Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverlangen groeien>14 jaar

verlangen groeien>14 jaar

33 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#1
savanna
dat wat jij zegt klopt voor een gedeelte niet b.v. het
"Ja haha. ze blowen nu lekker zoveel, en merken nergens wat van. Wacht maar tot je stopt, dan praten we verder."
ik ken namelijk meerdere personen die al meer als 30 jaar blowen en al meerdere keren zijn gestopt (omdat ze er geen zin meer in hadden)
en die hadden NERGENS last van... en jij bent immers ook nog maar 21 en moet dus nog een hoop leren
en dat je hersenen beschadigen bij blowen is minder erg als wanneer je veel moet niezen, alcohol drinkt, rookt, spuit, slikt en snuift

"Scientists say a surprising new study suggests marijuana could actually boost brain power.

Experiments on rats given a potent cannabinoid have shown the drug stimulates the growth of new brain cells.

Canadian researchers found that the drug caused neurons to regenerate in the hippocampus, an area that controls mood and emotions, after one month of treatment.

Its effect was similar to that of the antidepressant drug Prozac, which also stimulates nerve growth in the hippocampus.

The rats were less anxious and more willing to eat in a novel environment that would normally make them fearful.

Most drugs, including alcohol, heroin, cocaine and nicotine, have been shown to destroy nerve cells in the hippocampus."

dus gelieve eerst alle informatie tot jezelf verschaffen en dan pas informatie verstrekken zodat je het ook goed kan leveren
wawnt om puur vanuit eigen ervaring te praten is niet echt informatief voor anderen want zoals al zo vaak is gezegd elke drug heeft een andere reactie op een persoon :)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een wijsneuzen altijd op het forum :P
G
GodsongLid
01-01-2024, 00:00
#3
--------
G
GodsongLid
01-01-2024, 00:00
#4
--------
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Godsong zei:
Hey mensen, ik ben 14 jaar en ik blow nu ongeveer 1 jaar, ik deed het dan 1x in de maand met vrienden, maar de laatste 2/3 weken heb ik steeds zon gevoel in me dat ik steeds meer en meer wil, is hier iets tegen toe doen, want ik wil niet dat ik op me 14e al verslaaft raak aan weed

Me ouders weten er ook niks van.

nog 1 klein vraagje(hoord hier niet echt thuis) maar zijn paddo's op mijn leeftijd aan te raden?
Klik om te vergroten...

Denk niet dat je verslaafd bent, ik zat namelijk ook een kleine 2 jaar geleden met dezelfde vraag. Het zit allemaal in je hoofd, je kunt niet verslaafd raken aan Cannabis, het is alleen niet gezond om het dagelijks te gebruiken, maja we doen allemaal wel eens slechte dingen :rolleyes:

Edit: Over je vraag over paddo's ga ik niks zeggen, zou het namelijk bij god niet weten of het wel aan te raden is op die leeftijd
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haze zei:
Godsong zei:
Hey mensen, ik ben 14 jaar en ik blow nu ongeveer 1 jaar, ik deed het dan 1x in de maand met vrienden, maar de laatste 2/3 weken heb ik steeds zon gevoel in me dat ik steeds meer en meer wil, is hier iets tegen toe doen, want ik wil niet dat ik op me 14e al verslaaft raak aan weed

Me ouders weten er ook niks van.

nog 1 klein vraagje(hoord hier niet echt thuis) maar zijn paddo's op mijn leeftijd aan te raden?
Klik om te vergroten...

Denk niet dat je verslaafd bent, ik zat namelijk ook een kleine 2 jaar geleden met dezelfde vraag. Het zit allemaal in je hoofd, je kunt niet verslaafd raken aan Cannabis, het is alleen niet gezond om het dagelijks te gebruiken, maja we doen allemaal wel eens slechte dingen :rolleyes:

Edit: Over je vraag over paddo's ga ik niks zeggen, zou het namelijk bij god niet weten of het wel aan te raden is op die leeftijd
Klik om te vergroten...


tuurlijk loop die jongen maar wijs te maken dat je aan wiet niet verslaafd kan geraken!!!!!
je moet niet dadelijk zeggen nee het is niet verslavend!!!!!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

de meningen hierover zijn nogal verdeeld!!!
ikzelf vind dat wiet het enige is waar ik aan verslaafd ben!!!!
lees : GEESTELIJK!!!!!!!!

dus zeg niet dat het niet kan!!!
ik zou er gewoon mee stoppen of minderen als je niet wil verslaafd geraken!!!


oi :( :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Godsong zei:
Bedankt voor je antwoord, ik gebruik het nu wel wekelijks.

