#1
Wiet is echt wel zo geestelijk verslavend. Probeer zeker mate te houden en zoek je gelegenheden uit waarbij je jezelf toestaat om te blowen, maar verder dan ook niet. Zeg niet dat je meteen moet stoppen, maar let wel op!
Paddo's op je 14e?
Ik raad het je af!
Paddo's op je 14e?
Ik raad het je af!
) Dan is het niet zo'n probleem want echt ongezond is het niet. Wel merk ik dat, als je een langere tijd dagelijks blowt je nogal duf wordt. Mijn moeder merkte het een tijdje geleden aan me dat ik geminderd was met blowen. ik blow nooit met mijn ouders dus het is wel aan je gedrag af te zien (door moeders natuurlijk. die zien altijd meer