#1
Haha, da's zijn eeuwige verhaal over auto's, die meer schade aan de aarde doen dan blowers. Een verhaal met een zekere zin van waarheid.
ik blow dagelijks en ben dagelijks high. ik rook niet om een van de bovenstaande redenen.Baukereg zei:Waarom zijn er dan toch mensen die iedere dag stoned zijn? Ik heb de volgende redenen kunnen bedenken:
1) Voor pubers: willen zich afzetten tegen ouders, of willen gewoon stoer doen of alternatief zijn
2) Ongelukkig voelen, en denken dat drugsgebruik een juiste manier is om uit de 'werkelijkheid' te ontsnappen
3) Te weinig leuke werkzaamheden in het leven, dus puur uit verveling: geen werk, geen hobbies, geen vrienden/bekenden in de buurt om mee te praten of iets leuks mee te doen.
dit begint een beetje off-topic te gaanWaterpijp zei:Er zijn alternatieve plannen zat om particulier autogebruik te verminderen, maar de autoindustrie is daar zo slim in, om mensen te doen laten geloven dat je "vrijer" bent met een auto. Maar ondertussen moet je 40 uur of meer werken, want als je er bij wil horen, heb je wel een auto nodig. Kijk eens naa de reclames van auto's, ze komen altijd na 7 uur, omdat dan de juiste mensen tv kijken en altijd laat die auto reclame zien: "kijk hoe vrij je bent".
Waterpijp zei:Valt me in ieder geval tegen dat jij je zelfs afhankelijk maakt van een auto.
Wij zijn hier bezig met ons luxueuze leventje, maar dat geld niet in de hele wereld zo. Zolang er honger en armoede is, vind ik dat wij geen recht hebben op een auto of zoiets. De eerste levensbehoeften zijn eten,drinken en een dak boven je hoofd, zolang die niet op de hele wereld wordt bevredigd vind ik dat we niet eens aan luxe moeten denken. Eerst iedereen genoeg te eten en drinken te geven, dan kijken we verder. Maar ja, daar moet je dingen voor inleveren, want de aarde heeft maar een bepaald aantal grondstoffen en dat is genoeg voor ons allemaal, maar dat ligt in de verkeerde handen, waaronder de autoindustrie. Dan kan nederland wel mooi zeggen dat ze o zo geweldig ontwikkelingswerk doen, maar als je een autofabriek neerzet in de 3e wereld, onee, zo mag je het niet meer noemen: ontwikkelingland, dan ben je wel ongelooflijk stom bezig, of juist slim, voor de westerse landen misschien, maar hun hebben er niks aan. Zij hebben behoefte aan eten , drinken en een huis. Waarom kunnen veel mensen dit niet inzien en denken godver alleen maar aan zich zelf, heet maakt me zo verdrietig en boos, ik kan alleen maar toe kijjken en zelf natuurlijk auto's zoveel mogelijk boycotten en alles wat meer de aarde tot verdoemenis zal lijden, dus ook bioindustrie, wapenhandel en dat soort dingen. Het is zo ongelooflijk triest dat zoveel mensen een denkbeeldige plank voor hun kop hebben en niet inzien hoeveel schade men aanricht.
Waterpijp zei:Jammer dat je mee doet met de massa
SpacingBen zei:Waterpijp zei:Jammer dat je mee doet met de massa
Mja, vind ik zelf opzich ook... Maarja, ik denk dat ik depressief zou worden als ik me iedere keer weer druk ga maken over iets dat niet gaat zo als ik vind dat het zou moeten gaan...
Wie weet als ik ooit eens vrienden krijg die een mening hebben zoals de jouwe en mijne dat ik weer dichter bij mezelf kom en de massa laat voor wat het is...
BombSki zei:ik snap toch echt niet dat jullie hierover doorpraten, het lijkt me toch wel duidelijk dat de laatste 10 (?) posts offtopic zijn.. vrij triest want nu is er een interessante discussie weg, en bedankt!
Waterpijp zei:vrij triest is dat jij ons niet vrij laat om ff door te praten en om de topic opnieuw te openen... sorry hoor, dis ff belangrijker dan blowen elke dag![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."