Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel jointje vinden jullie vaak per week ?

Hoeveel jointje vinden jullie vaak per week ?

47 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja anders is het gewoon een vloeitje met shag en wiet erin hoor..

het hele idee van high zijn en alles samen delen daar staat de JOINT symbool voor.

als je hem alleen oprookt is t gewoon geen joint :sunglasses:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
whaha, je hebt gelijk.. maar dat is al iets ouds, tijden veranderen :wink: Ik rook vaak genoeg een "joint" als ik alleen ben, maar als me pa en me ma erbij zitten zegt me ma vaak genoeg: "ik dacht dat een joint bedoeld was om doortegeven", en elke keer weer: "een "sticky" is voor 1 persoon" Maar dan neemt me pa 1 a 4 hijsjes en heeft ie alweer genoeg gehad :mrgreen:

Edit: de laatste tijd .. nu al 2 week geleden rook ik zo'n 2 gram per dag.. maar dit moet wel naar beneden denk ik :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
maargoed onthoud dus allen goed dat het pas een joint is als je hem deelt :P
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacekonijn zei:
maargoed onthoud dus allen goed dat het pas een joint is als je hem deelt :P
Klik om te vergroten...

Hehe, dan zal ik alvast een andere naam moeten zoeken :)
Ik rook ook vaak alleen, en als we samen zijn, roken we meestal ieder zijn eigen paf....
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind 10 joints teveel...

5 vind ik veel...

en 2-3 vind ik precies goed :)

Zit nu op 5 joints, dus veel... Maar toch vind ik het niet erg :P Vind dat ik het voorlopig even verdien :)
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
kzelf vind 2-3 jointjes wel mooi =)
want in het weekend moet het toh wel kunnen dat je een jointje rookt
maar het zit eerder bij de 2 dan bij de 3
J
JohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ligt eraan waarom je de cannabis gebruikt!

ik zit er boven :stoned: maarja heb een reden
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
0-2 vind ik: zeker kunnen
2-4 vind ik: iets teveel(maar mag best eens voorkomen)
4-7 vind ik: Extreem veel, meteen minderen(tenzij je natuurlijk vakantie ofzo hebt :wink: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."