leven dagelijks slikken. Maar alleen uit hun fabriek, de apotheker mag het niet maken. Laat staan goedkoper en ambachtelijk bereid met verse ingredienten - ik ga ontbijt maken.
Klik om te vergroten...

OctoFerrum zei:
Methanol is de alcohol waar mensen die verkeerd zelf hebben gestookt dood aan gaan, houtalcohol noemen ze het ook wel. Simpelste kool-waterstof verbinding, moet nog een setje aan vast en dan kun je er domme dingen van doen vrijdags/zaterdags en heet het ethanol Blind kun je er ook van worden, maar dan moet je wel het een en ander gedronken hebben, van methanol dan. En blueszanger, kun je er ook van worden. Maar zoveel snuif je niet zomaar op want anders waren er een heleboel blinde, kale blues gabbers. Fris en gezond is het niet echt nee.

Maar daar gaat een Stanley/afbreek/schilmesje niet van roesten, van een zuur wel want dat oxideert. Of nee tast aan, net als zuurstof want dat is ook zuur? Dus daarom antioxidanten? Ga zo ff mn moeder bellen. Zwavelzuur stinkt stevig, naar rotte eieren dus dat zit er volgens mij niet in, salpeterzuur? In ieder geval iets met een lage ph waarde (niet zo laag als je maagzuur) En dat verdampt wat lastiger dan methanol, dus blijft langer in de spulletje zitten. Bijt vooral, geloof niet dat het in zo'n hoeveelheid giftig is maar een fijn idee is het ook niet.
Echt droge en zuivere ruikt amfetamine inderdaad niet. Caffeine kan bijwerkingen versterken, zijn hardere korrels die krassen onder je pas of wegschieten. Fluffy wolkerig poeder is na goed drogen, zelfs onversneden* nog niet vrij van geur en restanten.

* Bestaat praktisch niet, en toch denk ik dat ik dat nu te drogen heb, verslag volgt maar van eerste lading bijna niets weg gewassen. Van +/- 9gr naar 2,65 uitgedampt en 2,42 na wassen. Ik ga uit van grofweg 1/3, 1/3, 1/3. dan daar nog beetje vanaf dus 2.5 is vrij standaard. Alleen start ik dan meestal met 5,5 ofzo. Nu met 50 gestart, is inmiddels droog. Poeltje maken hoeveel er verdampt is? 1) 3/4 2) 2/3 3) 3/5 4) Lul, je kan niet eens rekenen.

Wat ik heb begrepen van een kok is dat methanol altijd nodig is in het proces, wat de receptuur ook is. Maar die sprak Zweeds en was moeilijk te volgen, rest heb ik niet meegekregen. Beetje minder nat mag het van mij wel, pleuris bende

En zelfs als je zelf gaat lopen pulken en zeven blijft er zut in zitten die je lichaam dan weer moet afbreken en uitscheiden. Tjonge jonge dom volk die gebruikers van levo (links) amfetaminen. Dit in tegenstelling tot gebruikers van de medicinale, (rechtsdraaiende) dex amfetamine. Want dat kun je volgens de fabrikant zonder complicaties heel je leven dagelijks slikken. Maar alleen uit hun fabriek, de apotheker mag het niet maken. Laat staan goedkoper en ambachtelijk bereid met verse ingredienten - ik ga ontbijt maken.
Klik om te vergroten...
salpeterzuur in pep intressant nooit tegen gekomen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeye zei:
salpeterzuur in pep intressant nooit tegen gekomen
Klik om te vergroten...
Zuur is nodig voor de kristallisatie (en voor extracties). Maar als je gaat kristalliseren met salpeterzuur dan zal je met amfetamine-nitraat overblijven, en dat is hoogstwaarschijnlijk hygroscopisch (trekt water aan vanuit de lucht). Dus dan is je pep al helemaal niet meer droog te houden 😂
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo iedereen!

Ik weet niet of het conform de regels van dit forum is maar kan iemand me vertellen hoe ik speed kan wassen?
De speed die ik in België kan kopen komt in de verste verte niet in de buurt van het spul wat ik vroeger kon regelen.

Mijn neus is om zeep van jarenlang cocaïnegebruik en als ik deze 'speed' laat drogen en door mijn neus jaag loop ik me een week te ergeren aan de rotzooi die vast zit in mijn neus.

