Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen ode aan de LSD molecuul

Een ode aan de LSD molecuul

34 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog ff vraagje.... hoe weet je hoeveel er in een zegel zit? Jullie praten over hoeveelheden... Tot nu toe kreeg ik altijd zegels van vrienden maar eigenlijk heb ik nooit gevraagd naar hoeveelheden en hoe sterk varieren de hoeveelheden op een zegel?

X

Drientje
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zorg dat je een betrouwbare bron hebt die niet liegt over resultaten.

Je kan ook zelf laten testen:
http://www.drugs-test.nl/
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thnx for the tip!!! Wat is nu een normale hoeveelheid en wanner wordt het veel (misschien moet ik maar een nieuw topic openen bij de lsd lijst) :)

X Drientje
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Intrigerend report. Na vorig weekend nog eens een lichte trip te hebben beleeft, kan ik in de verte proeven van je ervaring.

Het blijft een avontuur...

Wat ik erg herkanbaar vind is dat je zegt bij het schrijven steeds een goed punt te hebben, en dan ben je er mee bezig en valt het inderdaad uiteen in een paar nietsbetekenende woordjes... Jammer wel.

Cheers
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Te naaaaaaaaar.
Ik vond mn eigen 'overdose' met 1 portie hawaiiaanse paddestoelen en 5 gr syrian rue (oeps niet goed gedoseerd) al vrij kut.
Ik kon toen mn eigen gedachten niet langer dan een seconde vast houden voordat ik weer werd mee gesleept in een chaotische denkachtbaan die steeds maar weer op hetzelfde neer kwam, en visuals die zo erg waren dat ik letterlijk niks meer van de kamer kon zien door alle hoofden, regenbogen, pijlen, lijnen etc. die voor mn hoofd zweefden. Daarna nog even een vet goede vriendin die dacht dat ze dood ging zien als een krankzinnige met 50 hoofden en monden en oren over het hele hoofd verspreid. bluh.

"Ik ben blijven hangen
Ik ben gek geworden
Ik heb 24/7/365 flashbacks HDDP"
Ik vat dit trouwens ff niet, is dit in de trant van: dat is allemaal bullshit?


He ben ik trouwens de enige die de zieke gelijkenis met Fear and Loathing in Las Vegas ziet? Hellish introspective nightmare in een volgelopen ligbad
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Erg mooi report...

Toen je in het bos liep was het toen nog overdag of al savonds? Ik heb zelf gemerkt dat overdag in de zon trippen in het bos mooier is dan savonds

:wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heerlijk report ouwe!
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#8
700 mics rectaal.. damn !
mooi report :grin:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re:

Vandaag heb ik iets overwonnen wat mijn diepste angsten niet hadden kunnen dromen. Ik heb de dolle stier getemt, ik heb de hele rit uitgezeten, ik heb gesurft in een tornado op de hoogste golven die de zee kan en wind kunnen maken. Ik ben zo trots op mezelf dat ik spontaan begin te janken, ik glimlach erbij terwijl de tranen van geluk over mijn wangen rollen.
Klik om te vergroten...


geschifte report, dit vond ik het mooiste stukje. prachtig geschreven en 700 mics rectaal :openmouth: you really have reached the top of the mountain :wave:


Drientje zei:
Thnx for the tip!!! Wat is nu een normale hoeveelheid en wanner wordt het veel (misschien moet ik maar een nieuw topic openen bij de lsd lijst) :)

X Drientje
Klik om te vergroten...

viewtopic.php?f=5&t=9373
hier staat al een grote warning vanaf 300µg rectaal :) daaronder staat nog wat meer uitleg bij doseringen oraal
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Re:

geekos zei:
Drientje zei:
Thnx for the tip!!! Wat is nu een normale hoeveelheid en wanner wordt het veel (misschien moet ik maar een nieuw topic openen bij de lsd lijst) :)

X Drientje
Klik om te vergroten...

viewtopic.php?f=5&t=9373
hier staat al een grote warning vanaf 300µg rectaal :) daaronder staat nog wat meer uitleg bij doseringen oraal
Klik om te vergroten...
Wat lief, na 16 trips ben ik al een stuk verder dan die vraag hoor! Evengoed bedankt. :grin:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#11
waarom stel je dan de vraag "Wat is nu een normale hoeveelheid en wanneer wordt het veel?" ? :confused: of heb ik de ironie gewoon niet opgemerkt
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
geekos zei:
waarom stel je dan de vraag "Wat is nu een normale hoeveelheid en wanneer wordt het veel?" ? :confused: of heb ik de ironie gewoon niet opgemerkt
Klik om te vergroten...
Misschien moet je even naar de datum kijken? :confused: :grin:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Weet dat het een oud topic is,
maar damn, wat een trip!

Heb je nu eigenlijk echt met die nachtzuster gebeld of was dat allemaal hallucinatie? :confused:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fuck ik mist Stonie.. Lees dit (en je andere reports :wink: ) nu voor de 10e keer en nog steeds trekt het me zo hard mee. Heerlijke schrijfstijl waar ik me zelf op momenten erg in kan herkennen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toevallig lag ik me dat ook te bedenken vannacht toen ik gister dit report weer las. Go bad in a bath! haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."