#1
Hahah die eerste lijkt nergen op, maffe boomstam :P
ik heb geen foto's ofzo maar die van mij kan ik toch beter vinden in de 2e foto![:wink:]()
ik heb geen foto's ofzo maar die van mij kan ik toch beter vinden in de 2e foto
Me~plantu~isme~moat zei:k
nu hou ik meer van fijne joints zonder tabak. niet echt superstrak, gwn..
meestal te maken met mijn stemming.
heb altijd liever een grote hoeveelheid fijne joints
dan een kleine hoeveelheid dikke joints.
maar versta mij niet verkeerd. een dikke joint smaakt ook.
heb liever een dikke joint in groep en bij feestjes.
idd,dat ie vanvoor net dichtgaat...Skippy zei:mijn jointjes gingen van heel klein naar heel groot![]()
need^weed zei:Hahah die eerste lijkt nergen op, maffe boomstam :P
ik heb geen foto's ofzo maar die van mij kan ik toch beter vinden in de 2e foto![]()

spacekonijn zei:in t begin heel klein
daarna van die ranzige dikke hoerentoeters
nu dunne lange beetje slappe jointjes <- de beste![]()

kga volledig akkoord.. behalve dat bij mij als ik een tientje koop de eerste een stuk dikker is dan de laatsteMe~plantu~isme~moat zei:k, vroeger waren mijn joints vooral dikker of nu met tabak dan.
en losser gerolt.
nu hou ik meer van fijne joints zonder tabak. niet echt superstrak, gwn..
meestal te maken met mijn stemming.
heb altijd liever een grote hoeveelheid fijne joints
dan een kleine hoeveelheid dikke joints.
maar versta mij niet verkeerd. een dikke joint smaakt ook.
heb liever een dikke joint in groep en bij feestjes.
uh.. fototje wil ik wel eens zetten, maar nu ebik er niet echt 1
zo draai je naar mijn mening de lekkerste jointjes.
.Haze zei:Van "vroegah"heb ik geen fototjes, toen wisten mijn ouders ook niet dat ik blowde. Maar ze zien er nu ong zo uit:
![]()
Inside-Out met weinig shag en meer dan genoeg wietzo draai je naar mijn mening de lekkerste jointjes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."