Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM] Heroine 1ste keer..

[TvdM] Heroine 1ste keer..

42 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Heroine 1ste keer..

willemvaag zei:
Ik wil even iedereen bedanken voor de positieve reacties dat doet me goed! Ik ga zeker door met het pad wat ik nu bewandel en weet dat ik deze keer niet terugval in mijn oude patroon. Het is voor mijzelf nog nooit zo helder geweest zoals het nu is. Daarom ga ik het ook zeker niet weer verkloten zowel en ik kom nog hier dan laat ik dat gewoon weten.
Klik om te vergroten...

Je hebt het helemaal zelf gedaan en zo ook verdiend! :mrgreen: Ik vind het namelijk al heel knap dat je dit met ons wil delen :wink:

Maar ga je het forum nou verlaten? :( zou jammer zijn want ik denk dat je van flinke waarde bent voor dit forum! :wink:
t
tattoodickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Heroine 1ste keer..

Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier en lees graag over jullie ervaringen met drugs. Ik zelf ben 67 jaar en heb 30 jaar H. gebruikt. In het begin in de 80er jaren steeds een korte periode gebruikt en dan weer een tijd gestopt. Ging een tijd goed, maar toen kon ik niet meer zonder! Maar ik heb me daarbij altijd goed verzorgd en ben nooit te ver gegaan (gelukkig!) Nu gebruik ik al enkele maanden niet meer, alleen nog een lage dosis methadon. Maar het blijft moeilijk om Niet aan bruin te denken. Maar goed, ik heb het prima naar mijn zin, op dit moment. Maar recreatief H. gebruiken, kan wel, maar doe het dan een korte periode en daarna weer een tijd stoppen. Ik hoop, dat ik er nu af kan blijven, en het laatste beetje methadon kan afbouwen. Zo, dat wilde ik even kwijt. En bedankt voor de vele interessante verhalen!
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Heroine 1ste keer..

Goed om te lezen dat je een poging waagt om te stoppen met gebruiken. Ook goed dat je afbouwt met de methadon op wat voor dosis sta je nu? Waar kick je af thuis of tijdens een opname. Veel succes ermee en laat maar wat weten als je daar behoefte aan hebt.

Greetz Willem

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."