#1
Re: Heroine 1ste keer..
maar je geeft in de eerste post aan dat je vantevoren info erover opgezocht hebt.
Vervolgens heb je het gedaan, met alle gevolgen van dien.
Is dat dan geen bewuste keuze ipv een ziekte?
maar je geeft in de eerste post aan dat je vantevoren info erover opgezocht hebt.
Vervolgens heb je het gedaan, met alle gevolgen van dien.
Is dat dan geen bewuste keuze ipv een ziekte?
Ik vind het namelijk al heel knap dat je dit met ons wil delen