Vandaar dat ik nu bommetje neem. Alleen is een gemiddeld bommetje gevuld met 1.2 gram speed. Als ik dat vroeger zou doen, at of sliep ik de komende week niet. Nu kan ik eten en slapen als ik wil. Ik ben redelijk gefocused zijn, maar waar is dat euforische gevoel, de eindeloze gedachtengang, de grote pupillen, het onaangename gezweet en klamme handjes die toch aangenaam worden als je terug een lijn(tje) neemt.Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jelle666 zei:
Hallo iedereen!

Ik weet niet of het conform de regels van dit forum is maar kan iemand me vertellen hoe ik speed kan wassen?
De speed die ik in België kan kopen komt in de verste verte niet in de buurt van het spul wat ik vroeger kon regelen.

Mijn neus is om zeep van jarenlang cocaïnegebruik en als ik deze 'speed' laat drogen en door mijn neus jaag loop ik me een week te ergeren aan de rotzooi die vast zit in mijn neus.

Vandaar dat ik nu bommetje neem. Alleen is een gemiddeld bommetje gevuld met 1.2 gram speed. Als ik dat vroeger zou doen, at of sliep ik de komende week niet. Nu kan ik eten en slapen als ik wil. Ik ben redelijk gefocused zijn, maar waar is dat euforische gevoel, de eindeloze gedachtengang, de grote pupillen, het onaangename gezweet en klamme handjes die toch aangenaam worden als je terug een lijn(tje) neemt.Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Heb je de zoekfunctie al gebruikt?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Zuur is nodig voor de kristallisatie (en voor extracties).
Klik om te vergroten...
Aha, dus men kristalliseert met een zuur. Ik wist het niet zeker, maar ik had een vermoeden.
Neo-Shulginist zei:
salpeterzuur
Klik om te vergroten...
Neo-Shulginist zei:
amfetamine-nitraat
Klik om te vergroten...
Correct me if I'm wrong, maar is salpeterzuur niet eigenlijk nitreerzuur? Ik had ergens een reactie gelezen waarbij werd verwezen naar nitreerzuur waarbij men zei "ofwel salpeterzuur" maar ik kan het mis hebben. Ik ga niet zeggen met welke stof werd gereageerd want anders gaan mensen gekke dingen doen.
Neo-Shulginist zei:
hygroscopisch (trekt water aan vanuit de lucht).
Klik om te vergroten...
Aha, dus dan zou je kunnen zeggen hydrofobisch, als in het stoot water af, het verdampt of vervliegt? Kan ik aannemen dan hydro komt van hydrogen (waterstof) uit het latijn hydrogenium?

Als jij ooit waagt te vertrekken hier word ik echt boos. Love your chemistry shit.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Aha, dus men kristalliseert met een zuur. Ik wist het niet zeker, maar ik had een vermoeden.
Klik om te vergroten...
Ja door een zuur bij een oplossing te druppelen. Op zich had je het kunnen weten door bijvoorveeld de HCl achter MDMA. Want dat is dud zoutzuur, maar dan neergeslagen.

Zie neerslagreacties van zouten:

Dirkjan zei:
Correct me if I'm wrong, maar is salpeterzuur niet eigenlijk nitreerzuur? Ik had ergens een reactie gelezen waarbij werd verwezen naar nitreerzuur waarbij men zei "ofwel salpeterzuur" maar ik kan het mis hebben. Ik ga niet zeggen met welke stof werd gereageerd want anders gaan mensen gekke dingen doen.
Klik om te vergroten...
Nitreerzuur is salpeterzuur + zwavelzuur met zo min mogelijk water.
Dirkjan zei:
Aha, dus dan zou je kunnen zeggen hydrofobisch, als in het stoot water af, het verdampt of vervliegt? Kan ik aannemen dan hydro komt van hydrogen (waterstof) uit het latijn hydrogenium?
Klik om te vergroten...
Hygroscopisch =/= hydrofoob

Hygroscopisch betekent dat een stof water aantrekt, specifiek dat het waterdamp uit de lucht zo sterk aantrekt dat het water condenseert zodat het de hygroscopische stof kan oplossen.

Hydrofoob is waterafstotend (denk aan olijfolie in water), en is dus bijna precies het tegenovergestelde :wink:
Dirkjan zei:
Als jij ooit waagt te vertrekken hier word ik echt boos. Love you're chemistry shit.
Klik om te vergroten...
Anders kan je me altijd nog inhuren tegen een uurtarief van 60 euro ex Btw 😄
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Ja door een zuur bij een oplossing te druppelen. Op zich had je het kunnen weten door bijvoorveeld de HCl achter MDMA. Want dat is dud zoutzuur, maar dan neergeslagen.

