#1
hmm jah het is bij mij erg wisselend
minn zei:ik vergeet dingen op langere termijn zeg maar..
die dag datk blow kan ik na vertellen,
maar weet dus echt niet meer hoe m'n lievelingstante heet ofzo..
dat soort dingen![]()
voor dingen terug te halen redelijk slecht eerlijk gezegd,maar van zo snel iemand over iets begint bv,weet ik het meestal wel weer :Pcaatje zei:ja oke maar dat is dan tijdens, maar hoe is je korte termijn geheugen?
Ik ben op mijne 4e verhuist en kan zo het hele oude huis omschrijven, tot aan waar mijn tandenborstel lag aan toe. Ik onthoud echt ALLES wat je maar kan bedenken. Als jij vorig jaar iets tegen mij heb gezegd. Kan ik je zo nog vertellen wat.SpacingBen zei:mijn korte termijn geheugen is wel achteruitgegaan. Alleen vind ik dit eigenlijk best prettig. Als ik iets ECHT wil onthouden lukt dit namelijk wel. informatie als: Wanneer iemand jarig is enzo, nee sorry dat vergeet ik sinds ik blow meer en meer :P Het enige dat irritant is, is dat ik soms gewoon geen zin heb om na te denken over iets dat ik vergeten ben/wellicht ga vergeten. (voel vaak wel aan dat ik iets ga vergeten)
Maar aan de andere kant. Als ik stoned ben, dan komen er soms ineens herinneringen naar boven! Dat wil je echt niet weten! Zelfs uit m'n hele vroege kindertijd. Dus zeg maar rond m'n 4e levensjaar!
Heb dus het idee dat t voor je lange termijn geheugen juist goed kan zijn... (heb deze herinneringen wel eens aan m'n ouders verteld erna, en vaak werd door hen bevestigd dat dat idd gebeurd is)
Laatst op t forum was dat ook zo, ineens kwam er een herinnering naar boven en heb daar echt een gigantisch verhaal over geschreven... Gaf een goed gevoel dat ik zover terug in de tijd kon gaan
Maareh, die onderzoeken zijn nauwelijks valide... Zoals al aangegeven kan je ook moeilijk bewijzen of het door blowen komt of niet...
slipperman zei:Ik ben op mijne 4e verhuist en kan zo het hele oude huis omschrijven, tot aan waar mijn tandenborstel lag aan toe. Ik onthoud echt ALLES wat je maar kan bedenken. Als jij vorig jaar iets tegen mij heb gezegd. Kan ik je zo nog vertellen wat.SpacingBen zei:mijn korte termijn geheugen is wel achteruitgegaan. Alleen vind ik dit eigenlijk best prettig. Als ik iets ECHT wil onthouden lukt dit namelijk wel. informatie als: Wanneer iemand jarig is enzo, nee sorry dat vergeet ik sinds ik blow meer en meer :P Het enige dat irritant is, is dat ik soms gewoon geen zin heb om na te denken over iets dat ik vergeten ben/wellicht ga vergeten. (voel vaak wel aan dat ik iets ga vergeten)
Maar aan de andere kant. Als ik stoned ben, dan komen er soms ineens herinneringen naar boven! Dat wil je echt niet weten! Zelfs uit m'n hele vroege kindertijd. Dus zeg maar rond m'n 4e levensjaar!
Heb dus het idee dat t voor je lange termijn geheugen juist goed kan zijn... (heb deze herinneringen wel eens aan m'n ouders verteld erna, en vaak werd door hen bevestigd dat dat idd gebeurd is)
Laatst op t forum was dat ook zo, ineens kwam er een herinnering naar boven en heb daar echt een gigantisch verhaal over geschreven... Gaf een goed gevoel dat ik zover terug in de tijd kon gaan
Maareh, die onderzoeken zijn nauwelijks valide... Zoals al aangegeven kan je ook moeilijk bewijzen of het door blowen komt of niet...
Edit: Onder invloed van XTC/GHB vergeet ik wel dingen die, die nacht zijn gebeurd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."