#1
tulpjes zijn zeker leuk maar in jou tulp zie ik bijna alleen maar tabak zitten :P herriner me nog wel avonden dat iedereen wiet/hash inlegde om een gigantische tulp te bouwen
(meestal werd dat voorgesteld door een jongen die zelden wiet had
)
)