Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAltijd stoned - no f*ucking way!

Altijd stoned - no f*ucking way!

60 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat heeft "de auto" gedaan?
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Baukereg zei:
Haze zei:
Ken jij mij? Nee dus, die 4 argumenten hier hebben alle 4 geen toepassing op mij. Kan een jongere het niet gewoon lekker vinden?
Klik om te vergroten...

Dat kan, maar als je het hebt over vier argumenten, terwijl ik er drie genoemd heb, tja, dan ben je dus schijnbaar door al dat blowen niet zo helder meer! :grin:

Nee, ff serieus, natuurlijk kun je het lekker vinden. Dat doe ik ook. Maar mijn discussie draait of het wel goed is om iedere dag te blowen en stoned te zijn. Een biertje kun je ook lekker vinden, maar dan ben je ook niet iedere dag dronken. Ik ken iemand die cola-verslaafd is, en iedere dag drie flessen opdrinkt... is dat zo gezond? In het verlengde hiervan lijkt het mij dus goed om ook eens te discuseren of overmatig blowgedrag wel goed is.
Klik om te vergroten...

Haha shit gast ja ik was stoned.

Het is ook echt niet goed om zo stoned als een garnaal op school te zitten of te werken, dat klopt. maar als je dan toch vrij bent dan wil ik wel een lekker jointje roken hoor. Ik blow dagelijks maar wel verantwoord.(tot inhoeverre dat kan)
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#3
safe! maar kvind wel dat iedereen zijn mening mag hebben over wiet, heb ik ook. ik denk ook dat er geen gevolgen van zijn op lange termijn zoals slechte sociale contacten en zo. ik vind dat als je wilt blowen, en je vind het lekker.. dat je er mee verder moet doen :grin: :stoned:
v
van_veen456Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tsja, misschien heb je wel gelijk. Maar als je met wat vrienden zit te chillen en iemand draait een jointje dan sla je die niert zomaar af natuurlijk
Klik om te vergroten...

dat doe ik dus wel...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Baukereg zei:
Haha, da's zijn eeuwige verhaal over auto's, die meer schade aan de aarde doen dan blowers. Een verhaal met een zekere zin van waarheid.
Klik om te vergroten...

Ja zit wat in. Maar je kan het niet echt vergelijken. Het zijn 2 verschillende schades. Auto's = milieuschade...Blowen=persoonlijke schade.
Als je auto's (met ongelukken enzo) als persoonlijke schade ziet kan je ook zeggen dat orkanen slechter zijn dan blowen :P
Maar opzich blow ik liever dan dat ik autorijd. Ik wil ook absoluut nog geen rijbewijs als ik 18 ben. Lijkt me echt klote
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
mathijs zei:
Baukereg zei:
Haha, da's zijn eeuwige verhaal over auto's, die meer schade aan de aarde doen dan blowers. Een verhaal met een zekere zin van waarheid.
Klik om te vergroten...

Ja zit wat in. Maar je kan het niet echt vergelijken. Het zijn 2 verschillende schades. Auto's = milieuschade...Blowen=persoonlijke schade.
Als je auto's (met ongelukken enzo) als persoonlijke schade ziet kan je ook zeggen dat orkanen slechter zijn dan blowen :P
Maar opzich blow ik liever dan dat ik autorijd. Ik wil ook absoluut nog geen rijbewijs als ik 18 ben. Lijkt me echt klote
Klik om te vergroten...
]

Ik wel...

ga hem gelijk halen nu ik 18 geworden ben...

Maar je hebt opzich gelijk dat autorijden schadelijker is voor de omgeving dan blowen... Sterker nog, ik denk dat voor veel mensen geld dat ze juist zuiniger zijn op hun omgeving DOOR het blowen... Als iemand die blowt een project voor school o.i.d verneukt dan is dit vervelend maar dan heeft deze probleem zeer waarschijnlijk ook psychische problemen die in mijn ogen eerder oorzaak zijn.

Of wou je soms zeggen dat mensen die hun leven niet verwaarlozen ondanks het feit dat ze dagelijks blowen uitzonderingen zijn?

Bedankt, dat neem ik als compliment...
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tsja, misschien heb je wel gelijk. Maar als je met wat vrienden zit te chillen en iemand draait een jointje dan sla je die niert zomaar af natuurlijk ==>> dat doe ik dus wel...
Klik om te vergroten...
waarom?? :mrgreen: er is niets leuker en gezelliger dan samen een jointju rollen en blowen :hearteyes:
vind ik toch.. :stoned:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Freaky high zei:
Tsja, misschien heb je wel gelijk. Maar als je met wat vrienden zit te chillen en iemand draait een jointje dan sla je die niert zomaar af natuurlijk ==>> dat doe ik dus wel...
Klik om te vergroten...
waarom?? :mrgreen: er is niets leuker en gezelliger dan samen een jointju rollen en blowen :hearteyes:
vind ik toch.. :stoned:
Klik om te vergroten...

