#1
Re: Heroine 1ste keer..
Je hebt het helemaal zelf gedaan en zo ook verdiend!
Ik vind het namelijk al heel knap dat je dit met ons wil delen
Maar ga je het forum nou verlaten?
zou jammer zijn want ik denk dat je van flinke waarde bent voor dit forum! ![:wink:]()
willemvaag zei:Ik wil even iedereen bedanken voor de positieve reacties dat doet me goed! Ik ga zeker door met het pad wat ik nu bewandel en weet dat ik deze keer niet terugval in mijn oude patroon. Het is voor mijzelf nog nooit zo helder geweest zoals het nu is. Daarom ga ik het ook zeker niet weer verkloten zowel en ik kom nog hier dan laat ik dat gewoon weten.
Je hebt het helemaal zelf gedaan en zo ook verdiend!
Ik vind het namelijk al heel knap dat je dit met ons wil delen Maar ga je het forum nou verlaten?