Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet is niet boeiend

Wiet is niet boeiend

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vind er al jaren geen ene reet meer aan, toch blijf ik het meerdere keren per week doen. :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
junk :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Gezonde Snuiver zei:
Vind er al jaren geen ene reet meer aan, toch blijf ik het meerdere keren per week doen. :confused:
Klik om te vergroten...

Wat houd je tegen om er dan mee te kappen? :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja, dat vraag ik me dus ook al jaren af. Vroeger klonk muziek beter films werden intenser en eigenlijk alles werd beter. Tegenwoordig krijg ik niet eens een vreetkick meer. Maar eerst blowde ik ook elke dag dat doe ik toch een tijd niet meer. Gewoon paar keer per week alsk zin heb.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ouwe gewoontes denk, ik wil ook niet stoppen dus ik ben niet verslaafd ofzo.(geloof niet eens in wietverslaving) Het effect is gewoon minder tegenwoordig maar op sommige momenten rook ik nog steeds graag een joint.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha je blijft doorsmoken om meer dopamine vrij te krijgen :) Je bent WEL verslaafd. En je zou een maand of langer kunnen stoppen en kijken of een joint dan al boeiender wordt. Of combineren met een dikke plak spacecake :wink:
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik mis die lachkicks van de eerste keren :(

dat heb ik nog maar HEEL, HEEL zelde.


ff question hier: als je zonder tabak rookt word je High?
als je met tabak rookt word je stoned ?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
over het algemeen klopt die stelling wel.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je een tijdje niet smoort en dan smoor je terug wel zijn de lachkiks er weer direct en k spreek uit ervaring.. vooral als je het met mesne doet die niet veel smoren of ook al lang niet meer gesmoord hebbe
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm, ik heb ze de laatste tijd een stuk vaker gelukkig :hearteyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
icftheycallme zei:
ik mis die lachkicks van de eerste keren :(

dat heb ik nog maar HEEL, HEEL zelde.


ff question hier: als je zonder tabak rookt word je High?
als je met tabak rookt word je stoned ?
Klik om te vergroten...
Jep, mis ze ook wel...

Aan de andere kant kan ik nu veel meer activiteiten ondernemen, eerder kon ik mij alleen maar richten op de grote hoeveelheid sensorische informatie die ik binnenkreeg :grin:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Ouwe gewoontes denk, ik wil ook niet stoppen dus ik ben niet verslaafd ofzo.(geloof niet eens in wietverslaving) Het effect is gewoon minder tegenwoordig maar op sommige momenten rook ik nog steeds graag een joint.
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je nou :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha las het net zelf en vraag het me eigenlijk ook af.:beer: Weet wel dat ik op dat moment flink doorgesnoven was dus misschien hang het daarmee samen. :wave:
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha licht er aan. Zo ff een L'etje maken met 2 mascotte'tjes en met een klein tippie een jointje bouwen en samen op roken vind ik een beetje doelloos. Maar heel de avond bij elkaar komen en met een groepje 10 gram weg paffen vind ik wel wat hebben....,:grin:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
lachkicks heb ik ook weinig
meer zo van 15 seconden lachen en het is klaar
dat is best wel jammer opzich
ik zou best weer die dagen willen dat ik slap lach om niks :)
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
u lucky basterd :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
chill :)

Ik heb veel meer binnenpretjes de laatste tijd! Is ook leuk :)

Maja echt lachkicks heb ik alleen nog echt met 1 of 2 vrienden...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb op school in de les voortdurend lachkicks als ik stoned ben :grin:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu jullie erover beginnen... het is inderdaad verminderd dat lachen. Maar had afgelopen woensdag wel weer een lekkere lachkick over een schaduw dat leek op een turbokonijn en een kikker/slang :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lachkik had ik de eerste paar keer en daarna nooit meer. Is voor mij dus meer dan 5 jaar geleden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."