Zie neerslagreacties van zouten:


Nitreerzuur is salpeterzuur + zwavelzuur met zo min mogelijk water.

Hygroscopisch =/= hydrofoob

Hygroscopisch betekent dat een stof water aantrekt, specifiek dat het waterdamp uit de lucht zo sterk aantrekt dat het water condenseert zodat het de hygroscopische stof kan oplossen.

Hydrofoob is waterafstotend (denk aan olijfolie in water), en is dus bijna precies het tegenovergestelde :wink:

Anders kan je me altijd nog inhuren tegen een uurtarief van 60 euro ex Btw 😄
Klik om te vergroten...
Nee, even alle gekheid op een reageerbuisje, vind het oprecht hartstikke leuk en fijn dat je deze informatie deelt want ik vind het enorm interessant. Dank. :handshake:
k
kwelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had laatst ook in Rotterdam gehaald en heb zelfde probleem als jou ik had denk k iets van die halve zakje van een gram in me neus gestopt tot dat ik er iets van voelde. Kut spul
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
baryon zei:
Velen wel idd maar als je wat verkoop wil je de klant toch terug zien? Ik weet wel dat ik niet meer bij die persoon ga halen.

Vandaag de speed gewassen. Van het geheel bleef 36% in gewicht over. Dus het percentage amfetmine is nog lager dan dat!

Nu nog het test raport afwachten 🫣
Klik om te vergroten...
Besef we hebben deze nooit gekregen

kwel zei:
Ik had laatst ook in Rotterdam gehaald en heb zelfde probleem als jou ik had denk k iets van die halve zakje van een gram in me neus gestopt tot dat ik er iets van voelde. Kut spul
Klik om te vergroten...
Ga testen, weltrusten
b
baryonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goedenavond allen,

Afgelopen dinsdag heb ik na 2.5 jaar weer een keer speed gekocht. Zoals vaak heb ik deze in Rotje knor gehaald. Toen ik hem in me handen kreeg leek er niks aan de hand. Na mijn weten was de geur goed, en was er niks op aan te merken.

Een maal thuis smeerde ik een theelepel vol uit en dat stonk zo erg dat ik alleen al van de geur behoorlijk misselijk werd. Maar niet direct het idee had dat er iets mis mee was. Hij droogt ook niet helemaal op tot poeder. Het blijven meer vlokken wat ik niet gewend bent van speed. Normaal als je speed droogt verminderd de geur behoorlijk. Bij deze is de geur praktisch hetzelfde. Ook bij het uitsmeren zie ik scheiding tussen het vocht (doorzichtig) en het geen wat dan de speed zou moeten zijn. (wit tot licht geel) Dit heb ik nog nooit gezien dat het vocht en de pasta scheiden als je het uitsmeert.

De eerste dag (na een aantal jaren geen speed te hebben gedaan) viel dit alles me niet eens op. Wel dat het enorm stonk wanneer het nat en droog was. Wanneer hij droog is (vlokken geen poeder) ruikt hij echt smerig en heel erg muf. Hij brand heel erg in je neus. Ik vind normale speed
absoluut niet vies.

Ik kreeg wel een effect maar absoluut niet het effect wat ik gewend bent. Geen grote pupillen, geen euforisch gevoel, geen vaagheid, geen tintelingen in mijn hoofd of kippevel momentje. Het enigste wat ik er van voelde is vermoeidheid, misselijk en draaierig als ik op stond uit de bank of bed.

Ik heb hem in aceton gespoeld. Hierna bleef er ongeveer 1/2 over van het geheel. De geur die bleef zo vies maar wel ietsjes minder. Maar nadat ik dit gedroogd had en de restjes aceton had uit laten dampen merkte ik niks meer aan gevoel of wat dan ook. Het bleef net zo tegenvallen.

Vandaag speed gehaald bij een bekende en ja hoor dit ruikt zoals speed hoort te ruiken. Nu ik de geuren vergelijkt komt die ene absoluut niet in de buurt. Het lijkt wel of er met bepaalde chemicalien de zelfde geur geprobeerd is na te maken en dat op een of andere poeder is gegooid en dit als speed word verkocht.

