Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPartyjoint

Partyjoint

29 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#1
tulpjes zijn zeker leuk maar in jou tulp zie ik bijna alleen maar tabak zitten :P herriner me nog wel avonden dat iedereen wiet/hash inlegde om een gigantische tulp te bouwen :) (meestal werd dat voorgesteld door een jongen die zelden wiet had :rolleyes: )
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja tulpjes vind ik ook wel leuk :)
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tulp is wel masterlijk ja:grin:
Zeker posten die foto's!

lutz
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ging meer om het idee dan om het roken. Was tevens mijn eerste tulp die ik maakte. Misschien kunnen we een topic openen of onder dit topic foto's en films posten van eigengemaakte joints, tulpen, waterpijpen etc. M

Kunnen we ook nog wel eens ervaring van elkaar opdoen. Beschrijving hoe het gemaakt is, is ook wel leuk misschien.
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je plaaatjes en uitleg wilt over hoe je verschillende soorten maakt...., is dit een geweldige site:!

http://members.lycos.nl/hostit/Wiet-Joints/joints.htm

suc6
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier in het zuiden komt binnenkort een coffehop met een 5 grams joint. Echt een hele dikke toeter, alleen de tip is ook wat groot uitgevallen, maar je doet denk ik wel een klein uurtje ermee. Geloof € 20,-
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe.. dat is wel leuk spul dan :)
maarjah als je wilt kun je die zelf ook wel draaien :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm, zou me niet zo makkelijk lukken iig. Hij is echt huge!! :openmouth:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik vidn hem nog mooi ook.. maar of hij goed trekt dat weten we niet
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je veel wiet hebt kun je beter een grote tulp maken naar mijn mening, dat trekt veel beter!

Zijn jullie het met deze stelling eens?!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."