#1
Re: Heroine 1ste keer..
Vind je het niet ontzettend knap van jezelf dat je gewoon hier al bent, hier en nu en dat je zover bent gekomen? Ik kan niet zo goed verwoorden wat ik bedoel, maar ik hoop dat je het snapt. Want ik ben zelf depressief geweest en dan denk ik wel eens, ik leef gewoon nu nog steeds en dat is best een wonder in vergelijking met sommige gedachten die ik had en dingen die ik deed.. Maar echt trots zijn op jezelf!
Vind je het niet ontzettend knap van jezelf dat je gewoon hier al bent, hier en nu en dat je zover bent gekomen? Ik kan niet zo goed verwoorden wat ik bedoel, maar ik hoop dat je het snapt. Want ik ben zelf depressief geweest en dan denk ik wel eens, ik leef gewoon nu nog steeds en dat is best een wonder in vergelijking met sommige gedachten die ik had en dingen die ik deed.. Maar echt trots zijn op jezelf!
Ik vind het namelijk al heel knap dat je dit met ons wil delen