Komende week breng ik een sample langs een test locatie en ben ik zeer benieuwd wat die beste persoon mij verkocht heeft (als hij dit zelf dan wel weet). Als dit afwijkt (wat ik zeker verwacht) zal ik dit ook gaan doorgeven aan de gene die dit mij verkocht heeft!
Heb iemand anders dit al eens zo erg mee gemaakt met speed? Geen gevoel, geen grote ogen, enorm stinken, heel erg vies bij het snuiven, misselijk na een bommetje en snuiven, geen poeder maar vlokachtig na drogen, toch na het wassen met aceton een gedeelte overblijven wat geen effect geeft en blijft stinken, gewoonweg dikke vette bagger gekocht wat mij nog nooit is overkomen. Gebeurt dit vaker tegenwoordig?

Als ik vokgende week het testresultaat binnen heb zal ik deze hier bij posten!

Nu lekker een dikke lijn echte speed nemen wat me wel een super fijn gevoel geeft!

Iedereen een fijn weekend toegewenst!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
baryon zei:
Na mijn weten was de geur goed
Klik om te vergroten...
Geur of smaak is nooit een indicatie om te bepalen of een drug goed is of niet. Vrijwel alle drugs hebben één smaak en alleen maar één smaak: die van vergif. Alle drugs geven je een signaal “dit moet je niet innemen”. Als je gaat oordelen met je zintuigen houd je jezelf voor de gek. Testen is de enige manier.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haal even de prijs weg uit je OP, prijzen mogen niet genoemd worden op het forum.


Geniet van je echte speed 🙂
b
baryonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Purplext zei:
Haal even de prijs weg uit je OP, prijzen mogen niet genoemd worden op het forum.


Geniet van je echte speed 🙂
Klik om te vergroten...
Heb ik gedaan 😀 dat doe ik zeker dank je wel!!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
baryon zei:
Dat is zo heb je helemaall gelijk in. Maar als je weet hoe speed ruikt en deze geur van deze troep ruikt dan denk ik dat de gene die dat weet te herkennen ook hetzelfde zal zeggen omdat het niet eens in de buurt komt.

Dank je wel ik ga hem zoiezo laten testen 👍
Klik om te vergroten...
Wist je dat kaliumcyanide, een extreem potent en dodelijk gif, de geur heeft van amandelen? En een pakje shag kan lekker ruiken als je het in de verpakking hebt, maar zodra je het verbrand stinkt het naar teer en koolmonoxide en weet ik veel wat voor andere smerigheid.

Speed pasta kan soms een beetje chemisch en zoet ruiken, maar dat is geen indicatie.
b
baryonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Geur of smaak is nooit een indicatie om te bepalen of een drug goed is of niet. Vrijwel alle drugs hebben één smaak en alleen maar één smaak: die van vergif. Alle drugs geven je een signaal “dit moet je niet innemen”. Als je gaat oordelen met je zintuigen houd je jezelf voor de gek. Testen is de enige manier.
Klik om te vergroten...
Dat is zo heb je helemaall gelijk in. Maar als je weet hoe speed ruikt en deze geur van deze troep ruikt dan denk ik dat de gene die dat weet te herkennen ook hetzelfde zal zeggen omdat het niet eens in de buurt komt.

Dank je wel ik ga hem zoiezo laten testen 👍
b
baryonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Wist je dat kaliumcyanide, een extreem potent en dodelijk gif, de geur heeft van amandelen? En een pakje shag kan lekker ruiken als je het in de verpakking hebt, maar zodra je het verbrand stinkt het naar teer en koolmonoxide en weet ik veel wat voor andere smerigheid.

Speed pasta kan soms een beetje chemisch en zoet ruiken, maar dat is geen indicatie.
Klik om te vergroten...
Dank je wel voor deze duidelijke uitleg! Dit opent mn ogen weer!

👍
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
baryon zei:
Dank je wel voor deze duidelijke uitleg! Dit opent mn ogen weer!

👍
Klik om te vergroten...
Sorry, als het over scheikunde gaat ben ik als een jukebox waar een kwartje in gegooid is. Ik speel het liedje af.
b
baryonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Sorry, als het over scheikunde gaat ben ik als een jukebox waar een kwartje in gegooid is. Ik speel het liedje af.
Klik om te vergroten...
Sorry is niet nodig, een professionele en juiste uitleg hebben wij nodig! Ik weet dat je vaak zulke juiste antwoorden geeft. Ik heb al redelijk wat berichten hier gelezen en dit viel mij duidelijk direct op 🫡
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."