Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel jointje vinden jullie vaak per week ?

Hoeveel jointje vinden jullie vaak per week ?

47 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
wholy shit... das wel erg veel:P Waarom in hemels naam?:P is 0.2 niet meer dan genoeg?:P
g
groenrokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
0-3 vind ik: zeker kunnen
4-5 vind ik: moet ook kunnen hoor
6-8 vind ik: tja... uuuh op het randje zal maar zeggen
9-14 vind ik: moh mag wel eens vorkomen hoor
15 of meer vind ik: minderen natuurlijk behalve in vakantie
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan doe ik het volgens jou behoorlijk goed! :grin:
En daar ben ik het dus niet mee eens:P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat bedoel je trouwens met: hoeveel joitnjes rook je? want ik rook denk ik per week 3 tot 4 joints maar niet allemaal in mijn eentje. Wat er dus op neerkomt dat ik in mijn eentje ongeveer 1,25 joint rook. Ikzelf kan er prima mee omgaan en als het mis gaat merken mijn vrienden dat ook wel en zullen ze er wat van gaan zeggen.
Maar ook met cannabis moet je uitkijken. Ik ben er wel in die zin afhankelijk van dat als ik 10 dagen niet blow ik heel erg veel zin heb in een jointje ik wordt dan wat ongeduldiger enzo.
A
AbstruseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Euhr, roken jullie zo weinig dan? Ik rook gemiddeld 2 jointen per dag (en 2 jointen = bij mij gelijk aan 1gr) int weekend meestal 3-4 per dag.

wat bedoel je trouwens met: hoeveel joitnjes rook je? want ik rook denk ik per week 3 tot 4 joints maar niet allemaal in mijn eentje. Wat er dus op neerkomt dat ik in mijn eentje ongeveer 1,25 joint rook. Ikzelf kan er prima mee omgaan en als het mis gaat merken mijn vrienden dat ook wel en zullen ze er wat van gaan zeggen.
Maar ook met cannabis moet je uitkijken. Ik ben er wel in die zin afhankelijk van dat als ik 10 dagen niet blow ik heel erg veel zin heb in een jointje ik wordt dan wat ongeduldiger enzo.
Klik om te vergroten...

Iets mis gaan? met 3-4 jointjes per week (nog niet in je eentje) wat volgens mij gaat overeenkomen met iets meer als een gram ofz?

En imo ben jij toch niet afhankelijk van cannabis, daar kan je om te beginnen al zeer moeilijk lichamelijk afhankelijk van worden... Zelfs als ik echt wil kan ik er mee stoppen en zoals eerder vermeld zit het bij mij rond de 15jointen per week (di ik alleen oprook).

Als ik hier zo lees dan val k bna achterover :)

:stoned:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar ik ben dan ook nog maar 16 he en ik blow vanaf mijn 13e . En daarbij ben ik sowieso niet echt een makkelijk figuur, maar ik word een stuk prettiger als ik af en toe een jointje rook.
g
groenrokerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik had er eergisteren 3 op gisteren ook was nog een meissk erbij oeeeh
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat het ook moeilijk te zeggen is wat bij een wietverslaving AFHANKELIJK IS. Zoals al gezegd komt het zelden voor dat je lichamelijk verslaafd raakt (dat is meestal de nicotine die je lichamelijk verslaafd maakt) Afhankelijk zijn van wiet zit psychisch en hangt af van je gevoelens en humeur en hoe het toe gaat in het dagelijkse leven.

Zo zal iemand die een opleiding doet die hem niet ligt, of een baan heeft waar hij of zij met een ongelovelijke tegenzin naar toe gaat zeer waarschijnlijk meer blowen. Ook de vrienden waar je misschien dagelijks mee omgaat spelen een belangrijke rol. Misschien blow je wel elke dag uit gewoonte, niet omdat je iedere dag wiet 'nodig denkt te hebben'.

Omdat de meeste mensen geen zorgeloos leven lijden en zich nooit vervelen kan het dus goed dat je psychisch 'afhankelijk' wordt! Vandaar ook dat een groot deel van de mensen die wiet gebruikers een periode in zijn of haar leven dagelijks gaat gebruiken! Op jellinek staat dat dit 10% is maar ik denk dat dit percentage veel hoger ligt!
A
AbstruseLid
01-01-2024, 00:00
#9
SpacingBen zei:
Zo zal iemand die een opleiding doet die hem niet ligt, of een baan heeft waar hij of zij met een ongelovelijke tegenzin naar toe gaat zeer waarschijnlijk meer blowen. Ook de vrienden waar je misschien dagelijks mee omgaat spelen een belangrijke rol. Misschien blow je wel elke dag uit gewoonte, niet omdat je iedere dag wiet 'nodig denkt te hebben'.
Klik om te vergroten...

