Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlekjes op mijn rug

Plekjes op mijn rug

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar kan je nou allergisch zijn voor cannabis?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pkoeiaard zei:
Leg eens uit, hoe die pukkels precies uitzien. Rood? Pijnlijk als je op die plek drukt?
Misschien ligt 't wel aan jou leeftijd.(Zie: pubertijd)
Kan't ook allergie van wasmiddelen.
Tip: Nog meer blowen!, kijken of de uitslag nog erger wordt. :mrgreen: :mrgreen: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...
of minder blowen en kijken of het weggaat?

maar volgens mij ligt het daar iet aan dus blow maar rustig verder
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Baukereg zei:
Ik heb sinds het weekend allemaal rode plekjes op mijn rug. Het lijkt wel een soort exceem of netelroos.

Nu zat ik vandaag zo te denken, dit zal toch niet een allergische reactie zijn op blowen?!

Als dat zo is, dan word ik gek!
Klik om te vergroten...

Ga langs de dokter, Het kan de ziekte van Gilbert zijn. Heb ik ook gehad. Dan komen er ineens allemaal kleine jeukende rooie bultjes. Na een paar dagen/weken/soms zelfs maanden verdwijnen ze weer. Maar laat de dokter erna kijken
a
axefreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb een vriend die bij zijn eerste keer blowen helemaal gek werd en niet meer kon lopen en zelf ging hyperventileren en heeft sindsdien dus ook geen joint meer aangeraakt
maar volgens mij was hij gewoon supergevoelig ervoor maar zou misschien ook allergie kunnen zijn ofniet???

hij had trouwens maar 2 of 3 teugen gehad
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
jefgeni, hahaha, hij had 3 maanden later nog last van duizeligheid hartkloppingen en slapeloosheid
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#6
axefreak zei:
ik heb een vriend die bij zijn eerste keer blowen helemaal gek werd en niet meer kon lopen en zelf ging hyperventileren en heeft sindsdien dus ook geen joint meer aangeraakt
maar volgens mij was hij gewoon supergevoelig ervoor maar zou misschien ook allergie kunnen zijn ofniet???

hij had trouwens maar 2 of 3 teugen gehad
Klik om te vergroten...
HahahWhoahahaWHoehahaha, als ik dit situatie in werkelijkheid meemaakt, zou ik zeker zich echt doodgelachen!
R.I.P.
Hier rust Pkoeiaard
Doodoorzaak: doodgelachen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
In tegenstelling tot andere ben ik er wel van overtuigd dat drugs in het algemeen een slecht invloed hebben op je huid. Merk dat bij mezelf ook wanneer ik te veel geblowd heb dat ik meer puistjes in mijn gezicht krijg. Zelfs roken alleen is al niet goed voor je huid, dus kan me voorstellen dat THC zeker ook niet goed is voor je huid. Misschien ook niet zo vreemd, het is een niet-lichaamseigen stof, die zal je lichaam er toch zeker ook op de één of andere manier eruit willen krijgen. Je kunt nooit alles eruit ontlasten. (Heb ik dat laatste niet onzettend netjes gezegd voor mijn doen :) )
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
keurig knul :)
a
axefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja zou ook kunnen dat die gewoon niet goed in de kop was ja,,, :stoned:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#10
axefreak zei:
Ja zou ook kunnen dat die gewoon niet goed in de kop was ja,,, :stoned:
Klik om te vergroten...
Haha, jij hebt groot gelijk!
Er moet maar eens kappen met al die ongein.
Veel te overdrevende topic. :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb sinds het weekend allemaal rode plekjes op mijn rug. Het lijkt wel een soort exceem of netelroos.

Nu zat ik vandaag zo te denken, dit zal toch niet een allergische reactie zijn op blowen?!

Als dat zo is, dan word ik gek!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoelang blow je al..?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmm, kunnen ook gewoon bloeduitstortingkjes zijn...
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Sinds een jaar. Maar sinds enkele weken echt veel meer dan daarvoor. En ook meer hasj, daarvoor alleen wiet.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#15
hehe, ik mis het verband cannabis-uitslag eigenlijk..
kan vanalles zijn, heb nog nooit gehoord van een blow-allergie
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Je weet het niet, je weet het niet.

Hoe meer mensen roepen dat het niet bestaat, hoe beter ik me voel.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik begin een beetje moe te worden van dit soort topiques :P. Ook steeds "is het gevaarlijk om?", "kan je dood gaan na 1x dit?" of "komt dit door blowen?" :wink:

Niets persoonlijks overigens.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet iedereen weet dit soort dingen. Voor jou zijn ze misschien voor de hand liggend, maar jij weet blijkbaar ook niet of het van het bowen kan komen.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen daarmee zitten. En dan is een forum opzich een goede manier om het te vragen. Dat lijkt me toch ook een van de belangrijkste funcites van dit forum. Mensen informeren.
:)
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#19
Leg eens uit, hoe die pukkels precies uitzien. Rood? Pijnlijk als je op die plek drukt?
Misschien ligt 't wel aan jou leeftijd.(Zie: pubertijd)
Kan't ook allergie van wasmiddelen.
Tip: Nog meer blowen!, kijken of de uitslag nog erger wordt. :mrgreen: :mrgreen: :stoned: :stoned:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
Ik begin een beetje moe te worden van dit soort topiques :P. Ook steeds "is het gevaarlijk om?", "kan je dood gaan na 1x dit?" of "komt dit door blowen?" :wink:

Niets persoonlijks overigens.
Klik om te vergroten...
helemaal met eens. een ook met mathijs en pkoeiaard

vond het gewoon.. amusant ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."