Weten er nog mensen antwoord op de vraag over de paddo's?
Klik om te vergroten...
paddo's zou ik niet aan beginnen nu als ik van jou was...llees er eerst maar eens heeeeeeel veel over!!
het is heftig spul hoor!!!niet omdat het in de smartshops verkocht word,dat het daarom minder sterk is hoor!!!!
je staat volgens mij op 14j nog niet sterk genoeg in je schoenen om een trip aan te kunnen(psychisch)

mzzls :)
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#8
ehm ik neem aan dat je met tabak rookt? rook je?
Ik denk dat je verslaafd bent aan tabak en omdat je dat notmaal gebruikt als je blowt, denk je (bewust of onbewust) dat je 'blowen' nodig hebt.
Ik raad je aan om puur wiet/hasj te roken, dit is wel geestelijk verslavend, maar alles is in principe geestelijk verslavend, dus..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
BombSki zei:
ehm ik neem aan dat je met tabak rookt? rook je?
Ik denk dat je verslaafd bent aan tabak en omdat je dat notmaal gebruikt als je blowt, denk je (bewust of onbewust) dat je 'blowen' nodig hebt.
Ik raad je aan om puur wiet/hasj te roken, dit is wel geestelijk verslavend, maar alles is in principe geestelijk verslavend, dus..
Klik om te vergroten...
lol @ dit verhaal,wiet roken met tabak is verslavend???
hmmmz hoe komt als ik sigaretten heb ik ook naar wiet verlang!!!
ik ben gewoon verslaafd aan wiet,zoals bijna al mn kameraden!!!(bijna)


mzzl
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wiet is echt wel zo geestelijk verslavend. Probeer zeker mate te houden en zoek je gelegenheden uit waarbij je jezelf toestaat om te blowen, maar verder dan ook niet. Zeg niet dat je meteen moet stoppen, maar let wel op!

Paddo's op je 14e?
Ik raad het je af!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mac... zei:
Wiet is echt wel zo geestelijk verslavend. Probeer zeker mate te houden en zoek je gelegenheden uit waarbij je jezelf toestaat om te blowen, maar verder dan ook niet. Zeg niet dat je meteen moet stoppen, maar let wel op!

Paddo's op je 14e?
Ik raad het je af!
Klik om te vergroten...
precies ja... :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Paddo's raad ik je ten zeerste af om te nemen op jouw leeftijd.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
ol @ dit verhaal,wiet roken met tabak is verslavend???
hmmmz hoe komt als ik sigaretten heb ik ook naar wiet verlang!!!
ik ben gewoon verslaafd aan wiet,zoals bijna al mn kameraden!!!(bijna)

mzzl
Klik om te vergroten...
jep, wiet is niet lichamelijk verslavend en tabak wel.

je bent misschien geestelijk verslaafd aan wiet. Maar alles is geestelijk verslavend.
als je 1 jaar wekelijks wiet rookt geloof ik niet dat je geestelijk verslaafd bent aan wiet.
Zoals ik al zei: je denkt (bewust of onbewust) dat je verslaafd bent aan wiet, terwijl dit gewoon de tabak is.

enne frisko, lees ff je blacklight doeken thread in de crea hoek, we wachten op een antwoord :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
nu is het nog wekelijks, straks wordt het dagelijks...

Zo gaat het met een groot deel van de mensen die begint met blowen...

De mensen die normaal kunnen blijven functioneren gaan er mee door. En anderen stoppen van de 1 op de andere dag.

Het gaat er trouwens helemaal niet om hoe vaak je blowt o.i.d maar vooral ook WAAROM je blowt...

Voor de ene doet wiet wonderen op z'n tijd. De andere raakt verslaafd (niet aan de wiet, maar aan het stemmetje tussen je oren dat jouw wijs maakt dat je het nodig hebt.)

En dat ben je dus voor 100% zelf.

Zolang er geen serieuze problemen in je leven zijn zou ik me er geen zorgen over maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."