Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel jointje vinden jullie vaak per week ?

Hoeveel jointje vinden jullie vaak per week ?

47 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
kzelf vind 2-3 jointjes wel mooi =)
want in het weekend moet het toh wel kunnen dat je een jointje rookt
maar het zit eerder bij de 2 dan bij de 3
J
JohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ligt eraan waarom je de cannabis gebruikt!

ik zit er boven :stoned: maarja heb een reden
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
0-2 vind ik: zeker kunnen
2-4 vind ik: iets teveel(maar mag best eens voorkomen)
4-7 vind ik: Extreem veel, meteen minderen(tenzij je natuurlijk vakantie ofzo hebt :wink: )
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
En wat moet die reden dan bijvoorbeeld zijn? Als ik ooit eens ergens last van krijg, dan ren ik meteen naar de dokter om wiet als medicijn te kunnen krijgen, dan kan ik gratis verder met mijn gebruik :grin:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wordt het vergoedt dan? Volgens mij niet :). Maar goed, er zijn veelbelovende resultaten geboekt op het gebied van reuma, rug- en gewrichtsklachten.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, als je het als medicij voorgeschreven krijgt bij de dokter wordt alles(of bij veel gebruik gedeeltijk) vergoed. kosten die ontstaan door bepaalde ziekten(bijvoorbeeld reuma) worden altijd vergoed volgens mij. Dat is in nederland zo geregeld. Hoe heet die wet ookal weer?:P
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#7
meer als 7 blowtjuhz per week vind ik echt te veel
J
JohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja het wordt vergoed door sommige ziekenfondsverzekeraars, volledig

je kunt niet ff naar de huisarts gaan voor een medische verklaring :confused:

reuma wordt niet vergoed, ms, chemotherapie, aids wasting syndroom, glaucoom, migraine, chronische pijn, wel :mrgreen:

voor meer info ff klicken op mijn www :wave:
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#9
volgens mij worden er geen kosten vergoed
je krijgt namelijk niet de weed die je in de coffee shop krijgt
je krijgt medicinale weed die door boeren worden gekweekt die door de regering hiervoor speciaal zijn aangewezen
de kwaliteit van de weed is daarom ook zeer slecht .
R
RainhaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vind het allemaal vrij weinig eigelijk :P maar zijn hier eigelijk mensen die zeg maar 'verslaafd ' zijn aan dit of niet...ik ken genoeg mensen die op 1 dag al 7 stick smoken :smoke:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
tegenwoordig vind ik 5 per week veel :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja, ken er wel een paar.... maar die blowen elke dag 3 blows ofzow... meer ook niet...
F
FuTuReLid
01-01-2024, 00:00
#13
doopie zei:
je krijgt medicinale weed die door boeren worden gekweekt die door de regering hiervoor speciaal zijn aangewezen
de kwaliteit van de weed is daarom ook zeer slecht .
Klik om te vergroten...


wat ik hoorde en wat mij logisch lijkt , is dat het juist WEL goede wiet is , je zal er wss wel anders knetter van worden , maar waarom zou de overheid geen - kwaliteits wiet "uitdele"
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat ik er van gehoord heb is dat het van ZEER goede kwaliteit is. Het wordt namelijk gekweekt volgens een speciale methode en de wiet wordt veel strenger gecontroleerd. Bij wiet in de shop heb je kans dat er bacterien en schimmels op zitten... Verder is de sterkte van de wiet steeds verschillend en bij medicale wiet is de sterkte redelijk constant.

Wat ik ook gehoord heb is dat er vooral medicale wiet te krijgen is met een lage hoeveelheid THC maar ook gewoon wiet die misschien wel net zo sterk is als die je in de shop kan krijgen.
J
JohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#15
de hoogste THC gehalte in medicinale wiet is 18%, de laagste is 8% en dan zit er nog eentje tussen :mrgreen:

er is een reden waarom er eerst alleen maar de lagere gehaltes waren, mensen met een ernstige aandoening kunnen een hoog THC gehalte lichamelijk niet aan, later is er de Hogere soort gekomen, omdat bleek dat bv MS patienten die de lagere cultivar gebruikte geen effect had op hun klachtten... :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dus is er best sterke medicinale wiet:tongueout:
F
FuTuReLid
01-01-2024, 00:00
#17
k weet niet wat de normale percentage is van gemiddelde shop wiet , maar 18% lijkt me best sterk :tongueout:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
heh vroeger was het bij mij 2-3 in de week maar nu is het meestal 1 joint per dag en in het weekend wat meer, hangt er van af..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
volgens mij veranderd iemand best wel als hij elke dag blowt...
je manier van denken verandert dan behoorlijk volgens mij...
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#20
je krijgt last van initatiefverlies. dat merk ik bij mezelf en bij mensen om me heen.

mensen die al lang veel blowen hebben vaak heel veel plannen, maar er gebeurt nooit wat....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."