#1
je krijgt last van initatiefverlies. dat merk ik bij mezelf en bij mensen om me heen.
mensen die al lang veel blowen hebben vaak heel veel plannen, maar er gebeurt nooit wat....
mensen die al lang veel blowen hebben vaak heel veel plannen, maar er gebeurt nooit wat....

