#1
wholy shit... das wel erg veel:P Waarom in hemels naam?:P is 0.2 niet meer dan genoeg?:P
wat bedoel je trouwens met: hoeveel joitnjes rook je? want ik rook denk ik per week 3 tot 4 joints maar niet allemaal in mijn eentje. Wat er dus op neerkomt dat ik in mijn eentje ongeveer 1,25 joint rook. Ikzelf kan er prima mee omgaan en als het mis gaat merken mijn vrienden dat ook wel en zullen ze er wat van gaan zeggen.
Maar ook met cannabis moet je uitkijken. Ik ben er wel in die zin afhankelijk van dat als ik 10 dagen niet blow ik heel erg veel zin heb in een jointje ik wordt dan wat ongeduldiger enzo.

SpacingBen zei:Zo zal iemand die een opleiding doet die hem niet ligt, of een baan heeft waar hij of zij met een ongelovelijke tegenzin naar toe gaat zeer waarschijnlijk meer blowen. Ook de vrienden waar je misschien dagelijks mee omgaat spelen een belangrijke rol. Misschien blow je wel elke dag uit gewoonte, niet omdat je iedere dag wiet 'nodig denkt te hebben'.

(hele weekend door)
&Lalie
(In het weekend blowen we samen)


North-side stoner zei:. Ieder koopt zn eigen wiet, heeft er iemand gene leent iemand hem een joint en gaan we niet met 3-4 man van 1 joint roken.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."