Hmm idd, kan heel gezellig zijn ja met 5 man ofzo
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#9
Baukereg zei:
Formshift zei:
Om het weekend af te sluiten en om de week doormidden te zagen vind ik echt een van de lompste dingen als excuus om een blow te roken...
Klik om te vergroten...

Het is geen excuus, maar een goede manier om structuur in mijn blowgedrag te krijgen, zodat ik niet de hele week door blow. Voor mij is dat een goede manier, en dus vind ik het niet lomp. Wat boeit jou dat nou hoe ik dat indeel? Als ik zou zeggen dat ik 3 dagen in de week mag blowen, is het dan niet meer lomp?
Klik om te vergroten...

wat boeit jou het nou als iemand elke dag stoned is?
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
mathijs zei:
Baukereg zei:
Haha, da's zijn eeuwige verhaal over auto's, die meer schade aan de aarde doen dan blowers. Een verhaal met een zekere zin van waarheid.
Klik om te vergroten...

Ja zit wat in. Maar je kan het niet echt vergelijken. Het zijn 2 verschillende schades. Auto's = milieuschade...Blowen=persoonlijke schade.
Klik om te vergroten...

niet alleen dat, het wiel heeft de meeste doden op z'n geweten en dan heb ik het nog niet eens over de schadelijke stoffen die de auto doen verspreiden, wij ademen ze in en dan gaat "men" moeilijk doen of er in het openbaar mag gerookt worden ja of nee, dit is toch pure onzin. En dan, er worden zoveel wegen aangelegd voor de auto, je mag ze overal neerzetten en als ik kan uitslapen wordt ik for fok sake wakker gemaakt door zo'n auto die moet warmdraaien :confused: rust is er ook nooit in nederland, je hoort vrijwel overal de autoweg :( en dan de ongevallen, kosten van de zorg zijn zo ongelooflijk hoog, en ik wordt zelf vaak genoeg als ik naar buiten kijk depri, omdat ik niet kan geloven dat de mensheid daar mee bezig is :(
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waterpijp zei:
mathijs zei:
Baukereg zei:
Haha, da's zijn eeuwige verhaal over auto's, die meer schade aan de aarde doen dan blowers. Een verhaal met een zekere zin van waarheid.
Klik om te vergroten...

Ja zit wat in. Maar je kan het niet echt vergelijken. Het zijn 2 verschillende schades. Auto's = milieuschade...Blowen=persoonlijke schade.
Klik om te vergroten...

niet alleen dat, het wiel heeft de meeste doden op z'n geweten en dan heb ik het nog niet eens over de schadelijke stoffen die de auto doen verspreiden, wij ademen ze in en dan gaat "men" moeilijk doen of er in het openbaar mag gerookt worden ja of nee, dit is toch pure onzin. En dan, er worden zoveel wegen aangelegd voor de auto, je mag ze overal neerzetten en als ik kan uitslapen wordt ik for fok sake wakker gemaakt door zo'n auto die moet warmdraaien :confused: rust is er ook nooit in nederland, je hoort vrijwel overal de autoweg :( en dan de ongevallen, kosten van de zorg zijn zo ongelooflijk hoog, en ik wordt zelf vaak genoeg als ik naar buiten kijk depri, omdat ik niet kan geloven dat de mensheid daar mee bezig is :(
Klik om te vergroten...

Kan me daar idd helemaal in vinden! Die auto's overal maken me helemaal gek! Er is hier in de buurt een mooi bos, waar het erg leuk zou kunnen zijn om te wandelen/relaxen etc als de snelweg er niet door heen liep! :confused:

