#1
Wat heeft "de auto" gedaan?
Baukereg zei:Haze zei:Ken jij mij? Nee dus, die 4 argumenten hier hebben alle 4 geen toepassing op mij. Kan een jongere het niet gewoon lekker vinden?
Dat kan, maar als je het hebt over vier argumenten, terwijl ik er drie genoemd heb, tja, dan ben je dus schijnbaar door al dat blowen niet zo helder meer!
Nee, ff serieus, natuurlijk kun je het lekker vinden. Dat doe ik ook. Maar mijn discussie draait of het wel goed is om iedere dag te blowen en stoned te zijn. Een biertje kun je ook lekker vinden, maar dan ben je ook niet iedere dag dronken. Ik ken iemand die cola-verslaafd is, en iedere dag drie flessen opdrinkt... is dat zo gezond? In het verlengde hiervan lijkt het mij dus goed om ook eens te discuseren of overmatig blowgedrag wel goed is.

Tsja, misschien heb je wel gelijk. Maar als je met wat vrienden zit te chillen en iemand draait een jointje dan sla je die niert zomaar af natuurlijk
Baukereg zei:Haha, da's zijn eeuwige verhaal over auto's, die meer schade aan de aarde doen dan blowers. Een verhaal met een zekere zin van waarheid.
]mathijs zei:Baukereg zei:Haha, da's zijn eeuwige verhaal over auto's, die meer schade aan de aarde doen dan blowers. Een verhaal met een zekere zin van waarheid.
Ja zit wat in. Maar je kan het niet echt vergelijken. Het zijn 2 verschillende schades. Auto's = milieuschade...Blowen=persoonlijke schade.
Als je auto's (met ongelukken enzo) als persoonlijke schade ziet kan je ook zeggen dat orkanen slechter zijn dan blowen :P
Maar opzich blow ik liever dan dat ik autorijd. Ik wil ook absoluut nog geen rijbewijs als ik 18 ben. Lijkt me echt klote
waarom??Tsja, misschien heb je wel gelijk. Maar als je met wat vrienden zit te chillen en iemand draait een jointje dan sla je die niert zomaar af natuurlijk ==>> dat doe ik dus wel...
er is niets leuker en gezelliger dan samen een jointju rollen en blowen 
Freaky high zei:waarom??Tsja, misschien heb je wel gelijk. Maar als je met wat vrienden zit te chillen en iemand draait een jointje dan sla je die niert zomaar af natuurlijk ==>> dat doe ik dus wel...er is niets leuker en gezelliger dan samen een jointju rollen en blowen
![]()
vind ik toch..![]()
Baukereg zei:Formshift zei:Om het weekend af te sluiten en om de week doormidden te zagen vind ik echt een van de lompste dingen als excuus om een blow te roken...
Het is geen excuus, maar een goede manier om structuur in mijn blowgedrag te krijgen, zodat ik niet de hele week door blow. Voor mij is dat een goede manier, en dus vind ik het niet lomp. Wat boeit jou dat nou hoe ik dat indeel? Als ik zou zeggen dat ik 3 dagen in de week mag blowen, is het dan niet meer lomp?
mathijs zei:Baukereg zei:Haha, da's zijn eeuwige verhaal over auto's, die meer schade aan de aarde doen dan blowers. Een verhaal met een zekere zin van waarheid.
Ja zit wat in. Maar je kan het niet echt vergelijken. Het zijn 2 verschillende schades. Auto's = milieuschade...Blowen=persoonlijke schade.
Waterpijp zei:mathijs zei:Baukereg zei:Haha, da's zijn eeuwige verhaal over auto's, die meer schade aan de aarde doen dan blowers. Een verhaal met een zekere zin van waarheid.
Ja zit wat in. Maar je kan het niet echt vergelijken. Het zijn 2 verschillende schades. Auto's = milieuschade...Blowen=persoonlijke schade.
niet alleen dat, het wiel heeft de meeste doden op z'n geweten en dan heb ik het nog niet eens over de schadelijke stoffen die de auto doen verspreiden, wij ademen ze in en dan gaat "men" moeilijk doen of er in het openbaar mag gerookt worden ja of nee, dit is toch pure onzin. En dan, er worden zoveel wegen aangelegd voor de auto, je mag ze overal neerzetten en als ik kan uitslapen wordt ik for fok sake wakker gemaakt door zo'n auto die moet warmdraaienrust is er ook nooit in nederland, je hoort vrijwel overal de autoweg
en dan de ongevallen, kosten van de zorg zijn zo ongelooflijk hoog, en ik wordt zelf vaak genoeg als ik naar buiten kijk depri, omdat ik niet kan geloven dat de mensheid daar mee bezig is
![]()
dit begint een beetje off-topic te gaanWaterpijp zei:Er zijn alternatieve plannen zat om particulier autogebruik te verminderen, maar de autoindustrie is daar zo slim in, om mensen te doen laten geloven dat je "vrijer" bent met een auto. Maar ondertussen moet je 40 uur of meer werken, want als je er bij wil horen, heb je wel een auto nodig. Kijk eens naa de reclames van auto's, ze komen altijd na 7 uur, omdat dan de juiste mensen tv kijken en altijd laat die auto reclame zien: "kijk hoe vrij je bent".
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."