Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zien/zagen jullie 'jointjes' eruit?!

Hoe zien/zagen jullie 'jointjes' eruit?!

67 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ziet er lkr uit :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is nogal opmerkeljik hoe mijn 'jointjes' in de loop der jaren zijn veranderd. Laten we het er op houden dat ik de laatste tijd zo efficient mogelijk bezig ben, door zoveel mogelijk in je vloedje te doen, zodat je het met de 4 gratis vloedjes van de shop kunt doen... :grin:

Zo zagen de 'jointjes' er 3 jaar geleden uit:



En zo was die van 5 minuten geleden, helemaal puur uiteraard: :sunglasses:



What kind a joints do you smoke? :smoke:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahah die eerste lijkt nergen op, maffe boomstam :P

ik heb geen foto's ofzo maar die van mij kan ik toch beter vinden in de 2e foto :wink:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#4
k, vroeger waren mijn joints vooral dikker of nu met tabak dan.
en losser gerolt.
nu hou ik meer van fijne joints zonder tabak. niet echt superstrak, gwn..
meestal te maken met mijn stemming.

heb altijd liever een grote hoeveelheid fijne joints
dan een kleine hoeveelheid dikke joints.
maar versta mij niet verkeerd. een dikke joint smaakt ook.
heb liever een dikke joint in groep en bij feestjes.

uh.. fototje wil ik wel eens zetten, maar nu ebik er niet echt 1
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat is nog niets jonge, na 6 jaar zullen ze langer worden dan twee pakken malboro op elkaar
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Me~plantu~isme~moat zei:
k
nu hou ik meer van fijne joints zonder tabak. niet echt superstrak, gwn..
meestal te maken met mijn stemming.

heb altijd liever een grote hoeveelheid fijne joints
dan een kleine hoeveelheid dikke joints.
maar versta mij niet verkeerd. een dikke joint smaakt ook.
heb liever een dikke joint in groep en bij feestjes.
Klik om te vergroten...

Ja idd, thuis in je 1tje een relaxte inside-out pielen(waar ik, al zeg ik het zelf, vrij goed in ben.) en met je vrienden een relaxte knetter.

Ik zal morgen wel een fototje posten. Inside out aan de macht!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Skippy zei:
mijn jointjes gingen van heel klein naar heel groot :)
Klik om te vergroten...
idd,dat ie vanvoor net dichtgaat...
vanachter aan de filter ook niet TE dun though :)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
need^weed zei:
Hahah die eerste lijkt nergen op, maffe boomstam :P

ik heb geen foto's ofzo maar die van mij kan ik toch beter vinden in de 2e foto :wink:
Klik om te vergroten...

hehe, ik kon ook helemaal niet draaien, ik vond namelijk dat ze slechts hoefde te roken, en nog steeds eigenlijk :grin:

Worden ze nog groter? Dit was al een gram joint denk ik =D

@ me ploant, ik snap precies wat je bedoelt, heb da precies zow :)

klein maar fijn, maar dat telt in een groep niet eh :beer:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
In het begin kreeg ik de voorkant nooit goed dicht en had ik altijd vette inbranders.
Of ik ging het met nog een vloeitje verder dicht prutsen. Ze smaakten ook nooit. Of er zat te weinig in, of juist te veel. Teveel is niet erg. Maar te weinig... Oh wat baal je dan.

Maar nou zijn ze perfect! :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
in t begin heel klein
daarna van die ranzige dikke hoerentoeters
nu dunne lange beetje slappe jointjes <- de beste :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
in t begin heel klein
daarna van die ranzige dikke hoerentoeters
nu dunne lange beetje slappe jointjes <- de beste :wink:
Klik om te vergroten...

idd, je bedoelt luchitg neem ik aan? :sunglasses:
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#12
hier een eenvoudige creatie van mij
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja niet slap maar idd niet helemaal vol gedraaid beetje lucht er tussen op sommige plekken en vrijwel geen tabak , klein beetje.

heerlijk:)

een beetje lucky bij de tip en uiteinde is nog wel te doen ^^

Maja, die tabak, het blijft vies... Ik zou ook echt niet smorgens kunnen blowen als ik het niet puur gewend was :grin:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik draai kleine jointjes met tip in (roltabak vloeitjes) of gewoon zo ene als u 2de foto, maar dan wel mixed met tabak :)
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#15
ziet er idd goed uit :wink:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#16
geen jointjes meer voor mij :grin:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vrienden vinden dat ik niet kan draaien, maar toch, je kan ze roken, ze zien er inderdaad niet strak uit van mij, maar ze vallen niet uit elkaar en zijn gewoon goed te roken :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Me~plantu~isme~moat zei:
k, vroeger waren mijn joints vooral dikker of nu met tabak dan.
en losser gerolt.
nu hou ik meer van fijne joints zonder tabak. niet echt superstrak, gwn..
meestal te maken met mijn stemming.

heb altijd liever een grote hoeveelheid fijne joints
dan een kleine hoeveelheid dikke joints.
maar versta mij niet verkeerd. een dikke joint smaakt ook.
heb liever een dikke joint in groep en bij feestjes.

uh.. fototje wil ik wel eens zetten, maar nu ebik er niet echt 1
Klik om te vergroten...
kga volledig akkoord.. behalve dat bij mij als ik een tientje koop de eerste een stuk dikker is dan de laatste :)

maar tword weer eens tijd om te stoppen met smoren.. kzou mijn gled in de vakantie wel voor betere dingen kunnen gebruiken
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Van "vroegah" :sunglasses: heb ik geen fototjes, toen wisten mijn ouders ook niet dat ik blowde. Maar ze zien er nu ong zo uit:



Inside-Out met weinig shag en meer dan genoeg wiet :stoned: zo draai je naar mijn mening de lekkerste jointjes.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#20
mijn jointjes gingen van heel klein naar heel groot :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."