#1
Hasjolie is illegaal he, dat wordt echt niet in een smartshop verkocht ![:)]()

Jeller zei:en naar schijnt is u saf daarin doppen met de top al genoeg om superscheef te zitten
BombSki zei:saf..?
Intoxicated zei:saffie = sigaretje
het is een labo hé, tis daar nog legaal ook dus waarom niet..BombSki zei:saf..?
139 kilo van dat spul.. lijkt me een sterk verhaal eerlijk gezegd, daar heb je zeker toch wel 500kilo wiet voor nodig namelijk
hmmz,in theorie zou het moeten gaan,maar of het ook zo is???Jadi zei:kun je van hasjolie ook spacecake maken?
ben van plan dat eens te proberen, dan post ik het wel eens in trip reports, als dat gewenst is.
in theorie zou je verhaal misschien kunnen kloppen maar toch moet ik zeggen dat ik er niets van geloof.Jeller zei:het is een labo hé, tis daar nog legaal ook dus waarom niet..
die gast gaat er trouwens niet over zeveren hoor, was zelfs niet stoefend bedoelt van hem want is ie beetje te oud voor en tis geen blower
Jadi zei:kun je van hasjolie ook spacecake maken?
ben van plan dat eens te proberen, dan post ik het wel eens in trip reports, als dat gewenst is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."