Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshash cake op een familiefeestje om losser te worden? nope

hash cake op een familiefeestje om losser te worden? nope

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dacht slim te zijn en nam een stukje hashcake voor ik met vriendin naar een familiebijeenkomst van haar ging... zei reed dus dat was geen probleem. Ik ben vrij gesloten en dacht dan wordt ik lekker los..

jezus dat was k*t! Ik was helemaal stoned.. Mensen vroegen iets aan me en ik stond maar te denken 'moet ik nu antwoord geven?' 'sta ik allang niks te zeggen?' 'wat was de vraag ook al weer?'

Ik keek in de spiegel en dacht OMG mn ogen! rood en stoned...

pas na een uurtje of 2 werd het wat normaler...

volgende keer een stukje pil of een snuifje van het een of het ander, dat werkt beter... Of niks dat kan ook natuurlijk. Maar de spacecake bewaren we voor de avondjes samen. Dan hebben we een lol in bed.. en niet alleen vanwege de sex. Maar we hebben een half uur de slappe lach en dat lijkt voor je gevoel wel een hele nacht te duren! :grin:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik vind het ook niet echt aangenaam om stoned tussen allemaal (onbekende) mensen te zitten
je wordt er zo lam van, en dan wordt ik nog meer gesloten...
en het is natuurlijk aan je ogen te zien :) :stoned:
dan is een snuif of pil idd veel beter, maar van een pil krijg je weer zo'n grote pupillen
:xtc:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan toch ook gewoon wat drinken om wat losser te worden?
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
een snuif speed mag ik dan toch hopen, anders moet je om het halfuur naar "toilet"...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelic_Fairytale zei:
ik vind het ook niet echt aangenaam om stoned tussen allemaal (onbekende) mensen te zitten
je wordt er zo lam van, en dan wordt ik nog meer gesloten...
en het is natuurlijk aan je ogen te zien :) :stoned:
dan is een snuif of pil idd veel beter, maar van een pil krijg je weer zo'n grote pupillen
:xtc:
Klik om te vergroten...
daarom nemen we dus een snuif :)
en had beter een hele cake meegepakt
en rest van de familie ook een stuk gegeven
fun verzekerd :rolleyes: :mrgreen: :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe, stoned op feesjes vind ik idd ook niks :grin:

Gezellig met z'n 2 vind ik altijd t best :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
was een keer stoned met de hele familie ( toen blowde ik pas nét )...

mn ouders dachten dat k plots autistisch geworden was ofzo :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
weed is daar heel slecht voor vind ik.. kdenk altijd dat ze het gaan zien

drank is tbeste want ze drinken zelf ook
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
hehehe je krijgt er nou niet bepaald een 'los' gevoel van. ^_^

Vanavond is míjn avond.. hasjmuffins... 0.5 gram de muffin.. wil er twee eten.. :rolleyes: dit wordt uuuurenlang slapen denk ik :wink:
M
MethodZenLid
01-01-2024, 00:00
#10
rode ogen van cake eten ?
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb voor vanavond hash-brownies :)
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
mn ouders dachten dat k plots autistisch geworden was ofzo :mrgreen:
Klik om te vergroten...
en ik ben van nature autistisch, moet je nagaan :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
alcohol is nog altijd het beste om losser te worden.. na 3 biertjes begitn het al goed te komen en dan begin je nog altijd goed nuchter..

snuiven is maar dom want op ene familiefeest is er meestal wel eetgelegenheid
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
beetje ou topic jeller :wink: feestje is vast al lang en breed voorbij en vergeten
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
caatje zei:
feestje is vast al lang en breed voorbij en vergeten
Klik om te vergroten...
idd :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
snuiven is maar dom want op ene familiefeest is er meestal wel eetgelegenheid[/quote]

ik kan nog goed eten na het snuiven.
het gaat iets trager als normaal da wel maar krijg zeker meer als genoeg binnen.
zeker als het lekker is. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
caatje zei:
beetje ou topic jeller :wink: feestje is vast al lang en breed voorbij en vergeten
Klik om te vergroten...
heb je gelijk in maar er zijn nog genoeg familiefeesten :wink:


en schranzie, dan heb je wss al een goeie tolerantie want de meesten die ik ken krijgen niets binne onder speed..

onder coke wel een xtc sommige
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeller zei:
caatje zei:
beetje ou topic jeller :wink: feestje is vast al lang en breed voorbij en vergeten
Klik om te vergroten...
heb je gelijk in maar er zijn nog genoeg familiefeesten :wink:


en schranzie, dan heb je wss al een goeie tolerantie want de meesten die ik ken krijgen niets binne onder speed..

onder coke wel een xtc sommige
Klik om te vergroten...
jep i know
kreeg vroeger ook niks binnen onder speed hoor.
onder xtc ook nie op het moment zelf.
wel als het wat aan het uitwerken is.
met coke daar krijg ik meestal honger van.
en met ghb das bijna gelijk weed daar kan ik me suf mee vreten.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
kdenk da fruit er wel altijd nog zou ingaan, droge dingen zijn moeilijker..
alhoewel kad een keer een dikke cap mdma gedaan en ene staak speculaas ging er nog makkelijk in :tongueout:

ma op coke overheerst weed sowieso op gebied van honger krijgen of nie dus als ge veel smoort en weinig snuift kunde wel sowieso nog eten

maja hangt ook wa van persoon tot persoon af enzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."