Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsslecht geheugen? --->oorzaak wiet?

slecht geheugen? --->oorzaak wiet?

31 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
hmm jah het is bij mij erg wisselend
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3520 ... ugen_.html

en? mee eens of mee oneens? ervaringen?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
of ik nou veel of weinig blow ik kan de hele avond na vertellen
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoe lang blow je? daar valt misschien ook wel wat over te zeggen.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou ik dacht dat dit allang "bekend" was zegmaar. moet zeggen dat ik het ook wel merk, ik vergeet niet echt dingen maar ik vergeet wel wanneer ze waren of van dat soort dingen.
maarja of dit aan het blowen ligt weet ik niet 100% zeker, 'vroeger' had ik er niet echt alst van (kan ik me niet meer herinnere iig :wink:)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vergeet dingen op langere termijn zeg maar..
die dag datk blow kan ik na vertellen,
maar weet dus echt niet meer hoe m'n lievelingstante heet ofzo..
dat soort dingen :)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb er ook last van.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
minn zei:
ik vergeet dingen op langere termijn zeg maar..
die dag datk blow kan ik na vertellen,
maar weet dus echt niet meer hoe m'n lievelingstante heet ofzo..
dat soort dingen :)
Klik om te vergroten...

jah dat heb ik ook... dat bedoelde ik zeg maar met mijn reactie
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja oke maar dat is dan tijdens, maar hoe is je korte termijn geheugen?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
helemaal mee eens!!!!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
caatje zei:
ja oke maar dat is dan tijdens, maar hoe is je korte termijn geheugen?
Klik om te vergroten...
voor dingen terug te halen redelijk slecht eerlijk gezegd,maar van zo snel iemand over iets begint bv,weet ik het meestal wel weer :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik rook onderhand euh

van mn 13/14
vanaf mn 15/16 meer en meer

en nu de laatste 2j ofzo bijna elke dag...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
ohja ik ben 19 :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn geheugen is er zker op achteruit gegaan maar ik durf van niet te zeggen of dat nou van de x of van de wiet komt. Zal wel een combi zijn
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn korte termijn geheugen is wel achteruitgegaan. Alleen vind ik dit eigenlijk best prettig. Als ik iets ECHT wil onthouden lukt dit namelijk wel. informatie als: Wanneer iemand jarig is enzo, nee sorry dat vergeet ik sinds ik blow meer en meer :P Het enige dat irritant is, is dat ik soms gewoon geen zin heb om na te denken over iets dat ik vergeten ben/wellicht ga vergeten. (voel vaak wel aan dat ik iets ga vergeten)

Maar aan de andere kant. Als ik stoned ben, dan komen er soms ineens herinneringen naar boven! Dat wil je echt niet weten! Zelfs uit m'n hele vroege kindertijd. Dus zeg maar rond m'n 4e levensjaar!

Heb dus het idee dat t voor je lange termijn geheugen juist goed kan zijn... (heb deze herinneringen wel eens aan m'n ouders verteld erna, en vaak werd door hen bevestigd dat dat idd gebeurd is)

Laatst op t forum was dat ook zo, ineens kwam er een herinnering naar boven en heb daar echt een gigantisch verhaal over geschreven... Gaf een goed gevoel dat ik zover terug in de tijd kon gaan :)


Maareh, die onderzoeken zijn nauwelijks valide... Zoals al aangegeven kan je ook moeilijk bewijzen of het door blowen komt of niet...
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het ene onderzoek zegt A, het andere B. Kortom, onderzoeken neem ik niet serieus, wat ze ook zeggen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
volledig achterlijk gerookt
daarom ben ermee aan het stoppen
rook van mijn 14de en vanaf 16de zo goed als iedere dag
ben er nu ondertussen al 20
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#18
SpacingBen zei:
mijn korte termijn geheugen is wel achteruitgegaan. Alleen vind ik dit eigenlijk best prettig. Als ik iets ECHT wil onthouden lukt dit namelijk wel. informatie als: Wanneer iemand jarig is enzo, nee sorry dat vergeet ik sinds ik blow meer en meer :P Het enige dat irritant is, is dat ik soms gewoon geen zin heb om na te denken over iets dat ik vergeten ben/wellicht ga vergeten. (voel vaak wel aan dat ik iets ga vergeten)

Maar aan de andere kant. Als ik stoned ben, dan komen er soms ineens herinneringen naar boven! Dat wil je echt niet weten! Zelfs uit m'n hele vroege kindertijd. Dus zeg maar rond m'n 4e levensjaar!

Heb dus het idee dat t voor je lange termijn geheugen juist goed kan zijn... (heb deze herinneringen wel eens aan m'n ouders verteld erna, en vaak werd door hen bevestigd dat dat idd gebeurd is)

Laatst op t forum was dat ook zo, ineens kwam er een herinnering naar boven en heb daar echt een gigantisch verhaal over geschreven... Gaf een goed gevoel dat ik zover terug in de tijd kon gaan :)


Maareh, die onderzoeken zijn nauwelijks valide... Zoals al aangegeven kan je ook moeilijk bewijzen of het door blowen komt of niet...
Klik om te vergroten...
Ik ben op mijne 4e verhuist en kan zo het hele oude huis omschrijven, tot aan waar mijn tandenborstel lag aan toe. Ik onthoud echt ALLES wat je maar kan bedenken. Als jij vorig jaar iets tegen mij heb gezegd. Kan ik je zo nog vertellen wat.
Edit: Onder invloed van XTC/GHB vergeet ik wel dingen die, die nacht zijn gebeurd.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
slipperman zei:
SpacingBen zei:
mijn korte termijn geheugen is wel achteruitgegaan. Alleen vind ik dit eigenlijk best prettig. Als ik iets ECHT wil onthouden lukt dit namelijk wel. informatie als: Wanneer iemand jarig is enzo, nee sorry dat vergeet ik sinds ik blow meer en meer :P Het enige dat irritant is, is dat ik soms gewoon geen zin heb om na te denken over iets dat ik vergeten ben/wellicht ga vergeten. (voel vaak wel aan dat ik iets ga vergeten)

Maar aan de andere kant. Als ik stoned ben, dan komen er soms ineens herinneringen naar boven! Dat wil je echt niet weten! Zelfs uit m'n hele vroege kindertijd. Dus zeg maar rond m'n 4e levensjaar!

Heb dus het idee dat t voor je lange termijn geheugen juist goed kan zijn... (heb deze herinneringen wel eens aan m'n ouders verteld erna, en vaak werd door hen bevestigd dat dat idd gebeurd is)

Laatst op t forum was dat ook zo, ineens kwam er een herinnering naar boven en heb daar echt een gigantisch verhaal over geschreven... Gaf een goed gevoel dat ik zover terug in de tijd kon gaan :)


Maareh, die onderzoeken zijn nauwelijks valide... Zoals al aangegeven kan je ook moeilijk bewijzen of het door blowen komt of niet...
Klik om te vergroten...
Ik ben op mijne 4e verhuist en kan zo het hele oude huis omschrijven, tot aan waar mijn tandenborstel lag aan toe. Ik onthoud echt ALLES wat je maar kan bedenken. Als jij vorig jaar iets tegen mij heb gezegd. Kan ik je zo nog vertellen wat.
Edit: Onder invloed van XTC/GHB vergeet ik wel dingen die, die nacht zijn gebeurd.
Klik om te vergroten...

Haha, o dat is vet :) Lukt jou het ook beter als je knetter bent?

Vertel eens een leuk verhaal dan over toen je 4/5 jaar was :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vergeet nogal vaak of ik een anekdote al wel of nog niet heb verteld. Nogal lullig :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."