#1
In natte pep zit methanol, en dat is niet goed voor je. Laten drogen aub!
Ja hallo, je neemt speed voor de snelheid...Bij het drogen verdamp je allemaal rotzooi, gewoon drogen.
Snap t probleem ook niet dat drogen is zo gedaan![]()
Zelfs als je het niet op de verwarming legt is dat ff 15min kutten en het is droog. Snap echt niks van mensen die natte speed naar binnen werkenSpeed uitsmeren op een bordje, bordje op de verwarming zetten en het is binnen no time droog.
Jíj snapt 't 😉 ! 😂😂😂Ja hallo, je neemt speed voor de snelheid...
Welk probleem ?Bij het drogen verdamp je allemaal rotzooi, gewoon drogen.
Snap t probleem ook niet dat drogen is zo gedaan![]()
Ja, altijd. Maar ik noem juist 'hete' drank, m.a.w. 'verdampt' die rotzooi dan niet gezellig mee ? Vandaar de vraag ook.Beter laat je het toch drogen volgens mij.
Jaaa, altijd, maar dacht ook aan de 'hete' drank die misschien de rotzooi uit laat dampen ahw...?Beter laat je het toch drogen volgens mij.
Jaaa, altijd, maar dacht ook aan de 'hete' drank die misschien de rotzooi uit laat dampen ahw...?
JoJo
Yep ! Meestal op de radiator... maar ik noem het drogen ook geen bezwaar, ik vroeg het me alleen af ivm de 'hete' thee, hoge temp. ....is dat geen extra factor om de rotzooi te laten verdwijnen... zo bedoel ik.Speed uitsmeren op een bordje, bordje op de verwarming zetten en het is binnen no time droog. En als je het echt in de thee gooit is het weer nat (dan wel zonder een deel van de versnijdingsmiddelen) 😂😂 Zou het niet aanraden, het is best goor en slecht voor je tanden.
Moet je ook maar weten.... thx !De rotzooi of methanol die er inzit gaat sowieso niet meeverdampen met de damp van jouw thee.
Ik snap jou niet... wat zit je nou te 😂 ? Daarom stel ik de vraag toch ?? Missch goed lezen. Snap je ?Zelfs als je het niet op de verwarming legt is dat ff 15min kutten en het is droog. Snap echt niks van mensen die natte speed naar binnen werken![]()
Bedankt voor de nuttige reacties !Hoi,
Ik heb me laten vertellen dat je natte pep kunt nemen als je het in hete thee of koffie roert en opdrinkt. Er schijnt ook een naam hiervan te bestaan, zoals bommetje. Klopt dit, is dit dus een veilige manier om natte speed te kunnen nemen ? Ik ben van een vroegere generatie en zo'n ca 30 jaar geleden (jaja...) had je enkel droge speed te koop, wat ten eerste natuurlijk bevattelijk kan zijn voor vage versnijdingen ten voordele voor eigen gewin dealer cs. Dus, is natte speed nemen in hete thee oké ?
Als ik het zo zie is dat drogen wel gelukt.Ik snap jou niet... wat zit je nou te 😂 ? Daarom stel ik de vraag toch ?? Missch goed lezen. Snap je ?
JoJo
had je enkel droge speed te koop, wat ten eerste natuurlijk bevattelijk kan zijn voor vage versnijdingen ten voordele voor eigen gewin dealer cs.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."