#1
LIjkt me voor een keer wel leuk om zo'n ding te draaien.
Maar ik denk dat je de volgende dag wel zoiets hebt van: zonde man, daar ging me wiet. En rookt het nou echt lekker zo'n grote groene fakkel?
Maar ik denk dat je de volgende dag wel zoiets hebt van: zonde man, daar ging me wiet. En rookt het nou echt lekker zo'n grote groene fakkel?

<==== die moet wel groter :P