Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"toen ik begon met roken begon ik met hasj,maar daar kan veel troep in verwekt zitten ik heb wel eens plastic in mijn hasj gevonden. bovendien vind ik het nadeel dat je bij het branden ervan plakkerige en vieze vingers krijg. puur natuur is beter"
"mee eens caatje zei: zelf gebruik ik te weinig om afkick verschijnselen te gebruiken. Maar een vriendin vanmij rookt al zo'n 23 jaar dag in dag uit wiet, ze staat er mee op en ze gaat er mee naar bed. Die vertelde de laast dat als ze een dag zonder zat ze lag te zweten in dr bed en overgeven, stinken uit dr huid hoofdpijn, misselijk, kortom ziek. Dit houdt een aantal dagen aan tenzij ze gewoon weer een jointje neemt. Je kunt me veel vertellen maar dit zijn toch echt wel afkick verschijnselen Klik om te vergroten... ik rook het al 16 jr en ik heb ook last van koud zweet,trillen,sagareinig,opvliegerig als ik weer een poging doen,en inderdaad je krijg een bepaalde lichaamsgeur,alsof al die rottigheid eruit gegooid word"
"Hallo aan een ieder die dit lees,ik ben paula en ben 38 jaar,ik heb 2 kindertjes en ik blow al 18 jaar. 18 moeilijke jaren omdat ik het altijd verzwegen heb tegen bijna iedereen,omdat ik me best wel schaam voor mijn gebruik. ik wil heel graag stoppen maar het lukt dus niet,getrouwd ben ik ook maar mijn man blowt al langer en meer per dag dan ik. mijn gebruik is ontstaan doordat ik al jong veel ellende,verdriet en pijn heb gekend en daar wilde ik vanaf en ben ik in de weed terecht gekomen. Maar nu mijn vraag,ik word binnenkort geopereerd aan borsten en blaas en ik heb niet durven vertellen dat ik gebruik kan een combinatie van weed en narcose schadelijk zijn,ik weet niet aan wie ik het anders moet vragen. liefs Paula"
"het gaat niet om geheimhouding maar om mijn schaamte dat ik keihard verslaafd ben,ik paula...,daarom durf ik het niemand te vertellen,ik heb het eens aan mijn ouders geprobeerd te vertellen en voor ik helemaal was uitgesproken kreeg mijn vader een hersenbloeding,kwam door mijn verhaal erkende de arts,moet ik ze het dan nog eens vertellen,en zolang je ouders het niet weten is het eng om naar buiten te brengen,snap je,en al ben je 14 of 40 dat heeft er niets mee van doen. ik wil er graag van af,maar ik kan de kracht niet vinden,zwak,ja ik weet het. en ja mijn artsen kennen mij en mijn family al ons gehele leven dus.....dus vandaar dat ik deze vraag op een vrij anonieme manier kan stellen"
"Osi` zei: Aan de dokter, de arts .. Die moeten trouwens alles geheimhouden wat jij zegt. Da's een code van de arstsen en dokters. (of was dat nu huisarts.) Maar uw leven is imo wel veel belangrijker. Klik om te vergroten... hoi ik heb eeen reactie gegeven maar die staat onder mijn naam,dit is voor het eerst dat ik met zoiets werk dus ik heb op beantwoorden gedukt maar ik bleek bij dat andere link te moeten zijn,nou ja misschien lees je het nog wek, paula"
"bedankt voor al deze reacties. het drugs info heb ik al opgezocht en deze vraag stond niet op de kaart. Je kan er wel voor bellen en eerlijk gezegt heb ik daar zelfs de moed niet voor. Maar ik ga inderdaad kijken of er zoeiets bestaat als een doktersforum. gelukkig word ikop een zondag avond opgenomen en word niet voor 8 uur geopereerd op maandag dus knetter kan ik dan niet zijn. Jellink heb ik ook in het verleden wel eens opgezocht,maar heel vaak willen ze dat je langs komt ,zo ook de hoop,en als ik hen dan mijn verhaal vertel ,willen ze me opnemen en dat zou een jaar of anderhalf in beslag nemen ja,dat kan niet,dat is het nadeel van een geheim met je mee dragen....... nou ja,jullie horen het nog wel"
"het is me gelukt,ik kon via het ziekenhuis forum mijn vraag stellen,ik ben benieuwd wat de reactie word. ja weer he"
"trillen Nou ik blow nu al 16 jaar en met al mijn pogingen met stoppen liep ik ook mijn lichaam tegen het lijf,koud zweet,trillen en al die gekkigheid. we zijn ook een paar keer in amerika geweest,we hebben gezocht en gevonden,puur omdat je gek word in de kop maar ook lichamelijk zit je niet prettig en ik moet bekennen,het waren hele spannende ervaringen,als je verslaafd ben is holland mooier,al is het maar hoe je het bekijkt"
"narcotiseur nou,op aanraadde vanuit het ziekenhuis forum ben ik vandaag naar de narcotiseur gegaan,moest toch in het ziekenhuis zijn, en ze vond het heel dapper dat ik het haar kwam vertellen. ze raadde me af om vlak voor de operatie te blowen en ze zou me met pillen helpen om de scherpe kantjes van het niet blowen eraf te halen totdat ik weer mobiel ben om naar buiten te gaan. wat een opluchting dat ze niet meteen met die wijsvinger aankwam. ik zal nu heel wat rustiger zijn voor de narcose."
"dank je yellowmoon hellemaal met je eens"