Ik blow niet omdat ik het nodig heb. Ook niet echt uit gewoonte, het is gewoon lekker. De begaaidheid speelt ook niet meer echt zo'n grote rol als vroeger, wat natuurlik niet wil zeggen dat ik slechte wiet rook :)

Ik ben nu bijna 21 en blow ong van mn 15e ofz. Mijn kameraden roken net hetzelfde als mij maar dat is allemaal mettertijd gekomen. We geven onze jointen ook niet door zoals op zoveel plaatsen. Ieder koopt zn eigen wiet, heeft er iemand gene leent iemand hem een joint en gaan we niet met 3-4 man van 1 joint roken. Een joint waar iemand anders van meerookt smaakt imo ook niet zo goed als een joint di je zelf rolt en zelf helemaal oprookt.

Maar kga door, joint roken :grin:
j
joshuaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zelf ben ik 17 en rook gemiddeld een jointje per dag maar vaak ook meer! Maar dat vind ik helemaal niet veel :smoke:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
stomme pol zeg veel meer :openmouth:
G
GreenAliciousLid
01-01-2024, 00:00
#12
veel??????

??????veel??????

okeeey....................


Maandag t/m Donderdag 8 :flushed: jointjes (2x 's avonds)
Vrijdag t/m Zondag minimaal 30 jointjes :smoke: :smoke: (hele weekend door)
's Ochtends Maandag t/m Vrijdag 2 :flushed:


euhmzzz.........40 per week .......veel????

No way we want more but money stops us.



Sarah :mrgreen: &Lalie :mrgreen: (In het weekend blowen we samen)
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehe, het maximum is 5???????????????????????? pak als max een stuk of 30 :stoned:
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#14
OF nee, 30 eielijk een mooi gemiddelde :grin: :smoke:
N
North-side stonerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Quote:Ik ben nu bijna 21 en blow ong van mn 15e ofz. Mijn kameraden roken net hetzelfde als mij maar dat is allemaal mettertijd gekomen. We geven onze jointen ook niet door zoals op zoveel plaatsen. Ieder koopt zn eigen wiet, heeft er iemand gene leent iemand hem een joint en gaan we niet met 3-4 man van 1 joint roken.

Dit ken ik :) . Zo gaat het ook bij onze groep. Bij mij is het van maandag tot donderdag minimum 3 per avond. Van Vrijdag tot zondag een 15tal toeten. Dus rond de 30 per week. mooi aantal :stoned:
j
joshuaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zelf rook ik er ongeveer 10 per week.. misschien minder
en een maat van me rookt er 35per week soms wat meer..
Maar elke dag 1 ofzo is toch niet veel?
Hebben jullie nooit dat je bijvoorbeeld vrijdag met een hele club gasten bent en dat er dan wel een aantal gram door gaat?? :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
North-side stoner zei:
. Ieder koopt zn eigen wiet, heeft er iemand gene leent iemand hem een joint en gaan we niet met 3-4 man van 1 joint roken.
Klik om te vergroten...

dat is dan toch geen Joint

het woord joint komt volgens mij van join it ( ofni:P) die moet je dan toch delen!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vind het ook wel gezelliger om samen te blowen. Als ik een joint in mijn eentje rook wordt ik echt wel te gaar. Dan komt er echt geen woord meer uit me. Als ik alleen ben is dat geen probleem, maar met andere, tja, lekker delen. Heb ik trouwens ook van mijn ouders geleerd :tongueout:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja anders is het gewoon een vloeitje met shag en wiet erin hoor..

het hele idee van high zijn en alles samen delen daar staat de JOINT symbool voor.

als je hem alleen oprookt is t gewoon geen joint :sunglasses:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#20
whaha, je hebt gelijk.. maar dat is al iets ouds, tijden veranderen :wink: Ik rook vaak genoeg een "joint" als ik alleen ben, maar als me pa en me ma erbij zitten zegt me ma vaak genoeg: "ik dacht dat een joint bedoeld was om doortegeven", en elke keer weer: "een "sticky" is voor 1 persoon" Maar dan neemt me pa 1 a 4 hijsjes en heeft ie alweer genoeg gehad :mrgreen:

Edit: de laatste tijd .. nu al 2 week geleden rook ik zo'n 2 gram per dag.. maar dit moet wel naar beneden denk ik :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."