Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

344 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
Als je om 05.00 nog een bommetje van 250mg hebt genomen is er van een coming down nog lang geen sprake, lijkt me.
Klik om te vergroten...
Dan is dat het niet, heb de term coming down ook niet echt begrepen volgens mij.
Moet blijkbaar nog wat leren mooi vandaag de tijd voor.
Voel me gewoon ontspannen. ´Ik hoor je denken benzo´
Nee dat is zonde van de speed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bijna 10 uur dan mogen de speakers weer pompen, afspraak met m'n buren.
Andere kant is doof nog beter.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh dat ken ik, steeds naar klok kijken; Mag het alweer? Mag het mag het mag het?! :grimacing::megaphone::musicalnote::musicalnotes:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Apart het gevoel van inkakken was toch zeer zeker aanwezig.
En nu ben ik weer helemaal wakker wel compleet nuchter.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
VlotteSpeed zei:
Wel de laatste deuntjes tot ik insuf en in slaapval hopelijk.
Klik om te vergroten...

VlotteSpeed zei:
Apart het gevoel van inkakken was toch zeer zeker aanwezig.
En nu ben ik weer helemaal wakker wel compleet nuchter.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook soort van. Als ik richting coming down wil moet ik muziek echt uitzetten. Muziek is voor mij een soort high/hyper AAN/UIT knop. Bij het opkomen/inslaan ook. Als dat traag gaat, muziekje aan, en hoppa :yum: activated. :grimacing:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#6
SanneBanne zei:
Dat heb ik ook soort van. Als ik richting coming down wil moet ik muziek echt uitzetten. Muziek is voor mij een soort high/hyper AAN/UIT knop. Bij het opkomen/inslaan ook. Als dat traag gaat, muziekje aan, en hoppa :yum: activated. :grimacing:
Klik om te vergroten...
Precies dat ik kan geen muziek luisteren want dan ben ik meteen weer in de mood.
Luister misschien ook wel het verkeerde genre voor het slapen gaan..
Achja anders trek ik hem wel door tot na het avond eten.
Dan ben ik gegarandeerd gaar.
Net broodje frikandel letterlijk naar binnen geduwd.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik op de middelbare wist dat het deze invloed heeft op mijn hersens, had ik de beste en langste boekverslagen ooit geschreven.
Terwijl ik het boek niet eens gelezen heb.
En die verhalen schrijven met bepaalde steekwoorden erin had zo 2 kantjes geschreven, wel met bijzondere inhoud.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#8

Deze titel is wel ongeveer wat er door me heen ging gisteravond.
Had nog wel wat sneller gekunt
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahha, lekker nummertje sws.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goeiemorgen deze morgen.
Iemand onder invloed en wakkuh?!
K
KaazejmnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Even een verhaaltje tikken.
Gisteren heb ik wat pep gescoord om wat sportieve prestaties neer te zetten de komende tijd. Vanmorgen stevig ontbijtje gemaakt, pep gedroogd en vermalen en in me snuifbullet gestopt, daarna me neus ingestopt, nog wat stretchen enzo om me lichaam los te maken voor deze dag en me tas ingepakt. Daarna me oortjes ingedaan en op de fiets gestapt.

Eindstand is een 80km lange euforische fietstocht en weer met de trein terug naar huis. Het verbaasde me dat je in zo kleine afstand zoveel verschillende soorten landschap tegen komt van de polder tot verschillende soorten bossen. En het cultuurverschil tussen de randstad, het platteland en kleinere plaatsen en steden was me ook opgevallen.

Ben nu best wel klaar om te gaan slapen weer terwijl ik dat meestal niet heb met pep op en heb zelfs redelijk normaal gegeten. Maar dan ik heb dan ook behoorlijk wat van me afgetrapt met mijn frenchcore pompend in me oren.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ewa,ik heb hier een bom liggen 70% wat zou je schatten,kwa mg of te veel whatever schat je dit?
Elke pep analist mag meedenken.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat is veel

Gebruik je capsules?
Zo ja, welke maat?
Wat is je gewicht, leeftijd ect?
Ben je ervaren?

Edit: zie nu pas dat dit gister was.
Hoe was het?
Hoeveel heb je genomen?
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had geen capsule's en de inwerkingtijd duurt me veel te lang. Dus via papier of vloei is voorkeur
Heb ze meestal wel van 250, 300 , 450. Wel uit medicatie dus maat geen idee.

Mijn gewicht is 89 kilo, 19 jaar maandelijkse gebruiker.
Ik ben wel redelijk ervaren in de zin van genoeg keren gedaan.
Ik lees me graag in over iets wat ik gebruik.
Gebruik wel grenzen opgezocht. Ik vind hoge doseringen nooit onprettig dus kan het wel zo gezegd hebben. Cafeïne doseringen nu ik goeie speed heb nee nooit meer als kan
Geen tolerantie.

Heb het niet genomen want, ik had een bommetje ervan gemaakt in een stukje papier.
Leg het ergens neer en ja tuurlijk kon hem niet meer terugvinden. (Laatste dosis)
Vanochtend op de grond gevonden.

