Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschil tussen hasj en wiet

verschil tussen hasj en wiet

30 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#1
HIHI

Ik vind juist de smaak van wiet vet lekker!

Hasj ruikt erg lekker denk ik... :tearsofjoy:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind hasj en wiet niet erg verschillen eigenlijk. Je voelt je dan een beetje anders.


En ik moet echt heel veel hasj roken om stoned te worden, daarom rook ik liever wiet. :mrgreen:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#3
GewoonVOL zei:
Ik vind hasj en wiet niet erg verschillen eigenlijk. Je voelt je dan een beetje anders.


En ik moet echt heel veel hasj roken om stoned te worden, daarom rook ik liever wiet. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

En blow je elke dag?

Want dan is het verschil denk ik minder goed te merken.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mulholland Drive zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind hasj en wiet niet erg verschillen eigenlijk. Je voelt je dan een beetje anders.


En ik moet echt heel veel hasj roken om stoned te worden, daarom rook ik liever wiet. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

En blow je elke dag?

Want dan is het verschil denk ik minder goed te merken.
Klik om te vergroten...

Had ik maar de tijd om elke dag te blowen. :rolleyes:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#5
GewoonVOL zei:
Mulholland Drive zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind hasj en wiet niet erg verschillen eigenlijk. Je voelt je dan een beetje anders.


En ik moet echt heel veel hasj roken om stoned te worden, daarom rook ik liever wiet. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

En blow je elke dag?

Want dan is het verschil denk ik minder goed te merken.
Klik om te vergroten...

Had ik maar de tijd om elke dag te blowen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Elke dag knetter zijn is soms wel leuk :smoke: Ik mis het wel. Maar er komt geen flikker uit mijn handen op die manier...
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mulholland Drive zei:
GewoonVOL zei:
Mulholland Drive zei:
GewoonVOL zei:
Ik vind hasj en wiet niet erg verschillen eigenlijk. Je voelt je dan een beetje anders.


En ik moet echt heel veel hasj roken om stoned te worden, daarom rook ik liever wiet. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

En blow je elke dag?

Want dan is het verschil denk ik minder goed te merken.
Klik om te vergroten...

Had ik maar de tijd om elke dag te blowen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Elke dag knetter zijn is soms wel leuk :smoke: Ik mis het wel. Maar er komt geen flikker uit mijn handen op die manier...
Klik om te vergroten...


Tja, werken en blowen gaan slecht samen. :P
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het wel een paar jaar gedaan hoor...

Maar toen had ik een baan die vaak om 1500 begon. Dan rookte ik daarvoor wel sticks.

Het was een callcenter baan. Vrij geisoleerd werk. Spacen aan de telefoon :grin:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mulholland Drive zei:
Ik heb het wel een paar jaar gedaan hoor...

Maar toen had ik een baan die vaak om 1500 begon. Dan rookte ik daarvoor wel sticks.

Het was een callcenter baan. Vrij geisoleerd werk. Spacen aan de telefoon :grin:
Klik om te vergroten...
:mrgreen: gaaf
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZI09 zei:
Mulholland Drive zei:
Ik heb het wel een paar jaar gedaan hoor...

Maar toen had ik een baan die vaak om 1500 begon. Dan rookte ik daarvoor wel sticks.

Het was een callcenter baan. Vrij geisoleerd werk. Spacen aan de telefoon :grin:
Klik om te vergroten...
:mrgreen: gaaf
Klik om te vergroten...

Ja, was in het begin ook wel echt spacen... Dan had ik iemand aan de telefoon die een nummer doorgaf, en dat schreef ik bijvoorbeeld van rechts naar links op :mrgreen:
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Spacing ben: Cool, ik weet nu waarom ik budah zag in mn trip laatst, jou avatar ziet precies uit als de budah die ik in mn trip gezien heb, waarschijnlijk dus iets wat ik al eerder gezien had en in mn trip naar boven kwam! :mrgreen: (zie tripreports, hawaiaantjes).

Zelf vind ik Hasj lekkerder qua smaak en geur om te roken en wordt er meer high van.

Van weed wordt ik meer stoned en dat is ook wat ik meestal rook, t is sneller verkruimeld met mn crusher, mn joints zijn sneller af, en vind t gewoon zwaar relaxt :)
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hou van hash, niet zo zeer van weed. Maar ik rook wat er beschikbaar is.
Alleen de geur en de kleur van hashrook.. De smaak vind ik ook beter dan weed.
'Ze' zeggen dat weed 'gezonder' of 'lichter' is dan hash..
Ik denk wel dat dat klopt, althans bij mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."