Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet is niet boeiend

Wiet is niet boeiend

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
lachkicks heb ik ook weinig
meer zo van 15 seconden lachen en het is klaar
dat is best wel jammer opzich
ik zou best weer die dagen willen dat ik slap lach om niks :)
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
u lucky basterd :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
chill :)

Ik heb veel meer binnenpretjes de laatste tijd! Is ook leuk :)

Maja echt lachkicks heb ik alleen nog echt met 1 of 2 vrienden...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb op school in de les voortdurend lachkicks als ik stoned ben :grin:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu jullie erover beginnen... het is inderdaad verminderd dat lachen. Maar had afgelopen woensdag wel weer een lekkere lachkick over een schaduw dat leek op een turbokonijn en een kikker/slang :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lachkik had ik de eerste paar keer en daarna nooit meer. Is voor mij dus meer dan 5 jaar geleden.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
ik heb op school in de les voortdurend lachkicks als ik stoned ben :grin:
Klik om te vergroten...

Relaxed :)

Zijn jouw lessen zo gaaf dan? Ik trek het meestal niet knetter aan een les deel te nemen :P Of het moet met iemand anders samen zijn hehe..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je lachkiks wil moet je wat actiever zijn, bijvoorbeeld voetballen of iets in die aard, meestal gebeurt er wel iets zoals iemand die valt ofzo en dan wordt het allemaal wel wat grappiger.. of naar een marginaal tv prograam zoals een quiz ofzo is ook wel leuk, als je grag met menen lacht
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja mijn lessen zijn heel leuk

veel leuke mede studenten en altijd een hoop lol in de les.

en dr zit een marrokaan met adhd in mn klas en dat is sowieso lachkick.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je er geen reet aan vind, hoe kun je er dan zin in hebben :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vind er al jaren geen ene reet meer aan, toch blijf ik het meerdere keren per week doen. :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
junk :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Gezonde Snuiver zei:
Vind er al jaren geen ene reet meer aan, toch blijf ik het meerdere keren per week doen. :confused:
Klik om te vergroten...

Wat houd je tegen om er dan mee te kappen? :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tja, dat vraag ik me dus ook al jaren af. Vroeger klonk muziek beter films werden intenser en eigenlijk alles werd beter. Tegenwoordig krijg ik niet eens een vreetkick meer. Maar eerst blowde ik ook elke dag dat doe ik toch een tijd niet meer. Gewoon paar keer per week alsk zin heb.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ouwe gewoontes denk, ik wil ook niet stoppen dus ik ben niet verslaafd ofzo.(geloof niet eens in wietverslaving) Het effect is gewoon minder tegenwoordig maar op sommige momenten rook ik nog steeds graag een joint.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha je blijft doorsmoken om meer dopamine vrij te krijgen :) Je bent WEL verslaafd. En je zou een maand of langer kunnen stoppen en kijken of een joint dan al boeiender wordt. Of combineren met een dikke plak spacecake :wink:
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik mis die lachkicks van de eerste keren :(

dat heb ik nog maar HEEL, HEEL zelde.


ff question hier: als je zonder tabak rookt word je High?
als je met tabak rookt word je stoned ?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
over het algemeen klopt die stelling wel.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
als je een tijdje niet smoort en dan smoor je terug wel zijn de lachkiks er weer direct en k spreek uit ervaring.. vooral als je het met mesne doet die niet veel smoren of ook al lang niet meer gesmoord hebbe
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmm, ik heb ze de laatste tijd een stuk vaker gelukkig :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."