Ik zou die hele lading nemen omdat het het laatste is. Het zou wel een goeie nacht strak zijn geweest minstens.
Volgend weekend bekijken of ik het doe anders weggooien.
Aantal weken pauze vanaf nu.
G
Grunn29Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Iemand trouwends een idee hoe je mijn gekochte speed, een lekker appel geur of andere geur kan geven, of zelfs smaak?
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
VlotteSpeed zei:
Ik had geen capsule's en de inwerkingtijd duurt me veel te lang. Dus via papier of vloei is voorkeur
Heb ze meestal wel van 250, 300 , 450. Wel uit medicatie dus maat geen idee.

Mijn gewicht is 89 kilo, 19 jaar maandelijkse gebruiker.
Ik ben wel redelijk ervaren in de zin van genoeg keren gedaan.
Ik lees me graag in over iets wat ik gebruik.
Gebruik wel grenzen opgezocht. Ik vind hoge doseringen nooit onprettig dus kan het wel zo gezegd hebben. Cafeïne doseringen nu ik goeie speed heb nee nooit meer als kan
Geen tolerantie.

Heb het niet genomen want, ik had een bommetje ervan gemaakt in een stukje papier.
Leg het ergens neer en ja tuurlijk kon hem niet meer terugvinden. (Laatste dosis)
Vanochtend op de grond gevonden.

Ik zou die hele lading nemen omdat het het laatste is. Het zou wel een goeie nacht strak zijn geweest minstens.
Volgend weekend bekijken of ik het doe anders weggooien.
Aantal weken pauze vanaf nu.
Klik om te vergroten...

Volgend weekend bekijken, maar vanaf nu een pauze?
Waarom wil je een pauze? (Altijd goed natuurlijk)

Geen tolerantie voor cafeïne?

En heb je nog lopen zoeken, of maakte het niet zo uit?
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pep is zeer aantrekkelijk dus af en toe moet je even wat weerstand bieden.
Als ik speed gebruik zijn het eerder sessie's als een nacht. Voornamelijk 2 dagen want daarna word het Psychisch niet leuk.
Volgend weekend is een feestje wat wel in planning stond met gebruik vandaar.

Speed heeft bij mij eigenlijk geen negatieve werking in de zin van.
Ik heb geen katers
Ik heb geen namoeheid

Ik kan dus een lading nemen de ene dag, en de andere dag haal ik door met minder.
En daarna slaap ik 6 uurtjes en ik word wakker net zoals elk andere dag.

Daarom wil ik het wel beperken tot keren per maand, want ik kan het te makkelijk verwerken.
En de gezondheid zal er op lange termijn niet beter op worden.

Ik was al even wakker dus ik heb me erbij neergelegd dat ik het 'kwijt' was.
Daar heb ik nooit over na gedacht tolerantie voor cafeïne toen ik nog rommel had ik denk het wel.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
VlotteSpeed zei:
Pep is zeer aantrekkelijk dus af en toe moet je even wat weerstand bieden.
Als ik speed gebruik zijn het eerder sessie's als een nacht. Voornamelijk 2 dagen want daarna word het Psychisch niet leuk.
Volgend weekend is een feestje wat wel in planning stond met gebruik vandaar.

Speed heeft bij mij eigenlijk geen negatieve werking in de zin van.
Ik heb geen katers
Ik heb geen namoeheid

Ik kan dus een lading nemen de ene dag, en de andere dag haal ik door met minder.
En daarna slaap ik 6 uurtjes en ik word wakker net zoals elk andere dag.

Daarom wil ik het wel beperken tot keren per maand, want ik kan het te makkelijk verwerken.
En de gezondheid zal er op lange termijn niet beter op worden.

Ik was al even wakker dus ik heb me erbij neergelegd dat ik het 'kwijt' was.
Daar heb ik nooit over na gedacht tolerantie voor cafeïne toen ik nog rommel had ik denk het wel.
Klik om te vergroten...

Ben je achteraf nooit chagrijnig?
Dat heb ik wel vaak.
Heel erg geïrriteerd en chagrijnig.

Zo te horen heb je het aardig onder controle.
Speed is aantrekkelijk ja.
Ik ken het.

Blijf je ook goed eten en drinken tijdens het gebruik, waardoor je geen " kater" hebt?
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Grunn29 zei:
Iemand trouwends een idee hoe je mijn gekochte speed, een lekker appel geur of andere geur kan geven, of zelfs smaak?
Klik om te vergroten...
Nee

Waarom?

Pep hoort goor te zijn en te stinken.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee geen slecht humeur of iets in die richting.
Voordat je denkt top dat wilt iedereen, je lichaam die dat niet laat weten kan nooit helemaal gezond zijn.

Als ik speed gebruik eet ik niet. Ik kan het niet wegkrijgen tenzij er iets is als yoghurt dat is redelijk te doen.
Drinken niet extra veel maar wel gewoon zorgen dat je elke 2 uur wel een glaasje drinkt.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."