Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet uit je bed kunnen komen de volgende dag?

Niet uit je bed kunnen komen de volgende dag?

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
BTW, heb wel ALTIJD dat ik met een goed humeur mijn bed uit stap! Ckr als ik kan uitslapen, kan ik er weer tegen aan... en dan echt de hele dag ben ik opgewekt, vrolijk, fit en gemotiveerd. Tot de avond zo'n beetje. De ene keer heb ik om 7 uur al zin in een joint, de andere keer pas tegen 11en...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebben jullie dit probleem ook altijd? Dat je na knetter in te slapen heerlijk slaapt maar en de wil om koste wat het kost uit te slapen ontzettend groot wordt?

Ik vermoed dat het bij mij steeds erger aan het worden is. Of dat ik het niet zomaar meer wil accepteren. Wakker worden door de wekker en als nog 2 uur blijven liggen is namelijk zoooooooo lekker! En je ben daarna (ik iig) ook helemaal vrolijk en fit en gemotiveerd etc...

Maarja, het gevolg is wel dat ik (als het een onverplichte is) lessen mis soms. En dat is opzich niet zo'n ramp. Maar dit deed ik vroeger zelden.

Hebben jullie dit ook?

ps, ik merk dat ik nu toch een beetje ongemotiveerd ben met bep dingen. Vind die dingen dan wel niet belangrijk. Maar de vraag is natuurlijk of je alleen maar moet doen wat JIJ belangrijk vind.

Wou dat de vakantie eraan kwam, dan had ik een goed moment om ff te stoppen :)

(of ik ga in de 2 weken dat ik grotendeels vrij ben voor tentamens stoppen) maja om nou helemaal hyper tentamens te leren en maken enzo :P
W
WiesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na het blowen slaap ik altijd goed en ja ik slaap door maar ik kom wel goed me bed uit, liggen is erg lekker maar als ik uit bed moet ken ik het wel gewoon.

Ik slaap wel altijd kapot diep. :P
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik slaap altijd heerlijk als ik lkkr stoned in slaap val! en kan ook goed m'n bed uit komen en heb geen ochtendhumeur, heb ik normaal wel..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
tegenwoordig als ik voor het slapen gaan blow dan heb ik de volgende dag een klepper van een hoofdpijn. Het lijk wel of mn hersens gekneusd zijn op dat moment. En met een beetje pech duurt t de gehele dag :( Waar dat nu weer aan ligt :confused:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpacingBen zei:
Hebben jullie dit probleem ook altijd? Dat je na knetter in te slapen heerlijk slaapt maar en de wil om koste wat het kost uit te slapen ontzettend groot wordt?

Ik vermoed dat het bij mij steeds erger aan het worden is. Of dat ik het niet zomaar meer wil accepteren. Wakker worden door de wekker en als nog 2 uur blijven liggen is namelijk zoooooooo lekker! En je ben daarna (ik iig) ook helemaal vrolijk en fit en gemotiveerd etc...

Maarja, het gevolg is wel dat ik (als het een onverplichte is) lessen mis soms. En dat is opzich niet zo'n ramp. Maar dit deed ik vroeger zelden.

Hebben jullie dit ook?

ps, ik merk dat ik nu toch een beetje ongemotiveerd ben met bep dingen. Vind die dingen dan wel niet belangrijk. Maar de vraag is natuurlijk of je alleen maar moet doen wat JIJ belangrijk vind.

Wou dat de vakantie eraan kwam, dan had ik een goed moment om ff te stoppen :)

(of ik ga in de 2 weken dat ik grotendeels vrij ben voor tentamens stoppen) maja om nou helemaal hyper tentamens te leren en maken enzo :P
Klik om te vergroten...

Ben! ben ik blij dit te lezen, ik denk dat dit toch wel een ernstige zaak is, want ik ken het. Als ik de volgende dag vrij ben dan kan ik het wel wat later maken, ook al maak ik het 1 uur dan toch kom ik er pas om een uur of 1 a 2 smiddags!! uit, tsja, niks is zo lekker dan slapen en uitspacen op dat moment. Maar school komt er vaak onder te lijden... dan heb je bijvoorbeeld les, tussenuur , les, nou dan ga ik die eerste les wel niet heen, want slapen he :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik alleen als ik de avond ervoor blow.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb ik dus ook, gister om 3u erin gekropen na een dikke spliff en nu ongeveer een halvuurtje wakker :mrgreen:
maar beinvloed thc de kwaliteit van je droom niet en slaap je daardoor langer? mijn dromen zijn iig veel verwarrender en moeilijker te herinneren dan als ik nuchter slaap
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#9
klopt, als je blowt zijn je dromen intenser, maar moeilijker te onthouden.

ik merk dat blowen weinig invloed heeft of ik wel.niet makkelijk in slaap val, het heeft eerder te maken met hoe moe ik ben (best logisch). maar dat wil dus zeggen dat ik soms echt niet kan slapen ook al heb ik vantevoren nog wel gedroomd.

qua opstaan.. dunno, volgens mij zit er ook niet veel verschil tussen.
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekker om helemaal knetter naar bed gaan.
Zalig!
Volgende ochtend beetje vaag wakker van worden. :grin:
Maar daar heb ik tot nu nog nooit last van. :grin:

Sterker nog, nog nooit een bad-trip gehad.
Je moet wel goed voelen vantevoren je drugs neemt.

Als je een neiging naar "bad" gaat, ga gelijk wat te doen,bv Afwassen en of Aardappels schillen of zo..
Beste manier voor afleiding.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik kom door blowen mn bed echt 10x moeilijker uit sochtends , kan echt tot 3 / 4 uur smiddags blijven liggen als ik veel geblowed heb de nacht ervoor
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
bij blowen valt dat nog goed mee.. bij alcohol vind ik het echt het echt veeel erger..

het best slaap je nog altijd nuchter imo
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik kom als ik nix gebruikt heb al amper normaal mijn bed uit
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, is inderdaad echt vreselijk om je bed uit te komen. Ben ook vaak een beetje duf op school tot een uur of 10:30 :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ waterpijp, toch wel een ernstige zaak ja?

en heb je dat duffe normaal ook niet matthijs?

Wel grappig om te lezen dat er meerderen met een top humeur opstaan de volgende dag! :grin:

Ben al de hele dag kei fit (alleen uurtje later uit bed dan gepland) en nu nog steeds! En voel me echt ontzettend goed!

ga vanavond weer lekker vroeg me nest in onder het genot van een sticky... Mja, morgen presentatie eh, superrrrrrr met een goed humeur als ik nu heb :grin: helaas zijn we pas zowat net beginnen met de voorbereiding! :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
tuurlijk ben je duffer! alles is tenslotte 10 keer zo erg! :)

en vrolijk tsja, als je de vorige dag heel erg NIET vrolijk bent, ben j het de volgende dag ook niet!

Maar goed, ik toch meestal wel hoor...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee, normaal gesproken ben ik ook wel duf natuurlijk :wink: maar zeker minder. Ik weet eigenlijk niet of ik een beter humeur heb, zal er eens op letten.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik val wel makkelijker in slaap, maar heb juist dat ik de volgende morgen vroeger wakker word en dan doorspace. En op een gegeven moment is het dan ineens 10 uur en rol ik er langzaam uit.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
:)

vriend van me slaapt ook veel langer sinds ie gestopt is met blowen! Hij vind het maar niks, en is ook weer begonnen denk ik :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."