Gevolg, je gaat je irriteren en vervolgens zelf ook maar autorijden zodat je aan de auto zelf ook voordeel hebt.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#12
voordeel aan de auto? autoos zijn oke, anders hadden wij ons wietje niet of ons hasje, maar dat particulieren een auto hebben slaat op stront. Autoindustrie heeft het zo goed voorelkaar, als je ziet wat een marketing. En als je zelf een auto gaat rijden help je de autoindustrie en de autoindustrie maakt meer kapot dan je denkt.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
je hebt ook nog zoiets als treinen eh... zo kom ik ook wel aan m'n wietje...
Auto's massaal verbieden en allemaal massal met het OV lijkt mij het enige eerlijke. Niet dat ik dat prettig en efficient zou vinden, maar je kan autorijden niet voor bep mensen vebrieden(particulieren) en voor (Dat worden de hogeropgeleiden dus) niet...
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha, da's zijn eeuwige verhaal over auto's, die meer schade aan de aarde doen dan blowers. Een verhaal met een zekere zin van waarheid.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fuck een auto, zo'n ding kost alleen maar geld en levens
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#16
euhm.. ik geloof dat dit een drugsforum is en geen chat plaats voor auto's :mrgreen: dit begint een beetje off-topic te gaan
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er zijn alternatieve plannen zat om particulier autogebruik te verminderen, maar de autoindustrie is daar zo slim in, om mensen te doen laten geloven dat je "vrijer" bent met een auto. Maar ondertussen moet je 40 uur of meer werken, want als je er bij wil horen, heb je wel een auto nodig. Kijk eens naa de reclames van auto's, ze komen altijd na 7 uur, omdat dan de juiste mensen tv kijken en altijd laat die auto reclame zien: "kijk hoe vrij je bent, je kan overal komen". Allemaal heel leuk en aardig, maar kijk es hoe kapot de wereld gemaakt wordt door die krengen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waterpijp zei:
Er zijn alternatieve plannen zat om particulier autogebruik te verminderen, maar de autoindustrie is daar zo slim in, om mensen te doen laten geloven dat je "vrijer" bent met een auto. Maar ondertussen moet je 40 uur of meer werken, want als je er bij wil horen, heb je wel een auto nodig. Kijk eens naa de reclames van auto's, ze komen altijd na 7 uur, omdat dan de juiste mensen tv kijken en altijd laat die auto reclame zien: "kijk hoe vrij je bent".
Klik om te vergroten...

De reden dat ik een auto wil is heel simpel:

- Je hebt plek om 4 mensen met je mee te nemen
- Je kunt zelf bepalen hoe snel je ergens bent
- Het streelt waarschijnlijk m'n ego (doet m'n snorfietsje al:P)
- Mogelijkheid om naar Frankrijk te gaan wanneer ik wil
- In de winter lekker hangen op een parkeerplaats in de auto in plaats van in de kou
- andere redenen

Mja, en als je je mogelijkheden wil vergroten heb je veel geld nodig.

Maar als ik een goed betoog krijg over een goede manier om het autorijden te verminderen denk ik er misschien wel weer anders over. Feit is en blijft dat je tegenwoordig in de Nederlandse of misschien zelfs Europese maatschappijen een auto nodig hebt om optimaal te functioneren en erbij te horen.

(Of vind je het normaal dat m'n moeder tegenwoordig tegen haar werk opziet omdat ze als teammanger ALLEEN naar leeuwarden moet met de trein omdat ze geen auto heeft?)

Ho wacht stop, ik zet me af tegen iets dat niemand heeft beweerd . Ik heb een joint nodig blijkbaar, laterzzzz :grin:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Valt me in ieder geval tegen dat jij je zelfs afhankelijk maakt van een auto.

Wij zijn hier bezig met ons luxueuze leventje, maar dat geld niet in de hele wereld zo. Zolang er honger en armoede is, vind ik dat wij geen recht hebben op een auto of zoiets. De eerste levensbehoeften zijn eten,drinken en een dak boven je hoofd, zolang die niet op de hele wereld wordt bevredigd vind ik dat we niet eens aan luxe moeten denken. Eerst iedereen genoeg te eten en drinken te geven, dan kijken we verder. Maar ja, daar moet je dingen voor inleveren, want de aarde heeft maar een bepaald aantal grondstoffen en dat is genoeg voor ons allemaal, maar dat ligt in de verkeerde handen, waaronder de autoindustrie. Dan kan nederland wel mooi zeggen dat ze o zo geweldig ontwikkelingswerk doen, maar als je een autofabriek neerzet in de 3e wereld, onee, zo mag je het niet meer noemen: ontwikkelingland, dan ben je wel ongelooflijk stom bezig, of juist slim, voor de westerse landen misschien, maar hun hebben er niks aan. Zij hebben behoefte aan eten , drinken en een huis. Waarom kunnen veel mensen dit niet inzien en denken godver alleen maar aan zich zelf, het maakt me zo verdrietig en boos, ik kan alleen maar toe kijjken en zelf natuurlijk auto's zoveel mogelijk boycotten en alles wat meer de aarde tot verdoemenis zal lijden, dus ook bioindustrie, wapenhandel en dat soort dingen. Het is zo ongelooflijk triest dat zoveel mensen een denkbeeldige plank voor hun kop hebben en niet inzien hoeveel schade men aanricht.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik vind dagelijks blowen spannend genoeg ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."